1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kolego na vagu zero błędów a przepustnica wymieniona latem.feniks79 pisze:zacznij od podłączenia Vag'a, a na pocieszenie dodam miałem problem z zimnym i okazała się (właściwie 2 stara i nówka zamiennik) przepustnica uwalona,ignac_bdg pisze:problem z odpalaniem zimnego silnika
moje objawy: po odpaleniu dusił się, obroty wariowały trza było gaz podtrzymywać aż się nie zagrzeje (bo gasł), później w miarę chodził na ciepłym
Kupiłem używkę na szrocie za 150 zł od Octavii
A po drugie to przepustnica ma chyba mało wspólnego ze strzałami w kolektorze
A po trzecie śmieszą mnie trochę niektóre odpowiedzi - co by się nie działo w silniku to i tak winna jest przepustnica
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 12:36 przez OIL, łącznie zmieniany 1 raz.
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
po pierwsze primo opisałem swoją usterkę(dokładniej padnięte sterowanie elektroniczne obrotami na jałowym miałem)ignac_bdg pisze:A po trzecie śmieszą mnie trochę niektóre odpowiedzi - co by się nie działo w silniku to i tak winna jest przepustnica
po drugie nie moja ani niczyja wina, że tak często zaczyna się od najmniejszych kosztów diagnostykę (przeczyszczenie przpustnicy)
co do strzałów w kolektorze i braku mocy to może masz źle pasek rozrządu założony,żle komp pod gaz ustawiony? nie wiem
a po trzecie to nie jestem Alfą ani też Omegą by wiedzieć że nic na vagu nie było
Zależy jaka część przykładowo przewody Beru, w sumie zamiennik a jakość całkiem całkiem :]feniks79 pisze:załatwiłem używkę za 200PLNów i śmiga, już stanowczo mówię nie zamiennkiom
Feniks spytam Cie jako doświadczonego kolegi, jak czyściłeś przepustnice to silniczek krokowy też się jakoś czyści? Problemów z obrotami nie mam, jeśli tak to jakieś wskazówki, żebym wiedział jak się za to zabrać jak ją już wyjmę.
to szczeże bym nie ruszał przepustnicy(nie szukał igły w całym)Jazz_Blue pisze:Problemów z obrotami nie mam
co do przepływomierza czyszczenie raczej nie zalecane (aczkolwiek jest na forum info jak )
przepustnicę czysciłem wg. Faq
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=174339
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
odradzam jeśli obroty nie falują, a najważniejsze nie odginać blaszki(regulacji przepływu-nie znam fachowej nazwy)za mocno! tylko delikatnie by na łaczeniu przetrzeć i jeszcze jedno uważać, by przy odkręcaniu prawej dolnej śruby trzymającej przepustnicę nie wypadła nakrętka z tyłu
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 14:16 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.
I jak kolego ,problem minol?Golonko vw4 pisze:Co to jest że podczas dawania gazu golf się dławi, a powoli dodając wchodzi na obroty. Filtr paliwa wymieniony, przewody, świece filtr powietrza też.
Pomocy Zapomniałem zę ciężkoodpala za pierwszym razem.
Ja mam podobnie ,jak autko postoi przez noc to rano odpala jakby nie na wszystkie i zaraz idzie rowno (procz drobnego kulenia na wolnych - tego problemu nie moge sie pozbyc)
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 13:19
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
witam mój Golfik MKIV to 1.6SR z 99r od 1 właściciela z niemczech czyli 208tys przebiegu auto oleju nie bierze ani grama jedyny mankamet to było to że jak się nagrzał to latem nie zapalał bez dodania gazu ale sporadycznie to się zdarzało po czyszczeniu przepustnicy i adaptacji cyka jak nowizna zawieszenie na ocene celujacą hamulce to samo fakt że ponad rok jezdze i zrobiłem 19tys a to igiełka tylko wymieniłem rozrząd olej w skrzyni silniku i teraz zostaje chłodnica tzn płyn a tak to cyka super fakt faktem przy mojej jeździe 8,5 litra w cyklu mieszanym ale deptam ostro więc mysle że to na ten silnik wzglednie jak dla mnie o litr za dużo. przy 4 osobach w aucie mało mocy przy 2 super sie zbieraa
[ Dodano: 21 Paź 2009 12:17 ]
witam jak masz ta smar pod korkiem to proponuje wymiane uszczelki pod korkiem koszt niemieckiej uszczelki 2zł sam wymieniałem bo miałem ten problem i jak dzis zajrze to ani grama ale proponuje ten smar wytrzeć szmatka to co widisz najlepiej do sucha bo to woda w oleju pisza na forum że to przyczyna nie dogrzanego silnika ale ja wymieniłem ta uszczelke i jak reką odjoł. :green_fuck:
[ Dodano: 21 Paź 2009 12:20 ]
te silniki tak maja to jest 8V a nie 16V mam to samo czasem też zalerzy od jakości paliwa ale od dopiero około 20tys obrotów wskoczy i idziee sam tak mam
[ Dodano: 21 Paź 2009 12:17 ]
witam jak masz ta smar pod korkiem to proponuje wymiane uszczelki pod korkiem koszt niemieckiej uszczelki 2zł sam wymieniałem bo miałem ten problem i jak dzis zajrze to ani grama ale proponuje ten smar wytrzeć szmatka to co widisz najlepiej do sucha bo to woda w oleju pisza na forum że to przyczyna nie dogrzanego silnika ale ja wymieniłem ta uszczelke i jak reką odjoł. :green_fuck:
[ Dodano: 21 Paź 2009 12:20 ]
te silniki tak maja to jest 8V a nie 16V mam to samo czasem też zalerzy od jakości paliwa ale od dopiero około 20tys obrotów wskoczy i idziee sam tak mam
No to czekamy czekamyMrozio pisze:Witam
Na wstepie gratuleje wspanialego tematu.
UcHO, moglbys nam zdradzic co dokladnie masz zrobione w silniku?
Mam starsza wersje silnikow typu AKL,AEH czy BFQ mianowicie AKS. Na razie robie kosmetyke czyli dolot i wydech.
Odnosnie dolotu to bedzie taki maly patent jak zrobie to pokaze
Wydech jest od Bastuck kolektor wlasnie sie przygotowuje 4-2-1.
Jak tylko zakoncze prace na w/w elementami to odrazu jade na hamownie i podam wyniki na forum.
Mam rowniez klopoty z wolymi obrotami. Nie wiem czy jest to lambda czy brudna przepustnica, zdiagnozuje ten problem u kolegi.
Pozdrawiam
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
- Lokalizacja: B-stok
Kolego na vagu zero błędów a przepustnica wymieniona latem.
Kupiłem używkę na szrocie za 150 zł od Octavii
A po drugie to przepustnica ma chyba mało wspólnego ze strzałami w kolektorze
A po trzecie śmieszą mnie trochę niektóre odpowiedzi - co by się nie działo w silniku to i tak winna jest przepustnica [/quote]
Zgadzam się z tą wypowiedzią że za wszystko nie należy winić przepływki, też czyściłem wstawiałem druga i to samo, też strzały, to wygląda na układ paliwowy. Jak dojdę to dam znać ponieważ mam te same objawy. Pozdrawiam
Kupiłem używkę na szrocie za 150 zł od Octavii
A po drugie to przepustnica ma chyba mało wspólnego ze strzałami w kolektorze
A po trzecie śmieszą mnie trochę niektóre odpowiedzi - co by się nie działo w silniku to i tak winna jest przepustnica [/quote]
Zgadzam się z tą wypowiedzią że za wszystko nie należy winić przepływki, też czyściłem wstawiałem druga i to samo, też strzały, to wygląda na układ paliwowy. Jak dojdę to dam znać ponieważ mam te same objawy. Pozdrawiam
Golonko vw4 pisze:Kolego na vagu zero błędów a przepustnica wymieniona latem.
Kupiłem używkę na szrocie za 150 zł od Octavii
A po drugie to przepustnica ma chyba mało wspólnego ze strzałami w kolektorze
A po trzecie śmieszą mnie trochę niektóre odpowiedzi - co by się nie działo w silniku to i tak winna jest przepustnica
Zgadzam się z tą wypowiedzią że za wszystko nie należy winić przepływki, też czyściłem wstawiałem druga i to samo, też strzały, to wygląda na układ paliwowy. Jak dojdę to dam znać ponieważ mam te same objawy. Pozdrawiam[/quote]
ja miałem stzrały i mówie wymieniłem pompe paliwa i czujnik połozenia wału w jednym dniu wiec nie wiem co pomogło w kazdym razie po wymianie pompy paliwa nie to auto.... stara dawała małe cisnienie a przepustnica hm beda strzały gdy lewe bedzie łapac tyle wiem z własnego doswiadczenia
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 260 gości