Wahania obrotów !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków

Post autor: witus » pt paź 16, 2009 11:09

Sprawdzę te kable jeszcze raz dokładnie bo kiedyś sprawdzałem i nic nie widziałem, sondę już odłączałem i nic, ale dla pewności też jeszcze raz sprawdzę :grin: . Czy możliwe że to silnik krokowy jeżeli po rozgrzaniu wszystko jest ok ?
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 11:10 przez witus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt paź 16, 2009 11:14

witus pisze:możliwe że to silnik krokowy jeżeli po rozgrzaniu wszystko jest ok ?
możliwe, sprawdź czy nie masz nieszczelności na dolocie powietrza, możliwe też że łapie lewe powietrze (męczyłem u siebie wariowanie na zimnym obrotów, okazała się wadliwa nówka przepustnica i nieszczelności)


Obrazek

Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » pt paź 16, 2009 19:53

hmm, krokowy warto sprawdzić, a tak mi przyszło do głowy czy czasem gdzieś nie dostaje lewego powietrza ? może wtedy zmieniać skład mieszanki i przez to wahania...


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków

Post autor: witus » pt paź 16, 2009 20:51

a jak najlepiej sprawdzić czy nie ma nieszczelności ?



marekxbx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 09:02
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: marekxbx » pt paź 16, 2009 23:41

Ostatnio walczyłem z podobnymi objawami z tym, że u mnie obroty na jałowym biegu spadały do 200 i gasł. Obecnie znajomy mechanik przeczyścił przepustnice zmienił czujnik temperatury oraz filtr powietrza. Obecnie obroty nie spadają poniżej 800 na jałowym biegu ale wahają się do 1000. Czy auto przyzwyczai się i ustabilizują się czy, dalej się zamartwiać i szukać przyczyny jeszcze w tym silniku krokowym ?



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » sob paź 17, 2009 10:27

poszukaj na forum o tych nieszczelnościach, nie wiem jak to w abu ale w moim aam jest taka guma pod wtryskiem i jak się ruszało wtryskiem to przy nieszczelnościach zmieniały się obroty. można jeszcze psikać dezodorantem i przy nieszczelnościach też wtedy obroty rosną.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » sob paź 17, 2009 12:54

poszukaj na forum o tych nieszczelnościach, nie wiem jak to w abu ale w moim aam jest taka guma pod wtryskiem
W ABU jest podobnie.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości