2.5TDI nagle zgasło i nie chce zapalic..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 20:52
- Lokalizacja: Pilzno
- Kontakt:
2.5TDI nagle zgasło i nie chce zapalic..
Witam wszystkich.
Mam taki maly problem z Audi A6 2,5 TDI z 2000 roku. Jadąc w trasie normalnie bez wczesniejszych oznak iz cos sie dzieje zgasło i juz nie chce zapalić... Jako ze święta to nie ma czasu i nie chce grzebac kolo tego zostało sprawdzone tylko paliwo czy dostaje itp.
Wiem ze teraz pozostaje mi tylko vag i sczytanie błędów i zrobię to zaraz po świętach.
Posta tego pisze bo moze ktos juz mial taki przypadek i może mógłby poradzić co dokładniej trzeba spradzic czemu sie dobrze przyglądnąć..... a może ktoś będzie w stanie powiedzieć mniej wiecej co sie mogło stać???
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam
Sprawdzilem dzis vagiem i wyszlo kilka błedów:
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-00 - Open or Short to B+
17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off.
P0741 - 35-10 - - - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00991 - Interior Lights
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-00 - Open Circuit
i jeszcze zastanawia mnie ia kat wtrysku jest zle ( 73) czy to moze byc powodem iz auto nie pali?? mogl pasek przeskoczyc??
Mogłby ktos powiedziec co i nich myslec??? Czyzby to byl koniec pompy????
Prosze..... sam nie moge znalesc co te błedy oznaczaja (
Mam taki maly problem z Audi A6 2,5 TDI z 2000 roku. Jadąc w trasie normalnie bez wczesniejszych oznak iz cos sie dzieje zgasło i juz nie chce zapalić... Jako ze święta to nie ma czasu i nie chce grzebac kolo tego zostało sprawdzone tylko paliwo czy dostaje itp.
Wiem ze teraz pozostaje mi tylko vag i sczytanie błędów i zrobię to zaraz po świętach.
Posta tego pisze bo moze ktos juz mial taki przypadek i może mógłby poradzić co dokładniej trzeba spradzic czemu sie dobrze przyglądnąć..... a może ktoś będzie w stanie powiedzieć mniej wiecej co sie mogło stać???
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam
Sprawdzilem dzis vagiem i wyszlo kilka błedów:
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-00 - Open or Short to B+
17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off.
P0741 - 35-10 - - - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal to Low - Intermittent
00991 - Interior Lights
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-00 - Open Circuit
i jeszcze zastanawia mnie ia kat wtrysku jest zle ( 73) czy to moze byc powodem iz auto nie pali?? mogl pasek przeskoczyc??
Mogłby ktos powiedziec co i nich myslec??? Czyzby to byl koniec pompy????
Prosze..... sam nie moge znalesc co te błedy oznaczaja (
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2007 16:22 przez michal_777, łącznie zmieniany 5 razy.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
michal_777, Ojciec miał kiedys podobny przypadek w passacie kiedy stanął w trasie to okazało się że immobiliser się zepsół... Ale ogólnie przyczyn może być więcej... Jakis zawór w pompie itp...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 20:52
- Lokalizacja: Pilzno
- Kontakt:
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
michal_777, No właśnie wszystko wyglądało na ok kręcił a nie chciał zapalić... scholowaliśmy go do pożądnego elektryka i po odcięciu systemu alarmowego chodził jak ta lala... Ale tak jak mówię przyczyn może być dużo więcej... Ale najpewniej to coś z elektryka...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Re: 2,5 TDI-Nagle zgasło i nie chce zapalic..
jak z elektryką/elektroniką będzie Ok, to problemu może szukaj może w pompiemichal_777 pisze:Mam taki maly problem z Audi A6 2,5 TDI z 2000 roku. Jadąc w trasie normalnie bez wczesniejszych oznak iz cos sie dzieje zgasło i juz nie chce zapalić...
nie tak dawno bo pod koniec stycznia, identyczny problem spotkał mojego kolegę
miał paska z 2002r. z silnikiem AKN
szukałem podpowiedzi pomocy na forum i problem leżał właśnie w pompie
napisz jaki silnik (model 2.5TDI to AFB i AKN ?) siedzi w tej audicy,
moze to pozwoli innym zbliżyć się do problemu
a czy przed zgaśnięciem nie zasłabł i przy wyrzuceni na luz nie dał sobie sam gazu
na chwilkę ? tak było w naszym przypadku ....
