ubytek wody

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

ubytek wody

Post autor: toffi » pt paź 16, 2009 21:08

witam jestem posiadaczem vw bory 1.9 TDI 116 ps i strasznie jest lapczywa na wode co jakies 100 kilometrow musze dolewc 1.5 litra wody zbliza sie zima a wiadomo ze na wodzie to nie pojezdze zmieniona zostala pompa wody bo byly c hyba jakies wycieki ale wczesniej uzupelnialem zbiorniczek co jakies 2 tygodnie teraz prawie za kazdym razem
pozatym przy zimnym silniku mam problem z przekraceniem silnika poprostu staje tak jakby akumulator byl rozladowany nie ma sily przekrecic o jeden obrot czy to na 1000 procent uszczelka pod glowica prosze odpowiedzcie a jesli uszczelka to jaki koszt robocizny


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt paź 16, 2009 21:21

Jezeli wycieków nie ma a to zdaża sie ze w silnku AJM szybko padaja uszczelki i to własnie najczesciej dotyczy to tego silnika, czasami sie zdarza ze wichruje sie powierzchnia głowicy wtedy w gre wchodzi jej wymiana a to juz koszty. 70% problemu z ubywającym płynem w TDI dotyczy właśnie 116KM w AJM temat był już przerabiany na forum. najpier opisz dokłądnie czy płyn ucieka tylko jak jedziesz, czy jak stoi wtedy nie ucieka? czy dopiero po mocnym butowaniu auta?

[ Dodano: Pią 16 Paź, 2009 ]
Poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199235



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » pt paź 16, 2009 21:24

płyn ucieka tylko jak jezdze tak mi sie przynajmniej wydaje ale daje 90 procent gwarancji czyli co mam robic i jaki koszt bo juz swiru dupy dostaje od tego auta

[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 21:50 ]
pomozcie ludzie jaki to koszt i jak to najlepiej zrobic


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt paź 16, 2009 22:53

toffi pisze:płyn ucieka tylko jak jezdze tak mi sie przynajmniej wydaje ale daje 90 procent gwarancji czyli co mam robic i jaki koszt bo juz swiru dupy dostaje od tego auta

[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 21:50 ]
pomozcie ludzie jaki to koszt i jak to najlepiej zrobic
Koszta będą zależne od regionu w jakim mieszkasz i samego mechanika.
Zrób jak pisał kolega jakiś test by pewne rzeczy wyeliminować.
Postaw autko na dobę i połóż pod niego jakiś większy karton itp.. sprawdzisz w ten sposób czy ucieka tylko podczas jazdy czy na postoju.
Może wydawać się głupie - ale nieszczelny przewód, głupia uszczelka czy sama chłodnica - potrafi czasem nieźle stracha napędzić. Ściągnij pokrywę z silnika - odpal go i obserwuj... :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arwam

Post autor: arwam » sob paź 17, 2009 10:16

napisz czy nie ma zbyt dużej ilości pary w spalinach po odpaleniu zimnego motoru.
a swją drogą sprzadź czy nagrzewnica nie jest rozszczelniona.
nie jest mokra podłoga?



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob paź 17, 2009 15:22

AJm + uciekajaca woda = uszczelka pod glowica = 90%
Sprawdz czy nie ma wody w rurce przelewowej przy zbiorniczku wyrownaczym



arwam

Post autor: arwam » sob paź 17, 2009 21:23

SToRM,

wiem bo troszkę liznąłem przez ostatni miesiąc wiedzy o TDI ale piszę to dlatego że mnie jakś czas temu właśnie nagrzewnica robiła w konia dając objawy uszkodzonej głowicy a żeby było śmieszniej to powiem Ci że każdy z mechaników kiedy ja już doszłem że do wniosku że to nie jest wina głowicy ale nie wiedziałem gdzie jest pies pogrzebany, potwierdzał wersję. uszkodzonej głowicy.
po wymianie silnika na AAZ nadal to samo. po zmianie nagrzewnicy problem jak ręką odjął.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz paź 18, 2009 00:13

Ale AJM tak ma :) Uwierz - co tydzien jeden mi sie taki trafia :D Wszystkie wywalaja plyn odplywem w zbiorniczku wyrownawczym



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 18, 2009 00:20

SToRM,

wierzę Ci na słowo bo przecież na tym forum jesteś nie od dziś i jakoś do tej pory nikt Ci nie zarzucał bajko-pisarstwa ( a przynajmniej ja nic o tym nie wiem.)
skoro tak mówisz to zapewne tak jest ale ja tylko mówię że jest taka możliwość i myślęże mimo wszystko i tak warto tą opcję sprawdzić żeby pote czasem nie było przykrej niespodzanki typu głowica po robocie a płyn nadal wyrzucało



mono_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 22:48
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: mono_ » pn paź 19, 2009 14:18

zrob ten test zostaw auto na noc z kartonek pod nim i zobaczysz rano czy sie nawodnil. Jezeli nie to juz masz nieszczelnosc ukladu chlodzenia wyeliminowana chociaz.



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » pn paź 19, 2009 21:23

chlopaki tak jak pisalem raczej zbiorniczkiem mi wody nie wyrzuca ..*#cenzura#* rano mam klopoty z przekreceniem rozrusznikiem silnik staje i nie chce kreciic tak jakby woda pochodzila i nie daje rady przekrecic ! jak rano odpalam to chmura białego dymu przez jakies nawet 5 minut dopuki temperatury nie zlapie pozatym w sumie nie wiem jak szybko powiina moja borka łapac tempereature ale zeby doszlo do 90 stopni to troche musze poczekac jakies 13 kilometrow wpizdu jesli to uszczelka to pewnie z 1000 zloty mnie to wyniesie co nie?? *#cenzura#* chrzciny dziecka mi sie szykuja a tu takie wydatki


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wariat12233
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: sob cze 20, 2009 18:55
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: wariat12233 » pn paź 19, 2009 21:32

biała chmura dymu znaczy tylko jedno, bez ściągnięcia głowicy sie nie obędzie, i oby to była tylko uszczelka....


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » pn paź 19, 2009 21:38

Hej. Kolego ewidentnie po twoim opisie wynika ze dostaje sie woda do cylindrow po dluzszym postoju zbiera sie duza ilos na ktoryms garze i stad problemy z odpaleniem bo nie moze sprezyc wody, i kolego nie radze ci z tym jezdzic gdyz ktoregos pieknego ranka moze sie kolba bokiem wyjsc lub sie wygiac. Krotko mowiac uszczelka do wymiany. pozdro
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 21:42 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » pn paź 19, 2009 21:48

jescze ostatnie pytanie i wielkie dzieki za odpowiedz jakie koszty wymiany uszczelki tak srednio


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości