Tłoki Wossner
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Tłoki Wossner
Czy ma ktoś z Was panowie założone w ABF-ie tłoki Wossnera podnoszące stopień sprężania na 12,4:1?Albo może ktoś miał do czynienia z ABF-em zakutym w te tłoki?Proszę o opinie na ten temat.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Tłoki Wossner
GTO - DigitunMateusz74 pisze:Czy ma ktoś z Was panowie założone w ABF-ie tłoki Wossnera podnoszące stopień sprężania na 12,4:1?Albo może ktoś miał do czynienia z ABF-em zakutym w te tłoki?Proszę o opinie na ten temat.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Hehe, ja nie pytam co mam tankować tylko jak to chodzi na tych tłokach.Cały czas leję do fury 98.Ale chciałem zaznaczyć że motocykle mają po 13:1 i mają zalecane min 95.Czyli 95 też można lać.Co Wy na to?
Ostatnio zmieniony ndz paź 18, 2009 10:17 przez Mateusz74, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Bzdure napisales. Nie porównuj motocykla do auta. Inna komora spalania, inna prędkość ruchu tłoka, inny zapłon. Wszystko jest całkowicie inne niż w aucie więc takie wnioski lepiej sobie darować.Mateusz74 pisze:Hehe, ja nie pytam co mam tankować tylko jak to chodzi na tych tłokach.Cały czas leję do fury 98.Ale chciałem zaznaczyć że motocykle mają po 13:1 i mają zalecane min 95.Czyli 95 też można lać.Co Wy na to?
Podpowiem - możesz na tych tłokach zalać nawet 85 oktanów, ale zeby uniknąć spalania stukowego będzie trzeba mocno opoźnić zapłon (a co za tym idzie pogorszyć osiągi znacznie bardziej niż wynika to z zysku z doprężenia)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Ej wujek gdzie napisałem bzdury,że leję 98,czy że motocykle nie mają 13:1 albo że nie leje się 95 do motocykli na takie sprężanie?Przecież nie porównuję tych silników.
Jeszcze raz bardzo proszę o info na temat zastosowania tłoków 12.4:1 w ABF-ie.Lepiej napisz na temat wyższego sprężania w tym piecu niż o bzdury kogoś posądzać.
Jeszcze raz bardzo proszę o info na temat zastosowania tłoków 12.4:1 w ABF-ie.Lepiej napisz na temat wyższego sprężania w tym piecu niż o bzdury kogoś posądzać.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
mateusz sam porownales silnik motoru z samochodowym i ponadto napisales ze do motoru zalecaja min 95 oktan i takie chcialbys lac minimalnie do swojego silnika, fakt jest taki ze nie mysl o jezdzeniu na 98 ( to w ostatecznosci) a tym bardziej na 95 oktan, najlepsze osiagi silnika beda na liczbie oktanowej wyzszej niz 100 i na tym wyjdzie zysk z montazu tlokow doprezajacych, silnik motocyklowy ma mniejsza pojemnosc mniejszy skok tloka inna komore spalania i nie mozesz ot tak sobie wzorowac sie na tym silniku
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Ludzie kochani,ja nie pytam na jakim paliwie mam jeździć,tylko pytam jak sprawują się te tłoki w ABF-ie.Nie chcę wchodzić w polemikę jakie paliwo lać, bo jak jeżdżę 16-tką to jeszcze nigdy nie nalałem 95 okan, więc na wosnerach tym bardziej nie naleję takiej benzyny.Ja napisałem tego posta dlatego że jak wstawię te tłoki to będę zmuszony zrobić także "dół" silnika choć mimo 220 tys przejechanych kilometrów chodzi bardzo dobrze.Evo jechałeś nim i wiesz jak jest.Ja tylko chcę wiedzieć czy będzie odczuwalna różnica mocy bo jeżeli tak to "poświęcę się" i zrobię przedwcześnie generała, a jeżeli nie to leję na to i "robię" głowicę bez tykania wału.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
rob glowice i jesli chcesz wypluc kilka(nascie) dodatkowych ps inwestuj w te tloki sa wytrzymalsze i lzejsze od ori, jednak najwiekszy przyrost w sensie wykorzystany potencjal bedzie lejac paliwo o oktanach znacznie wykraczajacych ponad normy cpn.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ja powiem tak - na nasze codzienne warunki te tłoki za mocno doprężają. Moim zdaniem będzie problem ze spalanie stukowym jeśli nie będzie paliwa 100+ tak jak EVO napisal. Jest to na pewno dobry wynalazek ale na silniki wyczynowe, nie do codziennego użytku.
Jeśli chcesz zrobić remont i poruszać się po drogach normalnie (tankując na normalnych stacjach) to polecam szukania tłoków najwyzej na 11:1 (prawie tyle miala seria w 9A). Koni bym szukał podobnie jak Evo napisal - w głowicy, po głowicy poszedłbym w ITB. Jeśli dół w tej chwili jest ok (nie dymi, nie bierze oleju i jest kompresja dobra) to bym go nie ruszał.
Jeśli chcesz zrobić remont i poruszać się po drogach normalnie (tankując na normalnych stacjach) to polecam szukania tłoków najwyzej na 11:1 (prawie tyle miala seria w 9A). Koni bym szukał podobnie jak Evo napisal - w głowicy, po głowicy poszedłbym w ITB. Jeśli dół w tej chwili jest ok (nie dymi, nie bierze oleju i jest kompresja dobra) to bym go nie ruszał.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości