mk3 wspomaganie zacina sie w lewą strone... pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

mk3 wspomaganie zacina sie w lewą strone... pomocy

Post autor: conrad20 » ndz paź 18, 2009 11:46

witam! objawy mam takie: wspoma zacina mi sie tylko jak sie skręca w lewą strone, zagrzeje sie troche silnik to już mniej, jest czasami tak ze gdy skrecam w lewą na postoju nie jadąc to puści wspomaganie, tak jakby odbije i normalnie można skręcić. wczoraj wymieniłem pompę wspomagania i nowy plyn, stary zrobił sie czarny. i teraz jest jeszcze gorzej. czasem wogole nie można skręcić i nawet jak sie silnik zagrzeje to również cięzko idzie albo wogole. co to może być? aha skręcalem kołami na sucho bez plynu i pompy to nic nie blokowalo. listwa raczej dobra. proszę pomóżcie bo to nie da sie z tym jeździć.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 18, 2009 12:15

masz albo uszkodzony tłok w maglownicy , albo co jeszcze bardziej prawdopodobne zaworek przesuwny w maglownicy , tak czy tak , czeka Cię rozebranie maglownicy i przegląd lub wymiana



Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: conrad20 » ndz paź 18, 2009 12:56

a da rade naprawić maglownice? mozna to sprawdzic bez wyciągania jej? a jeśli bede musiał wyciągać to jak to najlepiej zrobić. musze podwieszać silnik i wszystko i dolne zawieszenie ściągać



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 18, 2009 13:01

nie zrobisz nic bez wyciągania , jeśli nie odkręcisz kolumny kierowniczej , to musisz opuścić sanki , bo inaczej nieraz nie wyjdzie wałek maglownicy , jednak lepiej wyjąć kolumnę kierowniczą , wtedy odkręcasz i wybijasz gałki , odkręcasz cztery śruby mocujące maglownice do sanek , odkręcasz przewody wspomagania i wyjmujesz maglownice



Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: conrad20 » ndz paź 18, 2009 13:38

czyli musze calą maglownce wymienić, czy tą moją da rade naprawić. to jeśli wykręce kolumne kierowniczą to nie bede musiał odkrecać sanek, maglownica wyjdzie mi bokiem tak?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 18, 2009 13:42

tak , a co do maglownicy , to zależy jakie tam będzie uszkodzenie , czasem się je regeneruje , ale czasem trzeba wymienić , na to Ci nie odpowiem bo nie wiem co u Ciebie jest uszkodzone



Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: conrad20 » ndz paź 18, 2009 13:47

bo jak koło jest w górze to normalnie nic nie blokuje sie, no i płyn caly był czarny, nie wiem jak teraz. jutro pojade na części zapytać sie, to wymienie całą.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 18, 2009 13:53

to że płyn był czarny , to już świadczy o jakiejś usterce , w przypadku uszkodzenia pompy , źle by wspomagało w obydwie strony , tak samo przy uszkodzeniu górnego łożyska w kolumnie resorującej , więc pozostaje tylko maglownica , tak przynajmniej to wygląda



Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: conrad20 » ndz paź 18, 2009 14:04

a dlaczego jak kolo jest w górze to normalnie sie skreca, przez to ze nie ma obcizenia? a maglownice wyciągać w lewa strone od kierowcy?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 18, 2009 14:20

nie ma obciążenia to chodzi lekko nawet jak nie masz wspomagania , a co do wyciągania , to sam zobaczysz w którą stronę będzie wygodniej



Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: conrad20 » ndz paź 18, 2009 14:50

dobra teraz trzeba zalatwic maglownice i robić. dzieki za info :pub:



Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » ndz paź 18, 2009 21:47

maglownica raczej do wymiany . zapewne ma już kanały lub pierścień sie przetarł na wałku


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

reggie5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt paź 30, 2009 16:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: reggie5 » sob paź 31, 2009 10:39

mam to samo do przedwczoraj tylko w prawo podczas skrętu na 90 stopni jest opór i dalej gładko jestem rok po regeneracji maglownicy

chłopaki z vaglublin napisali mi ze jeszcze problem moze byc gdze idzej niż w maglu


http://vaglublin.pl/viewtopic.php?t=2869



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 346 gości