obciazenie zacisku DF alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
obciazenie zacisku DF alternatora
witam
mam taki problem, ecu widzi napiecie 11V, i nie uruchamia mi swiec podgrzewania płynu chłodzacego, prosze o pomoc gdzie znajduje sie czujnik ktory informuje o obciazeniu alternatora, do alternatora jest przypinana taka 2 pinowa kostka, alternator 120 A
mam taki problem, ecu widzi napiecie 11V, i nie uruchamia mi swiec podgrzewania płynu chłodzacego, prosze o pomoc gdzie znajduje sie czujnik ktory informuje o obciazeniu alternatora, do alternatora jest przypinana taka 2 pinowa kostka, alternator 120 A
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 08:14 przez michal880913, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
damcio151, masz racje, alternator ładuje normalnie tj 14,4 V , lecz ecu widzi 11, ale DF co to jest- nie jest to czujnik, jak bys mógł poszukac do jakiego pinu, byłbym bardzo wdzieczny, ale ecu bierze napiecie z alternatora (pokazuje napiecie alternatora- jak tak to w ktorym miejscu pobiera informacje o napieciu w alternatorze)
do ECU idzie czerwono czarny przewód , pin w ECU 39 ( to będzie do DF)
co do napięcia widzianego przez ECU, to znów musisz się przyjrzeć masie ECU i zasilaniu ECU , niestety tam już dochodzi przekaźnik itd, więc może być sporo strat
z alternatora powinna wychodzić mała wtyczka - to od DF , sprawdź połączenia aż do pinu 39
co do napięcia widzianego przez ECU, to znów musisz się przyjrzeć masie ECU i zasilaniu ECU , niestety tam już dochodzi przekaźnik itd, więc może być sporo strat
z alternatora powinna wychodzić mała wtyczka - to od DF , sprawdź połączenia aż do pinu 39
wg. mojego schematu jest to sygnał idący od alternatora do ECU, nie do zegarówjeryk10 pisze:kolor czerwono czarny jest to sygnal obrotomierza
co to ma do obciążenia DF ? tym bardziej, że ładowanie jest w porządku samo napięcie jakie widzi ECU (zbyt niskie) to wina zasilania ECUjeryk10 pisze:A kontrolka ladowania sie pali bo takie przyczyny powoduje urwany przewod od wzbudzenia koloru niebieskiego
nie mam rozpiski pinout zegarów, tylko pinout ECU i właśnie kabel czerwono czarny wchodzi do ECU z alternatorajeryk10 pisze:damcio151 to wedlug twojego schematu jaki kolor kabla wchodzi do zegarow na obrotomierz
w każdym bądź razie przewód od wzbudzenia nie ma nic do obciążenia alternatora , to działa na trochę innej zasadzie
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: śr mar 11, 2009 15:16
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 244 gości