To nie zabija tylko pomagamarcin999 pisze:To akurat chyba dobrze. Znaczy sie ze nie zabije szybko aku na malych dystansach:)PinkFloyd pisze:Jak auto z Włoch to nie masz opcji podgrzewania płynu chłodniczego
Mały alternator?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
PinkFloyd, Rozumiem, że chodzi Ci o świece elektryczne ktore pogrzewaja plyn chlodzacy. Bardzo możliwe ze ich nie ma bo auto się długo nagrzewa, z tego co wiem to termostat jest do wymiany. Jutro chyba go wymienię. Miałem wczesniej 1.9 D i on nie miał zadnych podgrzewan czy tam innych bajerow, a sie skubaniec zagrzewal do 90 chwila moment. Nawet jak było -20 to po 3km mial juz robocza.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tzw. "problem", bo nie jest nim tak naprawdę, z nagrzewaniem w TDI-kach występuje m.in. w wyniku spalania przez te silniki minimalnych ilości paliwa, tylko tyle ile jest potrzebne by obracać silnik! Nie ma paliwa spalanego "na rozkurz" czyli na straty, a tym samym nie ma z czego grzać silnika ani nawet kabiny.
W benzyniakach czy starszych Dieslach paliwo idzie na prawo i lewo: i na kręcenie, i na podgrzewanie (a potem schładzanie!) silnika - z tego wynika większe zużycie paliw.
Był już kiedyś taki temat na jednym z forów...
Co nie oznacza by nie kontrolować termostatu i innych elementów odpowiedzialnych za właściwą temperaturę w silniku!
W benzyniakach czy starszych Dieslach paliwo idzie na prawo i lewo: i na kręcenie, i na podgrzewanie (a potem schładzanie!) silnika - z tego wynika większe zużycie paliw.
Był już kiedyś taki temat na jednym z forów...
Co nie oznacza by nie kontrolować termostatu i innych elementów odpowiedzialnych za właściwą temperaturę w silniku!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości