Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nareszcie udało się rozwiązać mój problem z błędem "FAIL" w nowym 1J5 920 826.
Wygląda na to że kupiłem licznik z uszkodzonym wsadem eeprom, po wgraniu dumpa znalezionego w sieci i podesłanego przez kolegę kicoro problem zniknoł.
Teraz już mogę normalnie zalogować się do licznika podając PIN i dodawać/usuwać kluczyki.
Serdeczne podziękowania dla greg`a który również poświęcił sprawie sporo czasu i dla kicoro za finalne rozwiązanie problemu.
Wiszę Wam koledzy skrzynke piwa
Wygląda na to że kupiłem licznik z uszkodzonym wsadem eeprom, po wgraniu dumpa znalezionego w sieci i podesłanego przez kolegę kicoro problem zniknoł.
Teraz już mogę normalnie zalogować się do licznika podając PIN i dodawać/usuwać kluczyki.
Serdeczne podziękowania dla greg`a który również poświęcił sprawie sporo czasu i dla kicoro za finalne rozwiązanie problemu.
Wiszę Wam koledzy skrzynke piwa
- kornas2007
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:33
- Lokalizacja: wołomin
witam wszystkich mam pytanko kolega rozbiłswego mk4 99r i oddał mi swoje zegary i manetki .tylko nie ma na nim żadnej nalepki z numerami z resztą u mnie też niema ja mam mk 4 2001 chciałbym się dowiedzieć co zrobić żeby je przełożyc obydwa gofry to tdi .czy może ktoś z okolic warszawy by mi pomógł oczywiście otpłatnie przepraszam za rozpisanie i dziękuję za uwagę
- kornas2007
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:33
- Lokalizacja: wołomin
Witam witam i o zdrowie pytam. Drodzy forumowicze jest lipa ja ksie patrzy Zamienilem swoje stare zegary 1J0 920 826 na 1J5 920 825C oddalem samochod jakiemus pajacowi a konkretnie temu http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=561104 zeby mi je ogarnol tak zeby dzialaly ( o zialal immo i nie odpalal). Niby sie udalo bo samochod odpala i jezdzi ale sa nastepujace problemy :
1. mruga kontrolka od immo
2. nie dzialaja szyby i lusterka
3. po wyjeciu zegarow samochod normalnie odpala
Tak wiec zabralem dupsko i pojechalem do innego speca ktory po ogledzinach powiedzial ze jest straszny syf sterowniku i zeby to zrobic musze wybulic 600 zl Prosze o pomoc !!!!!!!!!!!!
1. mruga kontrolka od immo
2. nie dzialaja szyby i lusterka
3. po wyjeciu zegarow samochod normalnie odpala
Tak wiec zabralem dupsko i pojechalem do innego speca ktory po ogledzinach powiedzial ze jest straszny syf sterowniku i zeby to zrobic musze wybulic 600 zl Prosze o pomoc !!!!!!!!!!!!
he czyli zaladowalem sie w balona no coz bywa i tak a jeszcze jak moglby mi ktos powiedziec czy da sie to z powrotem wlaczyc i zebym smigal sobie na starych zegarach ????greg pisze:czyli immo 3 na immo 2 - gość ci po prostu wyłączył immo bo byś nie odpalił samochodu. Musisz kupić zegary immo 3paco1988 pisze:1J0 920 826 na 1J5 920 825C
[ Dodano: 20 Paź 2009 15:21 ]
aa i jeszcze jedno . moglby mi ktos podac numery licznikow z immo 3 zebym nastepnym razem nie dal ciala przy zakupie
skoro tak, to dla paco1988 najszybciej byłoby zgrać eprom ze starego licznika i wstawić do nowego, przy czym to moze niezbyt elegancka metoda.
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 300 gości