obroty i czarny dym z rury vw vento 2.0 E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arerog
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 15, 2006 17:30
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

obroty i czarny dym z rury vw vento 2.0 E

Post autor: arerog » śr lut 15, 2006 21:03

Witam
Po wymianie przewodów wysokiego , kopułki , palca i świec silnik pracuje z wypadającymi zapłonami strzela w gażnik na wolnych , ma moc dopiero po 2 tys obr. a z rury po rozgrzaniu i zgaszeniu silnika jeszcze pdrzez 5-7 minut wydobywa sie dym dogasającego sie ogniska sadza i czarna rura wydechowa i świece. Co moze byc tego przyczyną.



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » śr lut 15, 2006 21:06

gaźnik w vento ???? :chytry:


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » śr lut 15, 2006 21:21

A prawidłowo podłączyłeś kable, zgodnie z kolejnością zapłonu?



Awatar użytkownika
Damien
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pt lip 22, 2005 11:14
Lokalizacja: Kłodzko<->Legnica
Kontakt:

Post autor: Damien » śr lut 15, 2006 22:36

sprawdz filtr powietrza...



wara99

Post autor: wara99 » śr lut 15, 2006 22:37

stalo ci sie to po wymianie tych rzeczy o których piszesz?



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » śr lut 15, 2006 22:47

hmm, czarny dym z rury to zabogata mieszanka i zalewa silnik, moze garznik jest niewyregulowany



Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » śr lut 15, 2006 22:51

jaki model vento posiadał GAŹNIK ???? :bajer:

[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 22:06 ]
DZIEKI ZA PRIWA....
jesli bedzie to pomocne to:czarny dym z rury jest oznakiem złym składem mieszanki lub nieprawidłowo spalona mieszanką, jesli usterka powstała po wymianie elementów ukl.zaplonowego smiem twierdzic ze cos pozajaczkowałes z kolejnoscia przewodów lub nieprawidłowymi swiecami, jesli wystepowało to wczesniej to moga miec wpływ-czujnik temperatury dajacy sygnał do komputera o temperaturze silnika by ten mogł prawidłowo dobrac mieszanke paliwa do temperatury, sonda lambda ktora kontroluje skład spalin, przepływomierz ktory mierzy ilosc powietrza wpadajacego do ukl.dolotowego i wspolpracuje z czujnikiem temperatury, badz tez przestawiony zaplon albo na samym aparacie albo na pasku rozrzadu.....wszystko do kontroli....Z DOŚWIADCZENIA.....


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 213 gości