Odcina Turbo przy ciśnieniu 0,8 bar

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Odcina Turbo przy ciśnieniu 0,8 bar

Post autor: pawel21_5 » sob paź 17, 2009 16:51

Koledzy mam problem. Chcialem ostatnio podniesc cisnienie na turbie do ok. 1,1 bar. Zakupiłem MBC i tym regulowalem. Przed założeniem miałem 0,65 czyli fabrycznie. Jak dochodzi do 0,8 bar to czuje jak odcina i wtedy spada do 0,5. Turbina garrett T2.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob paź 17, 2009 16:53

pawel21_5, zaślepiałes zawór bo puszcza skoro masz takie objawy wsadz srube i zakręc bedzie jak reka odjoł

[ Dodano: 17 Paź 2009 16:55 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0



pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » sob paź 17, 2009 17:10

Dzięki wielkie kolego. Właśnie o to mi chodziło tylko nie wiedziałem jak wpisać :okej: . Punkciki poszły :smoke:



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob paź 17, 2009 17:13

pawel21_5, :bigok: spoko nic tylko modzic i smigac :pub:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz paź 18, 2009 01:27

pawel21_5, tylko nie przesadź z wkręcaniem tej śrubki plastikowej bo może pęknąć itd.
wsadź tam śrubkę najlepiej na imbus od długości chyba 2cm jak dobrze pamiętam.
zób to dokładnie dobrze dokręć (przy czym nie za mocno) bo sprawa może nie być wesoła jak Ci zawór upuści ciśnienie podczas wyprzedzania.

:)



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » ndz paź 18, 2009 09:23

To_mas pisze:imbus od długości chyba 2cm jak dobrze pamiętam
dokładnie 2cm ja zrobiłem 2,2 bez łepka ale góra była nacieta na śrubokręt



pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » ndz paź 18, 2009 12:12

A jaka ta śruba chodzi mi na jaki klucz na 5 imbusa czy wieksza czy mniejsza? I ten zawór mam dokrecic ta śruba co jest teraz jak dobrze zrozumialem. Jeszcze nie rozbieralem dopiero jutro takze za to pytam.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz paź 18, 2009 13:58

pawel21_5 pisze:A jaka ta śruba chodzi mi na jaki klucz na 5 imbusa czy wieksza czy mniejsza?
nie wiem przypasuj :) nie chodzi oto by wchodziło szczelnie tylko by zastąpić sprężynę która ugina sie pod nadmiarem ciśnienia upuszczając go, śrubą która tego nie zrobi :)


odkręcasz śrubę
wyciągasz sprężynkę
wsadzasz śrubę (ten imbus albo co tam chcesz) na miejsce sprężynki
zakręcasz
:bigok:



pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » ndz paź 18, 2009 15:43

Ok wszystko już wiem :bigok: . Dzięki wielkie. Punkciki poszły dla Ciebie
Ostatnio zmieniony ndz paź 18, 2009 15:51 przez pawel21_5, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości