Gofr MKII VR6... wzocnienie wycieraczek?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gofr MKII VR6... wzocnienie wycieraczek?
Witam! Mam problem podczas jazdy w deszczu Gdy rozwine predkosc od ok 150 (oczywiscie w dozwolonych miejscach ) w zwyz pojawia sie problem z wycieraczkami... silniczek jest na tyle slaby, ze wycieraczki maja ciezko z powrotem ku dolowi. Czy ktos z was drodzy koledzy probowal cos z tym zrobic? Czy pozostaje hamulec i pogodynka w telefonie ? Czy mozna go jakos "wzmocnic" lub moze podejdzie od mkIII? Bo z tego co widze jak jade MKIII to wycieraczki chodza o niebo lepiej... Wiem, ze pytanie nieco z gwiazdki urwane, ale przydalby sie na to jakis "przepis". PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 22:24 przez osbe, łącznie zmieniany 1 raz.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Hmmm... przepraszam mój błąd... Ale myślę, że jest to dość mocno związane właśnie ze SWAPEM mojego gofra. Po za tym myślę, że właśnie jedynie wśród "SWAPowców" mogę szukać odpowiedzi na to dość nietypowe pytanie... Ale OK, sory za mały OT i pozdraVWiambarteKKK03 pisze:A więc sprawa wycieraczek nijak się do tego ma.Speed
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Przenoszą na Techniczny.
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
osbe, Myślisz że jakie prędkości osiąga np MK2 16-ka? Zresztą u mnie w Vento też trochę wyciaraczki ciężko wracają przy szybciej jeździe. Zadbaj o to co masz, czyli dobre połączenia elektryczne, przesmarowane i wyczyszczone z korozji ułożyskowanie wycieraczek w podszybiu, przesmarowany sam mechanizm wycieraczek, silniczek. I to na pewno wystarczy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dokładnie jak wyżej chłopaki piszą, szczególnie utlenia się aluminiowa tuleja przechodząca przez nadwozie i osie ramion wycieraczek się tam zacierają. Robiłem to już w kilku golfach, zawsze ciężko było te ośki wyciągnąć z tulei, a po oczyszczeniu i przesmarowaniu wycieraczki mało co się nie urywały na najszybszym biegu No i przestają się tak "trząść" jak nieraz potrafiły przy wolnym wycieraniu.
Nie trzeba chyba nawet odkręcać silniczka ani wspornika, wystarczy z zewnątrz odkręcić ramiona wycieraczek (nakrętka 13mm pod plastikowym kapturkiem), zdjąć je i z osiek ściągnąć takie sprężyste zawleczki, pod nimi są jeszcze podkładki. Potem można wypchnąć ośki z tulei i trzeba wszystko doprowadzić do ładu. Efekty na prawdę potrafią zaskoczyć
Nie trzeba chyba nawet odkręcać silniczka ani wspornika, wystarczy z zewnątrz odkręcić ramiona wycieraczek (nakrętka 13mm pod plastikowym kapturkiem), zdjąć je i z osiek ściągnąć takie sprężyste zawleczki, pod nimi są jeszcze podkładki. Potem można wypchnąć ośki z tulei i trzeba wszystko doprowadzić do ładu. Efekty na prawdę potrafią zaskoczyć
Tak zrobię... nawet nie pomyślałem o tym, a skoro to jest aluminiowe i jest z 87roku no to logiczne, że będzie zaśniedziałe... no i fakt, na wolnych obrotach przy wracaniu się przycinają trochę... jutro zobaczę czy faktycznie pomoże
No faktycznie nie pomyślałem o tym... chociaż w prawdzie mówiąc nawet jak miałem RP to osiągałem prędkości tego rzędu... ale wiadomo... przy VRkach, 16tkach i g60tkach raczej częściej sie to zdażaPaweł Marek pisze:Myślisz że jakie prędkości osiąga np MK2 16-ka?
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 16:08 przez osbe, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 354 gości