...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Wyrzynacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr paź 14, 2009 09:39
Lokalizacja: Polski

...

Post autor: Wyrzynacz » śr paź 14, 2009 13:26

Witam. Otoz w moim golfie bardzo slychac zawory. Glowica byla robiona wiec nie powinno byc zadnych odglosow. Jak myslicie co to moze byc? Rowniez boli go to ze np. jak go odpale i zaczne jechac on zaczyna szarpac (nie czuc tego za bardzo). Stawiacie na wtryski ? Czy moze na przeplywomierz?


Down

Rozrzad byl robiony gdy go kupilem (nie cale 2 lata temu) a glowica nie caly miesiac temu byla robiona.
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 13:31 przez Wyrzynacz, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
reanimat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 14:42
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: reanimat » śr paź 14, 2009 13:29

bawiłeś się w wymianę paska rozrządu??? Jeśli tak i przeoczyłeś ustawienie rozrządu na pinach to klapa, silnik do remontu albo nowy silnik



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr paź 14, 2009 14:56

Sprawdź czy pokrywają się znaki na górnym i dolnym kole... i jak jeździłeś dwa lata na pasku to możesz zainwestować 100 i wymienić na nowy... Wtryski nie będą powodować klepania słyszalnego wewnątrz auta... Przepływka też nie ma nic do tego...

uzupełnij profil o model silnika będzie łatwiej potem szukać rozwiązań albo chociaż w poście napisz jaki motorek i dlaczego była robiona głowica.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Wyrzynacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr paź 14, 2009 09:39
Lokalizacja: Polski

Post autor: Wyrzynacz » czw paź 15, 2009 08:22

Jest to golf 2 1.8 8v (special). Na poczatku miala byc sama uszczelka (ginal plyn chlodzacy) lecz mialem troszke pieniedzy i od razu zrobilem glowice.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw paź 15, 2009 09:37

kolego przejrzyj posty na tym forum odnośnie silników... nikt Ci nie pomoże jeśli nie podasz szczegółów... nie pytałem o to jakiego masz golfa czy jest czarny i ma naklejkę specjal czy może jakaś inna tylko jaki masz silnik... oznaczenie literowe... umieszczone jest na polu numerowym na bloku po prawej stronie jak patrzysz od przodu auta, blisko łączenia bloku z głowicą... RP, PF, PB itp itd. gama silników 1,8 ośmiozaworowych była dosyć duża... a możliwe jest że może to nie jest oryginalny od tego golfa :/

[ Dodano: 15-10-09, 09:38 ]
Wyrzynacz pisze:Na poczatku miala byc sama uszczelka (ginal plyn chlodzacy) lecz mialem troszke pieniedzy i od razu zrobilem glowice.
jak się robi uszczelkę to z automatu sprawdza się chociaż częściowo głowicę...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw paź 15, 2009 10:14

autora proszę o poprawne sprecyzowanie tematu !!!!!!!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 484 gości