[mk2] 1.6tdi SB problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
burza999,
ewentualnie jak chcesz to mam zdrową głowiczkę 9mm taką jak masz w swoim SB na zbyciu za niewielkie pieniądze.
jeśli nie potrafisz sam jej zamontować to mogę Ci ją założyć.
Jak Cię interesuje to na PW pisz.
a co do tematu to jeszcze jak masz ciepły silnika to zrzuć kabel z czujnika temp płynu chłodzącego który jest na króćcu wychodzącym z głowicy nad skrzynią biegów i wtedy spróbuj odpalić.
jak odpali na dotyk to do poprawki kąt wtrysku i do sprawdzenia same wtryskiwacze.
również warto by było sprawdzić ciśnienie sprężania
ewentualnie jak chcesz to mam zdrową głowiczkę 9mm taką jak masz w swoim SB na zbyciu za niewielkie pieniądze.
jeśli nie potrafisz sam jej zamontować to mogę Ci ją założyć.
Jak Cię interesuje to na PW pisz.
a co do tematu to jeszcze jak masz ciepły silnika to zrzuć kabel z czujnika temp płynu chłodzącego który jest na króćcu wychodzącym z głowicy nad skrzynią biegów i wtedy spróbuj odpalić.
jak odpali na dotyk to do poprawki kąt wtrysku i do sprawdzenia same wtryskiwacze.
również warto by było sprawdzić ciśnienie sprężania
W jakim celu,że zapytam?arwam pisze:a co do tematu to jeszcze jak masz ciepły silnika to zrzuć kabel z czujnika temp płynu chłodzącego który jest na króćcu wychodzącym z głowicy nad skrzynią biegów i wtedy spróbuj odpalić.
Ale jakby silnik był wyjechany to raczej by na zimnym nie trzymał kompresji i nie palił..arwam pisze:również warto by było sprawdzić ciśnienie sprężania
Za niedługo każecie gościowi silnik wymienić
Powtórzę jeszcze raz-jechać do pompiarza i sprawdzić ustawienie pompy,potem poważniejsze kroki.
[ Dodano: 19 Paź 2009 18:22 ]
Tylko ze wszystkie połączenia między filtrem itd gdzie idzie paliwo są szczelne A jak by dostawał lewe powietrze to by nim telepało na wolnych obrotach A tak wszytko jest super tylko nie pali na ciepłym A moze to przyczyna czujnika cieczy który jest odpowiedzialny za grzanie lub nie swiec na ciepłym silniku? Słyszałem o czymś takim tylko nie wiem gdzie owy czujnik sie znajduje i czy to prawda ? Odnośnie mrugania kontrolki od świec to wina przekaźnika - wymieniłem i jest ok Ale nadal cięzko pali na ciepłym
[ Dodano: 19 Paź 2009 18:40 ]
Jutro poodłanczam te czujniki na ciepłym silniku i zobaczymy Narazie dzięki bardzo za pomoc
Tylko ze wszystkie połączenia między filtrem itd gdzie idzie paliwo są szczelne A jak by dostawał lewe powietrze to by nim telepało na wolnych obrotach A tak wszytko jest super tylko nie pali na ciepłym A moze to przyczyna czujnika cieczy który jest odpowiedzialny za grzanie lub nie swiec na ciepłym silniku? Słyszałem o czymś takim tylko nie wiem gdzie owy czujnik sie znajduje i czy to prawda ? Odnośnie mrugania kontrolki od świec to wina przekaźnika - wymieniłem i jest ok Ale nadal cięzko pali na ciepłym
[ Dodano: 19 Paź 2009 18:40 ]
Jutro poodłanczam te czujniki na ciepłym silniku i zobaczymy Narazie dzięki bardzo za pomoc
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 18:22 przez burza999, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Chłopie ,tylko spokojnie bo coś gdzieś słyszałeś ale wszystko ci się pomieszało .Świece zarowe jak silnik jest ciepły mogą grzać lub nie dla ciepłego silnika to zupełnie bez znaczenia .Przyczyną nie palenia na ciepłym może być kończąca żywot pompa wtryskowa albo znacznie opużniony kąt wtrysku .No i wyjechany do granic silnik z bardzo ale to bardzo kiepskim sprężaniem ,ale wtedy również miałbyś duże problemy z odpaleniem na zimnym .burza999 pisze:A moze to przyczyna czujnika cieczy który jest odpowiedzialny za grzanie lub nie swiec na ciepłym silniku?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Aha no wlśnie tak podejrzewałem ze najprawdopodobniej to wina pompy tzn jest na wykończeniu lub jest rozregulowana Jeśli chodzi o silnik to wg mnie jest dobra kompresja Ma kopyto i pali idealnie na zimny.
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 19:36 przez burza999, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 144 gości