[mk2] 1.6tdi SB problem z odpalaniem na ciepłym silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
A_X_E
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 02, 2009 16:09
Lokalizacja: gorzow Wlkp
Kontakt:

Post autor: A_X_E » ndz paź 18, 2009 20:29

stary bnez paniki:D w tych silnikach nie ma sie co sypac:) po 1 jak juz ci radzili posprawdzaj styki po 2 bezpieczniki a po 3 sprawdz czy po nagrzaniu silnika ukl paliwowego po nagrzaniu nie saczy sie paliwko nigdzie jest czesto tak ze gdzies tam przelatujena cylindry i ciezko odpala:)



arwam

Post autor: arwam » pn paź 19, 2009 10:23

burza999,

ewentualnie jak chcesz to mam zdrową głowiczkę 9mm taką jak masz w swoim SB na zbyciu za niewielkie pieniądze.
jeśli nie potrafisz sam jej zamontować to mogę Ci ją założyć.
Jak Cię interesuje to na PW pisz.
a co do tematu to jeszcze jak masz ciepły silnika to zrzuć kabel z czujnika temp płynu chłodzącego który jest na króćcu wychodzącym z głowicy nad skrzynią biegów i wtedy spróbuj odpalić.
jak odpali na dotyk to do poprawki kąt wtrysku i do sprawdzenia same wtryskiwacze.
również warto by było sprawdzić ciśnienie sprężania



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn paź 19, 2009 18:03

arwam pisze:a co do tematu to jeszcze jak masz ciepły silnika to zrzuć kabel z czujnika temp płynu chłodzącego który jest na króćcu wychodzącym z głowicy nad skrzynią biegów i wtedy spróbuj odpalić.
W jakim celu,że zapytam?
arwam pisze:również warto by było sprawdzić ciśnienie sprężania
Ale jakby silnik był wyjechany to raczej by na zimnym nie trzymał kompresji i nie palił..
Za niedługo każecie gościowi silnik wymienić :bajer:
Powtórzę jeszcze raz-jechać do pompiarza i sprawdzić ustawienie pompy,potem poważniejsze kroki.



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » pn paź 19, 2009 18:12

[ Dodano: 19 Paź 2009 18:22 ]
Tylko ze wszystkie połączenia między filtrem itd gdzie idzie paliwo są szczelne A jak by dostawał lewe powietrze to by nim telepało na wolnych obrotach A tak wszytko jest super tylko nie pali na ciepłym A moze to przyczyna czujnika cieczy który jest odpowiedzialny za grzanie lub nie swiec na ciepłym silniku? Słyszałem o czymś takim tylko nie wiem gdzie owy czujnik sie znajduje i czy to prawda ? Odnośnie mrugania kontrolki od świec to wina przekaźnika - wymieniłem i jest ok Ale nadal cięzko pali na ciepłym :(

[ Dodano: 19 Paź 2009 18:40 ]
Jutro poodłanczam te czujniki na ciepłym silniku i zobaczymy Narazie dzięki bardzo za pomoc
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 18:22 przez burza999, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn paź 19, 2009 18:51

burza999 pisze:A moze to przyczyna czujnika cieczy który jest odpowiedzialny za grzanie lub nie swiec na ciepłym silniku?
Chłopie ,tylko spokojnie bo coś gdzieś słyszałeś ale wszystko ci się pomieszało .Świece zarowe jak silnik jest ciepły mogą grzać lub nie dla ciepłego silnika to zupełnie bez znaczenia .Przyczyną nie palenia na ciepłym może być kończąca żywot pompa wtryskowa albo znacznie opużniony kąt wtrysku .No i wyjechany do granic silnik z bardzo ale to bardzo kiepskim sprężaniem ,ale wtedy również miałbyś duże problemy z odpaleniem na zimnym .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » pn paź 19, 2009 19:34

Aha no wlśnie tak podejrzewałem ze najprawdopodobniej to wina pompy tzn jest na wykończeniu lub jest rozregulowana Jeśli chodzi o silnik to wg mnie jest dobra kompresja Ma kopyto i pali idealnie na zimny.
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 19:36 przez burza999, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości