ciezko mu odpalic "ponownie"
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ciezko mu odpalic "ponownie"
witam ostatnio zauwazylem ze auto nie chce odpalic od tzw. Kopa , trzeba tak z 10 sekund ponad odczekac po wlozeniu kluczyka az wszystkie kontrolki pogasna itp. Problem w tym ze jak ktos jedzie tym autem 1 raz i gdzies tam mu zgasnie to trzeba cala czynnosc powtarzac bo inaczej go tak dusi jak by nie mogl zaskoczyc ,w czym moze tkwic przyczyna? Mam nadzieje ze mnie zrozumiecie bo pisze z telefonu
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
1.6 SR 8V , nawet jezeli jest rozgrzany poprostu nie ma opcji po zgaszeniu tak jak w innych autach którymi jezdzilem odpalic i jechac , tak aby nie zatamowac ruchu trzeba czekac te 10 sek do próby odpalenia tak go dusi a jak mu sie juz uda odpalic to zaczyna sie ponizej tysiaca obrotow bo jak normalnie odpalam zawsze jest równy tysiąc
Więc silniczek w benzynie.. Zacznij może od sprawdzenia stanu filtrów -paliwa, powietrza.Daro^^ pisze:1.6 SR 8V , nawet jezeli jest rozgrzany poprostu nie ma opcji po zgaszeniu tak jak w innych autach którymi jezdzilem odpalic i jechac , tak aby nie zatamowac ruchu trzeba czekac te 10 sek do próby odpalenia tak go dusi a jak mu sie juz uda odpalic to zaczyna sie ponizej tysiaca obrotow bo jak normalnie odpalam zawsze jest równy tysiąc
Sprawdziłbym też świece i przewody wysokiego napięcia oraz kompresję na cylindrach.
Możesz też podpiąć się pod Vag-a i sprawdzić błędy jakie się pojawią. Wiem ,że nie jest to dieselek ,ale sprawdzić zawsze można.
Wszystko to zrobisz u mechanika VW lub stacji diagnostycznej.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
- Lokalizacja: B-stok
Po pierwsze to nie jest 8V, tylko 8R tzn 8 zaworowy Rzędowy. Sprawdz filtr paliwa i powietrza bo może go zalewa paliwo albo za mało powietrza.Daro^^ pisze:1.6 SR 8V , nawet jezeli jest rozgrzany poprostu nie ma opcji po zgaszeniu tak jak w innych autach którymi jezdzilem odpalic i jechac , tak aby nie zatamowac ruchu trzeba czekac te 10 sek do próby odpalenia tak go dusi a jak mu sie juz uda odpalic to zaczyna sie ponizej tysiaca obrotow bo jak normalnie odpalam zawsze jest równy tysiąc
Witam szukam nadal odpowiedzi na temat tego dziwnego odpalania obserwóje auto od dłuższego czasu i zauważyłem ze zawsze rano jak jest zimny nigdy nie ma problemu z jego odpaleniem to zdarza sie tylko jak jest ciepły i ''jak mu sie zachce'' czasem tydzień jeżdzi bez problemu a czasem odpali normalnie a pozniej znowu ma ciężko filtr paliwa i oleju wymieniony w porządnym serwisie, w najbliższym czasie wymienie filtr paliwa mam zamiar jechac do serwisu i może sprawdzic siwece lub wyczyscic przepustnice i przeplywomierz to coś pomorze? czytam forum i internet wszerz i wzdłuż i niewiem co robic
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 244 gości