WYSOKIE OBROTY !!! POMOCY !!! NIC NIE ROZUMIEM Z TEGO :/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
WYSOKIE OBROTY !!! POMOCY !!! NIC NIE ROZUMIEM Z TEGO :/
Hej
Wszystko bylo ok do dzis silniczek i obroty smigaly jak nalezy.
Ale dzis wymienilem filtr pow.,filtr paliwa,olej i filt oleju.
Nastepnie odpalilem silnik zeby olej rozproszyl sie po silniku ale zapomnialem zakrecic korek od wlewu oleju. Silniczek tak chodzil z 3min nim sie zorientowalem ze olej mi zabrudzil komore silnika.
Zgasilem go,zakrecilem korek,odpalilem go i naraz obroty zaczely wskakiwac na od 2-2,8tys obr. Gdy skrece kola na maxa to wtedy obroty sie zmniejszaja ale pozniej dalej to samo.
Co moglem zrobic nie tak ze tak swiruja te obroty??
Prosze o pomoc bo auto potrzbuje na musss.
Wszystko bylo ok do dzis silniczek i obroty smigaly jak nalezy.
Ale dzis wymienilem filtr pow.,filtr paliwa,olej i filt oleju.
Nastepnie odpalilem silnik zeby olej rozproszyl sie po silniku ale zapomnialem zakrecic korek od wlewu oleju. Silniczek tak chodzil z 3min nim sie zorientowalem ze olej mi zabrudzil komore silnika.
Zgasilem go,zakrecilem korek,odpalilem go i naraz obroty zaczely wskakiwac na od 2-2,8tys obr. Gdy skrece kola na maxa to wtedy obroty sie zmniejszaja ale pozniej dalej to samo.
Co moglem zrobic nie tak ze tak swiruja te obroty??
Prosze o pomoc bo auto potrzbuje na musss.
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
to ze skrecisz kola na max to normalne bo pompa pracuje i silnik jest obciazony wtedy a to ze zrobiles wymiane filtrow itp. to nic nie ma znaczenia na takie wysokie obroty musiales cos przy pompie ruszyc ale pytanie cospokolos pisze:Gdy skrece kola na maxa to wtedy obroty sie zmniejszaja ale pozniej dalej to samo.
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14245
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
spokolos, zdejmij koniecznie gumowe kolanko między turbo a kolektorem i odpal.Jak obroty będą normalne,to więcej już go nie odpalaj,bo może turbo rzyga olejem i silnik go spala.Jak zaciągnie go więcej,to nie zdążysz go zgasić i głowićy z tłokami,to u sąsiada będziesz szukał.
[ Dodano: 21 Paź 2009 20:53 ]
Może przez te 3 minuty turbo pracowało bez smarowania...Wałek się przytarł i wali olejem w dolot.Sprawdź to,bo jeśli moje sugestie się potwierdzą,to bida...
[ Dodano: 21 Paź 2009 20:53 ]
Może przez te 3 minuty turbo pracowało bez smarowania...Wałek się przytarł i wali olejem w dolot.Sprawdź to,bo jeśli moje sugestie się potwierdzą,to bida...
Michas. Pozniej po tych moich probach przejechalem z 3km i dalej to samo z obrotami. Jutro najpierw sprawdze linke od ssania jak ot nie pomoze to obczaje reszte.Michaś_1977 pisze:spokolos, zdejmij koniecznie gumowe kolanko między turbo a kolektorem i odpal.Jak obroty będą normalne,to więcej już go nie odpalaj,bo może turbo rzyga olejem i silnik go spala.Jak zaciągnie go więcej,to nie zdążysz go zgasić i głowićy z tłokami,to u sąsiada będziesz szukał.
[ Dodano: 21 Paź 2009 20:53 ]
Może przez te 3 minuty turbo pracowało bez smarowania...Wałek się przytarł i wali olejem w dolot.Sprawdź to,bo jeśli moje sugestie się potwierdzą,to bida...
To zes mi stracha narobil
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To raczej niemozliwe ,gdyby tak było to by nie wchodził na obroty lub się dławił.Jak ci się kontrolka oleju nie paliła to raczej z turbiną i z silnikiem nic złego nie powinno się stać .Zajrzyj do gumowego kolanka między turbiną a dolotem jak ci Michaś radzi .Ciekawy przypadek szkoda że nie mieszkasz bliżej to bym chętnie luknął ...spokolos pisze:lub do bani filtr paliwa i nie podaje odpowiedniej ilosci paliwa
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 21:17 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Michał_1977
- _
- Posty: 14245
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Munior
Kontrolka sie nie swieci wiec pod tm wzgledem niby ok.
Ale jak mowilem ma cich nadzieje ze to tylko wina zroszonej lub zacietej linki od ssania ew.odlaczenia przez przypadek jakiejs kostki a bardzo mozliwe bo wycieralem okolice filtra olej z resztek oleju wiec o ile jakis czujnik itp.sie tam znajduje to moglem go zruszyc. OBY
Kontrolka sie nie swieci wiec pod tm wzgledem niby ok.
Ale jak mowilem ma cich nadzieje ze to tylko wina zroszonej lub zacietej linki od ssania ew.odlaczenia przez przypadek jakiejs kostki a bardzo mozliwe bo wycieralem okolice filtra olej z resztek oleju wiec o ile jakis czujnik itp.sie tam znajduje to moglem go zruszyc. OBY
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Co do odpiętej przypadkowo kostki to muszę cię zmartwić bo w naszych TD- ekach raczej nie ma takiej kostki której odpięcie powodowało by taki wzrost obrotów .Tu wszystko jest mechaniczne i elektryki z elektroniką tyle co kot napłakał...na szczęściespokolos pisze:ew.odlaczenia przez przypadek jakiejs kostki
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 22:58 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
No ale przyciecie linki od "ssania" nie spowoduje zwiększenia obrotów do 2,8 tyś/min. No bez przesady. ja bym szukał przyczyny prędzej w lince od gazu, może nie do końca odbija. No chyba że faktycznie wali olejem i go spala. Wtedy sorry ale bez zrobienia dmuchawki nic nie zdiałasz i lepiej wtedy nie jeździj, bo silnik będziesz zbierał z drogi jak go szybko nie zdławisz. A dobrą motorownie znaleźć na handlu to nie jest tak łatwo. Nigdy nie wiesz co kupisz...
zeby spalal olej to by widzial kleby dymu za soba jak jechal i ubytek na bagnecie oleju... Napewno cos przy pompie wtryskowej zostalo wzruszone, podjedz do kogos kto ogarnia temat w troche wiekszym stopniu niz ty
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 11:16 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości