Dławi się po odpaleniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dławi się po odpaleniu
Witam, problem występuje podczas odpalania, mianowicie zaraz po odpalaniu chodzi nie równo i na niskich obrotach, jąka się jakby miał zgasnąć. Gdy lekko przegazuję i spada z obrotów, to aż światła przygasają. Wogule na zimnym ciężko pali, często po pierwszym odpaleniu odrazu gaśnie. Problemy te ustępują gdy odpalam na wyciągniętym przyspieszaczu, ale wcześniej odpalał spokojnie bez niego. Rozgrzany ma obr. ok, czyli ok 900. Świece żarowe wymienione kilka dni temu, pompa ,,kręcona". Co może być przyczyną? świece wymieniłem. Może filtr do wymiany, albo regulować pompę? jakieś podpowiedzi?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]
od tego jest przyspieszacz zeby go przy 0 i ponizej uzywac, ja bym minimalnie kat wtrysku przyspieszyl na probe to 10 min roboty
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 11:50 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Dławi się po odpaleniu
bo może po prostu temperatura otoczenia jest teraz niższa, jak pali z przyśpieszaczem dobrze to po co szukać dziury w całymvwolfi pisze: wcześniej odpalał spokojnie bez niego.
to zrob test: odpal z lekko wcisnietym pedalem gazu, jak bedzie lepiej to mozesz wydatkiem troszke podciagnac.vwolfi pisze:no spoko ale zawsze paliłem bez przyspieszacza i było ok, nawet w silne mrozy. Kąt żeby przyspieszyć to pompa w stronę silnika, zgadza się? A może zwiększyć wydatek szczątkowy?
Tak, pompa do silnika to przyspieszasz, tylko zrob znak na obudowie, i przesun o max 1mm do silnika, kontra i lukaj;) [jakbys zbyt mocno przyspieszyl kat wtrysku to zacznie metaliczne glosno pracowac jakby zawory bily]
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 12:09 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ojciec miał podobnie w TDI PD. Pomogła wymiana przepływki i korekcja softu, przy okazji wirusik , teraz jest ok odpala i nie dławi sie już po nocy.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Oj sorrki nie doczytałem, że to TD.mettenos pisze:Ponior, o jakim sofcie mowa - w TD
Ojciec miał TDI, teraz ma TDI PD. Oba auta dławiły się po kupnie z rana po odpaleniu przez jakieś 30-60 sekund i w obu przypadkach pomogła korekcja softu.
Pozdro.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
W moim AAZ po odpaleniu jest tak samo no i jakis czas nie miałem wydechu wiec zauważyłem ze wydechem wyżuca paliwo i kopci nieprzepalonym paliwem. nie zapowietrza sie. Ale zachodze w głowe czy to nie filtr powietrza?arwam pisze:filtry na dzień dobry do wymiany i zobacz czy w przewodzie paliwowym nie masz powietrza. jak długo kręcisz?
i jaką masz kompresję bo to też może na rozruch rzutować.
jaki kolor spalin tuż po uruchomieniu silika? jeśli nie są widoczne to układ paliwowy się zapowietrza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 60 gości