spalanie w mk2 gtd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
- Lokalizacja: rybnik
- Kontakt:
spalanie w mk2 gtd
witam posiadam golfa mk2 1.6 gtd+ic jakies pare miesiecy temu zmienilem turbawke z k14 na k24 i spalanie bylo ok 5-7 na 100 km i wzialem sie ostatnio za pompe paliwa kolega podrzucil mipomysl zeby zdjac ten dekielek z pompyi obrocic membranka o itak zrobilem tylko nie zaznaczylem sobie jak byla zanim ja przekrecilem ale wszystko bylo ok samochod mial lepszego kopa znacznie lepszego.ale spalanie wzroslo dramatycznie nawet pod 9 litrow podchodzina 100 km.zadnych wyciekow niema silnik kopci dosc mocno powyzej 4 tys wtryski nie sprawdzane pozatym wszystko ok
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
- Lokalizacja: rybnik
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
- Lokalizacja: rybnik
- Kontakt:
nie butuje samochodu wczoraj zatankowalem 12 litrow paliwa i zrobilem na tym 150 km wczesniej robilem przy takiej jezdzie ponad 200.samochod moze minimalnie jest slabszy powyzej 3000 obr/min nie wchodzi na obroty jak kiedys.zmiany jakie wprowadzilem w pompie to przekrecilem membranke niepamietam ile a zapomnialem sobie zaznaczyc pierwotne polozenie moze ktos ma foto albo wie jak powinna byc w niej jest taka dziurka
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wyjmij sobie tę membranę z pinem(tylko przed wyjęciem sobie zaznacz) ,na stozku będzie wyrazny znak w postaci rysy ok 6mm .To jest najprostrzy sposób na powrót do pierwotnego ustawienia .Ale w sumie to dziwne że po tej zmianie pali ci o dwa litry więcej ,niema nic za darmo większa moc =wieksze spalanie ,ale bez przesady.Niektórzy mają ciężką nogę ale 1,6 td nawet przy cięzkiej nodze nie powinien spalić aż tylebartekpekin pisze:to przekrecilem membranke niepamietam ile a zapomnialem sobie zaznaczyc pierwotne polozenie moze ktos ma foto albo wie jak powinna byc
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior, tutaj winny jest styl jazdy
właściciel naciska pedał gazu tak jak przed zmianą z tym że teraz jak naciśnie tak samo to paliwa idzie znacznie więcej.
rada prosta. delikatniej traktować pedał gazu.
Mój AAZ jak ja nim jeździłem momi że miał pompę wtryskową 11mm kiedy nim ja jeździłem zazwyczaj mieściłem się w 5,5-6 max na 100km
kolego który go ode mnie wziął a nie było w nic z min robione tylko ograniczony skok pedału gazu stwierdził że mu pali w granicach 10l/100km
a brał silnik ode mnie razem ze skrzynią biegów
właściciel naciska pedał gazu tak jak przed zmianą z tym że teraz jak naciśnie tak samo to paliwa idzie znacznie więcej.
rada prosta. delikatniej traktować pedał gazu.
Mój AAZ jak ja nim jeździłem momi że miał pompę wtryskową 11mm kiedy nim ja jeździłem zazwyczaj mieściłem się w 5,5-6 max na 100km
kolego który go ode mnie wziął a nie było w nic z min robione tylko ograniczony skok pedału gazu stwierdził że mu pali w granicach 10l/100km
a brał silnik ode mnie razem ze skrzynią biegów
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Co to za silnik GTD jestm ciekawy bo GTD to wersja wyposażenia a K 14 byly montowane w 1V
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
- Lokalizacja: rybnik
- Kontakt:
pedalgazu traktuje tak samo odkad posiadam ten samochod
[ Dodano: 14 Paź 2009 22:34 ]
[ Dodano: 14 Paź 2009 22:34 ]
ten temat zalozylem po to zeby ktos mi pomogl a nie zeby sie czepiac i rznaoc glupa jak tygrandi
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 22:37 przez bartekpekin, łącznie zmieniany 2 razy.
jak zwiększasz dawkę to żeby auto jeździło tak samo to już się delikatniej używa gazu bo to wtedy normalne jest że jak przed regulacją naciskałeś na powiedzmy 3/4 skoku pedłau gazu i po zwiększeniu dawki to przy takim samym naciśnięciu pedału paliwa już idzie więcej ponieważ górna granica wydajności pompy została podniesionabartekpekin pisze:pedalgazu traktuje tak samo odkad posiadam ten samochod
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Skąd mamy wiedzieć co tam masz inaczej spali 1V a inaczej SB nie , tylko to wynika z twojej niewiedzy w oznaczeniu silnika GTDbartekpekin pisze:ten temat zalozylem po to zeby ktos mi pomogl a nie zeby sie czepiac i rznaoc glupa jak ty

...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości