Wtryski OD AFN do 1Z

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Wtryski OD AFN do 1Z

Post autor: Z@char » pn paź 19, 2009 22:10

Witam mam takie pytanie czy jak bym zamontowal do swojego 1Z wtryski od AFN czy odczyl bym jakas roznice ?? czy byl by jakis przyrost mocy ?? wspomne ze zaslepilem EGR bede wywalal kata i montowal kolektor od AWX
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 22:16 przez Z@char, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pn paź 19, 2009 22:15

wtryski afn sa większe więc i mocy by przybyło , napewno bys poczuł choc nie był by to jakis oszałamiający przyrost


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » pn paź 19, 2009 22:18

a ha wiec wymiana na takie wtryski jest jak najbardzie na + bo zastanawiam sie nad tymi 0.216 od cowboya lecz nie wiem czy wtedy nie bede chcial jeszcze wiecej



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pn paź 19, 2009 22:19

zawsze chce się więcej :bigok: :bajer: bez względu na moc , ja mam 171 i juz mi mało :grin:


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
Procencik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob paź 10, 2009 14:46
Lokalizacja: Włoszczowa TLW
Kontakt:

Post autor: Procencik » pn paź 19, 2009 22:32

Polecam te 0,216. Montowane w ASV-kach jeżeli się nie mylę. Napewno będzie bardziej odczuwalny przyrost niż przy tych z AFN-a. Z tego co wiem to AFN i 1Z mają 0,195. Tylko turbinką się różnią i ECU. Ale może jestem źle poinformowany. Co do ECU to 1z do 95 r miał 8 bit a AFN 16 bit, a więc i większe możliwości "regulacji"


Jest nisko, jest pięknie

Moje mk3:
[img]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3268922#3268922[/img]

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn paź 19, 2009 22:42

Procencik pisze:Polecam te 0,216. Montowane w ASV-kach jeżeli się nie mylę.
Procencik pisze: Z tego co wiem to AFN i 1Z mają 0,195. Tylko turbinką się różnią i ECU
:goof:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn paź 19, 2009 23:22

Z@char, wstydzilbys sie. Tyle tematow o wtryskiwaczach i dalej nie wiesz czy warto zakladac wieksze szpryce.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pn paź 19, 2009 23:36

zakładaj 216ki i tyle...zresztą użyj szuakjki to full postów na ten temat znajdziesz


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 20, 2009 09:29

Polecam te 0,216. Montowane w ASV-kach jeżeli się nie mylę.
mylisz sie

w ASV są otworki 0.205 - takie jak w AFN czy AHF
Procencik pisze:Z tego co wiem to AFN i 1Z mają 0,195
nie
Procencik pisze:Tylko turbinką się różnią i ECU
jest więcej róznic np blok, instalacja podcisnienia, kolektory itd
Procencik pisze:Ale może jestem źle poinformowany
raczej tak :)



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt paź 20, 2009 12:45

cowboy pisze:jest więcej róznic np blok
afn i 1z mają różne bloki?



Awatar użytkownika
Procencik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: sob paź 10, 2009 14:46
Lokalizacja: Włoszczowa TLW
Kontakt:

Post autor: Procencik » wt paź 20, 2009 12:48

No też pierwsze słyszę że bloki są różne... Ale cóż są znawcy


Jest nisko, jest pięknie

Moje mk3:
[img]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3268922#3268922[/img]

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » wt paź 20, 2009 17:53

bradley, sorki wiem o tym ze bylo mnostwo tematow o 0.216 ak chcailem wiedziec czy cos to zmienie jak zaloze te od AFN bardziej za mna przemawiaja te 0.216 tylko trzeba nieco wieceej kasy odlozyc, ale rozumiem ze zakladam tylko te wtryski i juz sie ciesze przyrostem mocy czy jeszcze jakas reg. mnie czeka



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt paź 20, 2009 19:49

Te z AFNa maja takie same cisnienia jak w 1Z wiec kat wtrysku nie powinien sie opoznic. Plug and play. Powinno byc cos kolo 105-110KM.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 20, 2009 21:21

No też pierwsze słyszę że bloki są różne... Ale cóż są znawcy
tak, wały są takie same ale blok z AFN jest bardziej "użebrowany" czyli mocniejszy



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości