Jaki aku do AFN?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karambol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:48
Lokalizacja: Kraków

Jaki aku do AFN?

Post autor: karambol » pt paź 16, 2009 21:46

Witam! Posiadam golfiana AFN i jakieś pół roku temu kupiłem akumulator BOSCH Akumulator 74Ah 680A i no dead... i nie wiem czy to wina aku czy źle dobrałem, i moje pytanie jakie wy macie aku do diesla? przeglądałem allegro i zastanawiam sie nad kupnem BOSCH S5 DIESEL 74Ah 750A może on już da rade, jak wy uważacie? A może polecicie mi coś innego byle na lata bo nie mam zamiaru kupować new aku co poł roku. THX z góry za odp



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt paź 16, 2009 21:51

karambol pisze:jakieś pół roku temu kupiłem akumulator BOSCH Akumulator 74Ah 680A i no dead.
Może najpierw wyeliminuj usterkę powodującą śmierć akumulatora,bo nie sądzę żeby nowy akumulator tak sobie odszedł..Zresztą powinieneś mieć gwarancję,ja na Boscha dostałem dwa lata.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » pt paź 16, 2009 21:54

moze WARTA, moim zdaniem zaden aku po pol roku nie jest w stanie pasc bez powodu, masz cos pewnie z autem nie tak i to powod ze Ci padl po pol roku


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
karambol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:48
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karambol » pt paź 16, 2009 22:18

bongo, no włośnie nie wiem jaka może być usterka a gwara jest na podstawie paragonu którego nie mam:(


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 16, 2009 22:25

karambol, na aku przeważnie jest wypełniona karta gwarancyjna z pieczątką punktu który go sprzedawał, no chyba że kupowałeś z TESCO



Awatar użytkownika
karambol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:48
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karambol » pt paź 16, 2009 22:33

w intercarsie i nic takiego nie otrzymałem


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt paź 16, 2009 22:36

karambol pisze:w intercarsie i nic takiego nie otrzymałem
ja bym do nich poszedł i zagadał,



Awatar użytkownika
karambol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:48
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karambol » pt paź 16, 2009 22:44

i wezmą mnie spławią... bo wiem jak to bez paragonu jest... nie no wiem że to coś nie ten tegeś po 6 miechach... ale no juz muszę przeboleć ten akumulator... tylko nie wiem co dalej? jakiegoś mocniejszego próbować? a jeszcze nie dodałem że mam wzmak, suba i inne duperele typu cb, nie wiem czy to ma jakiś wplyw na późniejszą prace aku?
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 22:48 przez karambol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt paź 16, 2009 22:47

Kolego Karambol rzeczywiście możesz iść do nich i zagadać bo firma -nie drucik i powinieneś sprawę pozytywnie załatwić.
Co do samego aku - to wszystkie jego parametry masz ok :bajer: to raczej problem z autem skoro Ci wysiadł.
Sprawdziłeś czy może nie pęknięty itp.. czy ma w sobie elektrolit.. wyciągnij- odkręć korasy i zajrzyj do środka. Jak brakuje to zalej woda demi i podładuj. Później zaś sprawdź jakie masz ładowanie u siebie na aku...

Zacytuję kolegę ,, nie pamiętam którego już :bajer:

Tulejki to podstawa w dieselku , poza tym aku 12V na postoju bez obciazenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkie rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt paź 16, 2009 23:01




ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości