AFT CIĘŻKO PALI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ufol1209
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 22:31
Lokalizacja: Wa-wa

AFT CIĘŻKO PALI

Post autor: ufol1209 » ndz paź 18, 2009 19:22

GOLF III 1.6 101KM GT
Problem w tym iż potrzbuje kilka razy zakręcić zanim odpali niezależnie od tego czy jest ciepły czy zimny, nieraz zdarzy się iż odpali jak trzeba.
Kable miały przebicie(patrzałem w nocy) byłem pewien iż to jest przyczyną.
Wymieniłem kable i świece, przebicia nie ma, problem został....
Co może być przyczyną? :grrr:
Ostatnio zmieniony ndz paź 18, 2009 21:33 przez ufol1209, łącznie zmieniany 6 razy.



kortyla1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 21:16
Lokalizacja: Opole

Post autor: kortyla1987 » ndz paź 18, 2009 22:55

ja mam podobny problem.,jak tylko zrobiło się wilgotno to aby go odpalić trzeba kręcić i kręcić aż wkońcu odpali.jak go odpale to po otwarciu maski słychać że tak jakby przerywał i coś tak w okolicach podszybia pstryka wtedy gdy przerywa.jak tak chwilę pochodzi to mu przechodzi.



wito80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 13:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wito80 » śr paź 21, 2009 21:59

ja tem mam ten sam problem, nie mam pojęcia co to może być???



kortyla1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 21:16
Lokalizacja: Opole

Post autor: kortyla1987 » śr paź 21, 2009 23:39

PĘKNIETA CEWKA.Do wymiany bez mechanika.koszt od 60zł do 200.(nowe zamienniki).czas pracy 5min!Powodzenia.Satysfakcja gwarantowana!!!



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » czw paź 22, 2009 10:16

Tzn jedna sprawa, iskra jest taka jaka powinna być czy nie ? Jesli nie to tak jak kolega powiedział wyzej cewka, jedna z bardziej wadliwych spraw w golfach :green_fuck: nie polecam zakupu taniej hinszczyzny.. tylko zainwestowanie zeby za miesiac nie grzebac sie w to ponownie.
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 10:17 przez Vii, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 22, 2009 10:55

bez odpowiedniej diagnozy nic nie wskóracie ten silnik jest bardzo czuły na niewielkie niedomagania z strony układu paliwowego,zapłonowego i elektroniki,z niewielkim falowaniem obrotów walczyłem pół roku prawie


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 195 gości