WYSOKIE OBROTY !!! POMOCY !!! NIC NIE ROZUMIEM Z TEGO :/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

spokolos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 12, 2009 02:34
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

WYSOKIE OBROTY !!! POMOCY !!! NIC NIE ROZUMIEM Z TEGO :/

Post autor: spokolos » śr paź 21, 2009 19:52

Hej
Wszystko bylo ok do dzis silniczek i obroty smigaly jak nalezy.
Ale dzis wymienilem filtr pow.,filtr paliwa,olej i filt oleju.
Nastepnie odpalilem silnik zeby olej rozproszyl sie po silniku ale zapomnialem zakrecic korek od wlewu oleju. Silniczek tak chodzil z 3min nim sie zorientowalem ze olej mi zabrudzil komore silnika.
Zgasilem go,zakrecilem korek,odpalilem go i naraz obroty zaczely wskakiwac na od 2-2,8tys obr. Gdy skrece kola na maxa to wtedy obroty sie zmniejszaja ale pozniej dalej to samo.
Co moglem zrobic nie tak ze tak swiruja te obroty??
Prosze o pomoc bo auto potrzbuje na musss.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr paź 21, 2009 20:35

Może przy wymianie gdzieś zruszyłeś linkę od gazu.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » śr paź 21, 2009 20:42

spokolos pisze:Gdy skrece kola na maxa to wtedy obroty sie zmniejszaja ale pozniej dalej to samo.
to ze skrecisz kola na max to normalne bo pompa pracuje i silnik jest obciazony wtedy a to ze zrobiles wymiane filtrow itp. to nic nie ma znaczenia na takie wysokie obroty musiales cos przy pompie ruszyc ale pytanie co


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

spokolos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 12, 2009 02:34
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: spokolos » śr paź 21, 2009 20:47

Wlasnie moj kumpel tez przd momentem mi tak powiedzial. Ze albo zruszylem linke od ssania lub do bani filtr paliwa i nie podaje odpowiedniej ilosci paliwa,chociaz teraz uz biore pod uwage racze zruszona linke lub jakas kostka.
Jutro bede grzebal :)
Thx



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14245
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr paź 21, 2009 20:51

spokolos, zdejmij koniecznie gumowe kolanko między turbo a kolektorem i odpal.Jak obroty będą normalne,to więcej już go nie odpalaj,bo może turbo rzyga olejem i silnik go spala.Jak zaciągnie go więcej,to nie zdążysz go zgasić i głowićy z tłokami,to u sąsiada będziesz szukał.

[ Dodano: 21 Paź 2009 20:53 ]
Może przez te 3 minuty turbo pracowało bez smarowania...Wałek się przytarł i wali olejem w dolot.Sprawdź to,bo jeśli moje sugestie się potwierdzą,to bida...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

spokolos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 12, 2009 02:34
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: spokolos » śr paź 21, 2009 21:06

Michaś_1977 pisze:spokolos, zdejmij koniecznie gumowe kolanko między turbo a kolektorem i odpal.Jak obroty będą normalne,to więcej już go nie odpalaj,bo może turbo rzyga olejem i silnik go spala.Jak zaciągnie go więcej,to nie zdążysz go zgasić i głowićy z tłokami,to u sąsiada będziesz szukał.

[ Dodano: 21 Paź 2009 20:53 ]
Może przez te 3 minuty turbo pracowało bez smarowania...Wałek się przytarł i wali olejem w dolot.Sprawdź to,bo jeśli moje sugestie się potwierdzą,to bida...
Michas. Pozniej po tych moich probach przejechalem z 3km i dalej to samo z obrotami. Jutro najpierw sprawdze linke od ssania jak ot nie pomoze to obczaje reszte.
To zes mi stracha narobil ;)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr paź 21, 2009 21:10

spokolos pisze:lub do bani filtr paliwa i nie podaje odpowiedniej ilosci paliwa
To raczej niemozliwe ,gdyby tak było to by nie wchodził na obroty lub się dławił.Jak ci się kontrolka oleju nie paliła to raczej z turbiną i z silnikiem nic złego nie powinno się stać .Zajrzyj do gumowego kolanka między turbiną a dolotem jak ci Michaś radzi .Ciekawy przypadek szkoda że nie mieszkasz bliżej to bym chętnie luknął ...
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 21:17 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14245
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr paź 21, 2009 21:12

spokolos pisze:To zes mi stracha narobil ;)
Lepiej mieć przez chwile stracha,niż za chwilę szukać drogiego motoru :P
Sprawdź to koniecznie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

spokolos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 12, 2009 02:34
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: spokolos » śr paź 21, 2009 21:24

Munior
Kontrolka sie nie swieci wiec pod tm wzgledem niby ok.
Ale jak mowilem ma cich nadzieje ze to tylko wina zroszonej lub zacietej linki od ssania ew.odlaczenia przez przypadek jakiejs kostki a bardzo mozliwe bo wycieralem okolice filtra olej z resztek oleju wiec o ile jakis czujnik itp.sie tam znajduje to moglem go zruszyc. OBY ;)



Bartek88m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr paź 21, 2009 20:49
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Bartek88m » śr paź 21, 2009 21:55

spokolos pisze:wina zroszonej lub zacietej linki od ssania
Zcałym szacunkiem ale w dislach nie ma ssania a przyśpieszacz zapłonu :chytry:



spokolos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 12, 2009 02:34
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: spokolos » śr paź 21, 2009 22:07

Bartek nei znam sie az tak na tych sprzetach wiec tak to nazwalem jak pewnie wiekszosc ludzi. No ale dobrze wiedziec ze to wlasnie nosi taka nazwe :)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr paź 21, 2009 22:57

spokolos pisze:ew.odlaczenia przez przypadek jakiejs kostki
Co do odpiętej przypadkowo kostki to muszę cię zmartwić bo w naszych TD- ekach raczej nie ma takiej kostki której odpięcie powodowało by taki wzrost obrotów .Tu wszystko jest mechaniczne i elektryki z elektroniką tyle co kot napłakał...na szczęście
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 22:58 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

Post autor: _model_ » czw paź 22, 2009 09:28

No ale przyciecie linki od "ssania" nie spowoduje zwiększenia obrotów do 2,8 tyś/min. No bez przesady. ja bym szukał przyczyny prędzej w lince od gazu, może nie do końca odbija. No chyba że faktycznie wali olejem i go spala. Wtedy sorry ale bez zrobienia dmuchawki nic nie zdiałasz i lepiej wtedy nie jeździj, bo silnik będziesz zbierał z drogi jak go szybko nie zdławisz. A dobrą motorownie znaleźć na handlu to nie jest tak łatwo. Nigdy nie wiesz co kupisz...



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » czw paź 22, 2009 11:12

zeby spalal olej to by widzial kleby dymu za soba jak jechal i ubytek na bagnecie oleju... Napewno cos przy pompie wtryskowej zostalo wzruszone, podjedz do kogos kto ogarnia temat w troche wiekszym stopniu niz ty :bajer:
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 11:16 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 46 gości