kolega uysy trafił że to pompa i tak też sie okazało zobacz ten temat może coś podpowie
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 20:52
- Lokalizacja: Pilzno
- Kontakt:
Witam. Przeglądalem ten temat i u mnie takich objawów nie bolo.... poprostu nagle zgasl i juz wiecej nie odpalil.... Wydaje mi sie na 99% ze to cos z elektryka a posta napisalem po to iz moze ktos mial podobny przypadek i podpowie czemu dokladnie sie przygladnac. Jakiemu czujnikowi itp. Kabel do kompa mam jak tylko zdobede program to biore sie za sprawdaznie na vag'uRobertP pisze:ak z elektryką/elektroniką będzie Ok, to problemu może szukaj może w pompie
nie tak dawno bo pod koniec stycznia, identyczny problem spotkał mojego kolegę
miał paska z 2002r. z silnikiem AKN
szukałem podpowiedzi pomocy na forum i problem leżał właśnie w pompie
napisz jaki silnik (model 2.5TDI to AFB i AKN ?) siedzi w tej audicy,
moze to pozwoli innym zbliżyć się do problemu
a czy przed zgaśnięciem nie zasłabł i przy wyrzuceni na luz nie dał sobie sam gazu
na chwilkę ? tak było w naszym przypadku ....
kolega uysy trafił że to pompa i tak też sie okazało zobacz ten temat może coś podpowie
Thx za odzew.
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:19
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Witam Kolego- jakies 3 miesiace temu miałem podobny problem, mam AKN i jadąc naraz stracił moc i zgasł- mam nadzieję że nie będzie u Ciebie to co u mnie- bo jak potwierdzą się moje obawy to szykuj koło 3000 zł na pompe- TAK, TAK, u mnie pompa sie skończyła- producent przewidział jej wytrzymałość na 150000 km, podobnie jak wałki rozrządu w głowicy. Immobilaiser być to nie może- bo gdyby tak było to nie gasła by Ci pomarańczowa lampka immobilaisera po przekręceniu zapłonu. Jeśli masz komputer pokładowy z dużym wyświetlaczem to napisz mi jaki napis Ci wyskoczył- to powiem Ci coś więcej. Może tez być inna przyczyna, a mianowicie pompka zbiorcza w baku Ci się popsuła i nie podaje paliwa- bo te 2.5 mają niepotrzebny wynalazek w postaci pompki zbiorczej pompującej paliwo do zbiorniczka z którego dopiero pompa wtryskowa pobiera paliwo- jeśli ona siadzie to też auta nie odpalisz- bo komputer będzie odbierał że nie masz paliwa i nie dopuści do zapowietrzenia układu paliwowego- ale wtedy miga ciągle kontrolka od swiec żarowych i pojawia się napis Motorstros.... sos w tym stylu, ale nie pamietam dokładnie.
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 20:52
- Lokalizacja: Pilzno
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
audi a6 2.5 tdi 2000 R
podepne sie pod temat mianowicie kolega ma identyczny przypadek auto jechalo nagle zapalila sie lampka swiec zarowych i auto zgaslo, i juz nie odpalilo
sprawdzilem bledy i byla tego cala lista ale tylko jeden aktywny
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
auto nie odpala juz czytalem ze tez sensor znajduje sie w zbiorniku paliwa ale po przekreceniu kluczyka popma w zbiorniuk pracuje przez chwilke ,
dodam ze nie bylo zadnego stuku lub innego chalasu kiedy auto zgaslo
z gpry dzieki za podpowiedzi
podepne sie pod temat mianowicie kolega ma identyczny przypadek auto jechalo nagle zapalila sie lampka swiec zarowych i auto zgaslo, i juz nie odpalilo
sprawdzilem bledy i byla tego cala lista ale tylko jeden aktywny
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
auto nie odpala juz czytalem ze tez sensor znajduje sie w zbiorniku paliwa ale po przekreceniu kluczyka popma w zbiorniuk pracuje przez chwilke ,
dodam ze nie bylo zadnego stuku lub innego chalasu kiedy auto zgaslo
z gpry dzieki za podpowiedzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 155 gości