Jaki aku do AFN?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki aku do AFN?
Witam! Posiadam golfiana AFN i jakieś pół roku temu kupiłem akumulator BOSCH Akumulator 74Ah 680A i no dead... i nie wiem czy to wina aku czy źle dobrałem, i moje pytanie jakie wy macie aku do diesla? przeglądałem allegro i zastanawiam sie nad kupnem BOSCH S5 DIESEL 74Ah 750A może on już da rade, jak wy uważacie? A może polecicie mi coś innego byle na lata bo nie mam zamiaru kupować new aku co poł roku. THX z góry za odp
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
moze WARTA, moim zdaniem zaden aku po pol roku nie jest w stanie pasc bez powodu, masz cos pewnie z autem nie tak i to powod ze Ci padl po pol roku
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
i wezmą mnie spławią... bo wiem jak to bez paragonu jest... nie no wiem że to coś nie ten tegeś po 6 miechach... ale no juz muszę przeboleć ten akumulator... tylko nie wiem co dalej? jakiegoś mocniejszego próbować? a jeszcze nie dodałem że mam wzmak, suba i inne duperele typu cb, nie wiem czy to ma jakiś wplyw na późniejszą prace aku?
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 22:48 przez karambol, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego Karambol rzeczywiście możesz iść do nich i zagadać bo firma -nie drucik i powinieneś sprawę pozytywnie załatwić.
Co do samego aku - to wszystkie jego parametry masz ok
to raczej problem z autem skoro Ci wysiadł.
Sprawdziłeś czy może nie pęknięty itp.. czy ma w sobie elektrolit.. wyciągnij- odkręć korasy i zajrzyj do środka. Jak brakuje to zalej woda demi i podładuj. Później zaś sprawdź jakie masz ładowanie u siebie na aku...
Zacytuję kolegę ,, nie pamiętam którego już
Tulejki to podstawa w dieselku , poza tym aku 12V na postoju bez obciazenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkie rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.
Co do samego aku - to wszystkie jego parametry masz ok

Sprawdziłeś czy może nie pęknięty itp.. czy ma w sobie elektrolit.. wyciągnij- odkręć korasy i zajrzyj do środka. Jak brakuje to zalej woda demi i podładuj. Później zaś sprawdź jakie masz ładowanie u siebie na aku...
Zacytuję kolegę ,, nie pamiętam którego już

Tulejki to podstawa w dieselku , poza tym aku 12V na postoju bez obciazenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkie rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości