Ssanie golf II 1.6D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
grandi,
kolega koziolr, pytał jak rozpoznać czy powinny obroty wzrastać
koziolr, jak wyciągasz przyspieszacz i silnik zmienia pracę ( tzn , bardziej klekocze) ale nie zmienia obrotów to wtedy masz pompę starego typu.
jak masz nowego typu to masz takie coś za pompą między nią a silnikie.
wtedy obroty po wyciągnięciu przyspieszacza będa wzrastać
kolega koziolr, pytał jak rozpoznać czy powinny obroty wzrastać
koziolr, jak wyciągasz przyspieszacz i silnik zmienia pracę ( tzn , bardziej klekocze) ale nie zmienia obrotów to wtedy masz pompę starego typu.
jak masz nowego typu to masz takie coś za pompą między nią a silnikie.
wtedy obroty po wyciągnięciu przyspieszacza będa wzrastać
Nikt konkretnie nie opowiedzial na to pytanie.Itor pisze:mam koledzy pytanko czy te wajche od ssania to sie wyciaga i jezdi z wyciagnieta dopoki auto sie nie rozgrzeje czy ja sie tylko uzywa do odpalania na mrozie?
Jest to wspomaganie rozruchu zimnego silnika. Za pomoca ciegna mozna przyspieszyc o okolo 2.5 stopnia poczatek tloczenia w pompie wtryskowej. Wspomaga to rozruch zimnego silnika. Jesli jest cieply nie trzeba go uzywac. A i sluzy to tylko do zapalenia, nie powinno sie jezdzic na wyciagnietym ciegle.
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 22:28 przez Mieniu_69, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli nie ma takiej potrzeby to sięnie jeździ ale w autach z wyeksploatowanym silnikiem nie nie można schować zanim silnik sięnie nagrzeje bo przebiera jak schowasz.Mieniu_69 pisze:nie powinno sie jezdzic na wyciagnietym ciegle.
a jazda z wyciągniętym przyspieszaczem nie ma żadnych skótków ubocznych
po za tym że jak zmieniasz bieg czy dojeżdżasz do krzyżówki nie przerywa Ci silnik.Mieniu_69 pisze:to powiedz mi co daje jazda na przyspieszaczu? co siedzieje z silnikiem jak jest kat wtrysku przestawiony?
nie mą żadnych negatywnych skutków.
ja nie polecam połśrodków tylko usunąć przyczyną szczególnie kiedy jeszcze jest w zarodku.
ale czasem z takich czy innych powodów nie masz możliwości tego zrobić i trzeba takie półśrodki stosować.
przyspieszacz po wyciągnięciu mechanicznie przestawia o około 2,5mm tłoczek przestawiacza i nie zakłóca jego pracy w wyższych obrotach bo później jest już ciśnieniem paliwa przestawiany w zależności od obrotów
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Chyba do 87.Zobacz czy masz za pompą pionowe pokrętło ze sprężynką do regulacji obr.Jak nie ma go,to masz pompę starego typu i w niej obr. nie wzrastają.bongo pisze:Do którego roku były montowane?Ba ja mam klekota z koncówki produkcji i obroty nie wzrastają..
[ Dodano: 21 Paź 2009 21:28 ]
arwam, no właśnie to jest dziwne,bo pompa z AAZ od Ciebie jest starego typu,a w moim (90r.) była była z przyspieszaczem...
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 21:25 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości