Jak obnizyc auto?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wg1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 25, 2005 21:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Jak obnizyc auto?

Post autor: wg1983 » wt lut 14, 2006 00:02

Witam niedawno kupilem Golfika ( mk3 94r 1,6benz , ver. GL ) i stoi on na alumkach 15" oponka 195 , nie podoba mi sie ze wysoko stoi ,,, pytanie czy wystarcza jakies sportowe sprezyny zeby go obnizyc , jesli tak to jakie , jaki koszt , event jak firma - co polecacie zrobic.

z gory dziekuje za podpowiedzi.....
pozdrwiam!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob gru 01, 2007 18:00 przez wg1983, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mihu2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt mar 15, 2005 17:11
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: mihu2000 » wt lut 14, 2006 01:32

za 340 zl widzialem na allegro komplet przod -60 tyl -40 nowe. tylko mozesz byc przygotowany na zmniejszenie komfortu :) i wylatywanie zebow



djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » wt lut 14, 2006 01:34

Obniż na wiosne chyba że chcesz z auta zrobić pług do śniegu.


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lut 14, 2006 08:51

Masz jakieś niskie ET w tych felgach i jak poobniżasz więcej jak -40mm/-40mm to może trzeć na dołach o nadkola. Sprężynki polecam H&R.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt lut 14, 2006 08:59

Jak najbardziej H&R. Koszt nowych to ok 650 PLN. Ale ostrzegam bedzie twardzo. Jak chcesz niżej i miękciej to polecam Weiteca. Koszt około 450 PLN. I jak obnizysz 40/40 wystarczą same spręzynki. A nie polecam niżej bo bedzie cięzko po drogach sie poruszac.


Obrazek

wczyz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn cze 13, 2005 18:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: wczyz » wt lut 14, 2006 10:40

Witam! Ja również polecam H&R. Miałem takie w swoim 1.8 i byłem bardzo zadowolony. Obniżały ok. 35mm, autko wyglądało super. Sprężyny były koloru czarnego, seryjne amortyzatory i jeżli chodzi o twardość nie było prawie żadnej różnicy w stosunku do seryjnych. Niestety jakość dróg, a przede wszystkim ich odśnieżanie zmusio mnie do powrotu na seryjne:-( Poprzedniej i tej zimy nie wjechałbym obniżonym na moją ulicę... A sprężyny sprzedałem.



Awatar użytkownika
wg1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 25, 2005 21:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

cd.

Post autor: wg1983 » wt lut 14, 2006 15:58

No wlasnie nie chcialbym zeby bylo za twardo.... za nisko tez nie zeby w miare wygladal i nie wieszal sie na policjantach..... :)

TAZ wlasnie ET felgi jest chyba duze bo juz mi tra jak ktos z tylu usiadzie( przy wjezdzaniu na dolek)

ale w pon bede mial robione nadkola tzn ranty zawina mi gdy nie starczy lekko powyciagają
zeby nie tarło :/



Martinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt maja 13, 2005 11:29
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Martinez » śr lut 15, 2006 16:20

mam na zbyciu komplet sprezyn FK jezeli jestes zainteresowany to daj znac, stan bardzo dobry



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr lut 15, 2006 16:59

Gorąco polecam jednak uzycie nawet do -40 skróconych amorków. Chociaż na przód tylko. Bo jednak standart jest trochę za miękki i to nie chodzi tak jak powinno.


Obrazek

Quasimoto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 04, 2006 09:41
Lokalizacja: Polenica

Post autor: Quasimoto » śr lut 15, 2006 18:10

wg1983 pisze:Witam niedawno kupilem Golfika ( mk3 94r 1,6benz , ver. GL ) i stoi on na alumkach 15" oponka 195 , nie podoba mi sie ze wysoko stoi ,,, pytanie czy wystarcza jakies sportowe sprezyny zeby go obnizyc , jesli tak to jakie , jaki koszt , event jak firma - co polecacie zrobic.
Po prostu obetnij pół zwoju i będzie git.



Awatar użytkownika
wg1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 25, 2005 21:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

cd....

Post autor: wg1983 » czw lut 16, 2006 23:54

Kupilem cos takiegoooo
co myslice

http://allegro.pl/show_item.php?item=85386008



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: cd....

Post autor: MAPET » pt lut 17, 2006 01:58

wg1983 pisze:Kupilem cos takiegoooo
co myslice

http://allegro.pl/show_item.php?item=85386008
jak cos to chyba znam sprzedajcego ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

igor2210
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob gru 01, 2007 17:04
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: igor2210 » sob gru 01, 2007 17:26

kupilem tydzien temu golfa i nie rowno stoi dzis zdiolem kolo i zauwazylem ze jedna sprezyna ma namalowane trzy biale i jedna zolta kropke a droga sprezyna ma dwie biale i jedna zolta co to oznacza i ktora sprezyna jet miekciejsza ??????????? jesli ktos wie odp na moje pytanie to niech odp mi na poczte igor2210@wp.pl


igor2210

ciastek9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lis 17, 2007 20:15
Lokalizacja: Wrocław (okolice)

Post autor: ciastek9 » sob gru 01, 2007 21:34

A ja panowie jako totalny antyznawca tematu - proszę o wyjasnienie mi trzech rzeczy:
1) co to znaczy gdy mowicie -40 czy -60 - czy o tyle auto zostanie obnizone czy tyle bedzie do ziemi :):):)
2) czy potrzebna jest zmiana kol na inne bo jak czytam tematy to wiekszosc ma 15'', ja mam 13 seryjne i nie stac mnie na razie na zmiane - czy na 13 nie bedzie sie nic dzialo typu jakies taricie i jak z wygladem.....
3) na czym polega ta zmiana, chyba chodzi o te sprezyny bo auto chcialbym obnizyc ale najbardzije minimalnie jak mozna, jeżdze sporo poza miastem i drogi teraz daja sie we znaki. wiec na czym polega zmiana- w sumie nie wiem jak jest zbudowany uklad zawieszenia chyba sprezyna i cos tam jeszcze jest:) zmieniamy sprezyna a reszta zostaje czy jak??
bede wdzieczny za prosta odpowiedz
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 161 gości