Problem z odpalaniem... Obroty 500.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kwiatol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt paź 02, 2009 11:03
Lokalizacja: Kraków

Problem z odpalaniem... Obroty 500.

Post autor: kwiatol » pt paź 16, 2009 07:38

Witam!
Mam problem z moim VW. Jakiś czas temu wychodzę z domu odpalam samochód i... nic. Dodam, że nigdy nie miałem z nim problemu. Podnoszę maskę, a tam w przewodzie paliwa dochodzącym do pompy, jak i nadmiarze nie było paliwa. Po wymianie zaworu odcinającego w pompie po miesiącu problem się pojawił... Teraz jak go zapalam, gdy jest zimny, obroty skaczą na 500, trochę go trzepie i dochodzą na 800, po chwili na 900... W przewodzie nadmiaru, po nocy nie ma paliwa. Dodam, że pompa była regenerowana jakiś czas temu. Czy to problem świec? Czy może dalej zawór?
Dzięki wielki!



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pt paź 16, 2009 11:08

kwiatol, tak jak kolega pisze wyżej na 100%masz nieszczelnosc to nie przez swiece zarowe :bigok: podokręcaj wszystkie opaski na przewodach(albo najlepiej polikwiduj i załuż całe przewody zamiast łączonych bo kazde połączenie to potencjalne źródło powietrza w układzie...gdy mój sie zapowietrzał to zanim uszczelniłem pompe wtryskową to parkowałem go na noc tak zeby zbiornik paliwa był wyżej niz silnik i w sumie pomagało:)do czasu :helm:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

kwiatol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt paź 02, 2009 11:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwiatol » pt paź 16, 2009 14:07

OK. Dzięki wielkie koledzy! Wezmę się dzisiaj lub jutro za wymianę filtra paliwa i posprawdzam wszystkie przewody. A jeśli by to nie pomogło, to co sądzicie o zastosowaniu takich zaworków odcinających, które się daje w przewód (ten gumowy) i po wyłączeniu silnika paliwo nie ucieka. Mechanik coś mi o tym wspominał...
Dzięki raz jeszcze!



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pt paź 16, 2009 18:29

kwiatol, to sie nazywa zaworek zwrotny :) pomoże napewno ale radził bym znaleźć przyczynę :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości