Wskaźnik doładowania w AAZ....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pt paź 24, 2008 22:23

educh1985 pisze:Dj Darecki, moze i tak jest ale jak na poczatku dmuchalo 0.3 to jaka moze byc przyczyna turbo sie konczy?
Jak ja kupiłem swojego AAZ-a dmuchało 0,2 :bigok: . Nie wiem co może być , może wyrabia się sprężyna od WG i słabiej trzyma , zmniejszona dawka paliwa .

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » sob paź 25, 2008 16:43

U mnie raczej sie kończy , wszystko jest przy kolektorze obzygane olejem , a w rurce idacej do wskaznika juz po dwoch dniach pojawil sie czarno cóś ;) W przyszlym tygodniu sciagam turbine ze swojego 1.6 , zobacze w jakim jest stanie i jakby co to zrobie swap ;)


Mam do sprzedania pompę bez LDA

educh1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: educh1985 » ndz paź 26, 2008 12:33

zun, witam u mnie to jest w oleju ale doszlem do tego ze to odma daje olej, nie wiem czy tym ostojnikiem co jest na pokrywie zaworow nie wlatuje z powrotem czy co. jak narazie w wezyku tez mam troszke oleju ale pluje mi olejem z tej gruszki od sztangi turbo przedtem sztanga sie nie ruszala to nie lecialo teraz podkrecilem i przy wysokich obrotach przy otwarciu zaworu lekko pluje



zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » ndz paź 26, 2008 14:37

Musze zagladnac do turbinki , zobaczymy co tam sie dzieje. Na razie mam inne zmartwienia z paskiem :(


Mam do sprzedania pompę bez LDA

educh1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: educh1985 » ndz paź 26, 2008 14:55

zun, zawsze cos. ja zrobilem manewr z butelka od odmy umieszczona przy silniki zobaczyby co bedzie sie dzialo. a co dokladnie z paskiem sie dzieje



zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » ndz paź 26, 2008 14:59

Rozciekla sie pompa wtryskowa . Wali z niej ropy tyle ze nie pytaj. Jutro kurcze nie mam czasu wiec tylko z 1.6 wykrece pompe i musze tak jechac do roboty , ale po jutrze musze jakos ta pompe z 1.6 wszczepic do siebie , bo jeszcze sie rozleci na amen pompisko :(


Mam do sprzedania pompę bez LDA

educh1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: educh1985 » pn paź 27, 2008 18:38

odma na 120 km wydmuchalo mi pol kielszka oleju okolo 20 -25 ml to chyba duzo a co to dopiero jak turbo jeszcze ciagnie. ostojnik oleju od odmy co jest na pokrywie zaworow jest czysty i drozny co z tym poczac



Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » pt paź 16, 2009 16:56

Witam
Mam 1.9 TDI 1Z mk3 i wszystko podłączyłem wężyk też ale chyba nie tutaj gdzie trzeba podłączyłem bo wskazówka ciągle na 0 :/ jak dam na 4000tys/obr to 1mm idzie w dół :/


Obrazek
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 16:57 przez Mako, łącznie zmieniany 1 raz.



kenorb85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto

Post autor: kenorb85 » pt paź 16, 2009 23:38

Ja tam ekspertem od TDI nie jestem (bo mam zwykłego klekota), ale z tego co widzę to trójnik jest podpięty z jednej strony do kolektora ssącego, a z drugiej strony do węża idącego z filtra powietrza (przed turbiną). W wężu przed turbiną jest podciśnienie, a w kolektorze ciśnienie "doładowane". W takiej konfiguracji ciśnienie się wyrównuje, a przy wyższych obrotach doładowanie jest słabsze od ssania i wskaźnik wskazuje podciśnienie.
W TDI to chyba nie ma sensu stosować trójnika.

Na początek podłącz bez trójnika bezpośrednio do kolektora. Powinno być ok.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » sob paź 17, 2009 00:23

Linc pisze:chyba nie tutaj gdzie trzeba podłączyłem
:bajer:
Powinno być wpięte w ten wężyk (zakreślony na czerwono):
Obrazek
I już go nie rozcinaj, tylko zdejmij z kolektora ssącego, a na trójniku zostaw ten krótki kawałek który już uciąłeś i załóż go na kolektor.
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 00:27 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 11:11

ewentualnie przewód do manometru może być gdzieś załamany



Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » śr paź 21, 2009 11:20

tak tak założyłem odrazu w tedy tam i działa :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 146 gości