golfII 1.3 duzo pali -10l w miescie 8.7 trasa (sonda?)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
golfII 1.3 duzo pali -10l w miescie 8.7 trasa (sonda?)
mam II 1.3 na wielopunkcie(skrzynia 4).pali duzó!! mialem go u mechanika to wymienil jakis zawor przy kopulce (taki grzybek).samochod po tej naprawie mogl schodzic na nizszer obroty i lepiej ruszal z miejsca.jednak mialem kiedys grzebane przy przeplywomierzu(zerwana plomba) mechanik tego nie ustawil:(.sam probowalem go ustawic lekko przekrecajc i sprawdzajac jak wchodzi na obroty(przy szybkim wcisnieciu w pierwszej fazie sie dusil, ale juz jest niezle. wymienilem rowniez czujnik ssania bo slyszalem ze lubi sie psuc.Nic nie dalo spalanie dalej wysokie.
Zauwazylem ze wolne obroty sa lekko nierowne a jak przycisne nagle gaz lekko sie dławi:( No i to spalanie.Gdy odlacze sonde lambda obroty sa wyzsze i jest dynamiczniejszy.to moze byc jej wina.Sprawdzic emisje CO2
to moze cos dac?moze cos jest zapchane?POMOCY!!!!
Zauwazylem ze wolne obroty sa lekko nierowne a jak przycisne nagle gaz lekko sie dławi:( No i to spalanie.Gdy odlacze sonde lambda obroty sa wyzsze i jest dynamiczniejszy.to moze byc jej wina.Sprawdzic emisje CO2
to moze cos dac?moze cos jest zapchane?POMOCY!!!!
Dzis zauwazyłem , że kabelek masowy przy kostce od sondy lambda jest przerwany i zaśniedziały.Zlikwidowałem ten problem i zresetowałem kompa i... chodzi lepiej ale gdy na 1 ruszam z miejsca i puszcze gaz aby szedł na wolnych obrotach to kawałek jedzie płynnie a po chwili lekko szarpie.Ten kabelek przy sondzie to chyba czesta usterka(juz o tym czytałem).
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Tak ma być. Oryginalnie w sondie w tym modelu sa trzy kabelki - 2 białe i jeden czarny. natomiast ta sonda, która kupiłeś w szarym kabelku ma jeszcze mase.
Sprawa podłaczenia jest prosta. Białe łaczysz z białymi (nie ma znaczenia który z którym) czrny z czarnym, a szary prowadzisz w okolice wtyczki od sony. możesz prosto zauważyć, ze we wtyczce przy silniku która jest do sondy sa trzy kabelki. Natomiast od dołu sa już cztery (czwarty brazowy) który jest przykręcony do silnika. To jest właśnie masa. Wystarczy że szary kabelek przykręcisz w tym samym miejscu i bedzie wszystko sci
Sprawa podłaczenia jest prosta. Białe łaczysz z białymi (nie ma znaczenia który z którym) czrny z czarnym, a szary prowadzisz w okolice wtyczki od sony. możesz prosto zauważyć, ze we wtyczce przy silniku która jest do sondy sa trzy kabelki. Natomiast od dołu sa już cztery (czwarty brazowy) który jest przykręcony do silnika. To jest właśnie masa. Wystarczy że szary kabelek przykręcisz w tym samym miejscu i bedzie wszystko sci
a mniej wiecej jakies namiary na tą wtyczke mozecie mi podac Tak jak bym chcial ją znaleść nie kladąc sie pod samochod Najlepiej jakies foto
OK znalazlem Dzisiaj pogoda lepsza Pomylilem sie Ja sprawdzilem kolory kabli od gory wtyczki czyli te ktore ida do kompa i dalej a od dolu dochodza dwa biale, jeden czarny i brazowy ktory jest obok przykrecony do silnika Pozdro
OK znalazlem Dzisiaj pogoda lepsza Pomylilem sie Ja sprawdzilem kolory kabli od gory wtyczki czyli te ktore ida do kompa i dalej a od dolu dochodza dwa biale, jeden czarny i brazowy ktory jest obok przykrecony do silnika Pozdro
Ostatnio zmieniony śr lut 08, 2006 10:53 przez peterson, łącznie zmieniany 1 raz.
Piotrek
- Jasio_Zawodnik
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 00:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
1.3 to smok
dla porownania 1.8 112KM 9,5l/100 pb 98 ...
wrazenia o niebo lepsze
a jak wszystkim tłumacze ze male pojemnosci sa przereklamowane to mi nikt nie wierzy
a co do Nzta pb nie przekraczal mi 8-8,5 lpg max 10 ale po porzadnym wyregulowaniu...
nie wiem ale moze ta krzynka swoje robic...
dla porownania 1.8 112KM 9,5l/100 pb 98 ...
wrazenia o niebo lepsze
a jak wszystkim tłumacze ze male pojemnosci sa przereklamowane to mi nikt nie wierzy
a co do Nzta pb nie przekraczal mi 8-8,5 lpg max 10 ale po porzadnym wyregulowaniu...
nie wiem ale moze ta krzynka swoje robic...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
mój 1.3 nz pali 7.2-8.5 w lecie i około 9.5-10 w zimie (dziś sprawdzałem spalanie- zalałem do pełna, weszło 47 litrów a na dystansometrze było 501 km, rachunek prost- 9.6l/100km)
dodam jeszcze ze jeżdżę na krótkich odcinkach 10-15 km i w górzystym terenie.
ps: niedawno pojawił się mały problem z wolnymi obrotami-na zagrzanym silniku 1200-1400 obr/min, jutro jade na marsztat podpiąć do kompa-30zł, a może dowiem sie czy mi coś padło czy kwestia regulacji
dodam jeszcze ze jeżdżę na krótkich odcinkach 10-15 km i w górzystym terenie.
ps: niedawno pojawił się mały problem z wolnymi obrotami-na zagrzanym silniku 1200-1400 obr/min, jutro jade na marsztat podpiąć do kompa-30zł, a może dowiem sie czy mi coś padło czy kwestia regulacji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 112 gości