Ciekawa cena za 0.216
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ciekawa cena za 0.216
Witam
Ostatnio spotkalem sie z roznymi cenami wtryskow 0.216 i znalazlem stronke gdzie mozna
kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu
Co wy na to? Choc i nawet na ebay.com sa za 87dolarow.
Cowboy kupuje bosha za 950 a tu firma bo i nie firma ale cena hmm 1/3 .
Ktos cos wie czy to warte tej kasy ?
Nawet w ebay.de sa wtryski 0.216 20euro za sztuke.
Znalazlem tez ciekawą opcje dla zwiekszenia pompy wtryskowej 10 na 12 tylko ze cena 200euro :/.
http://www.veg-injection-service.com/st ... ucts_id=13
Ostatnio spotkalem sie z roznymi cenami wtryskow 0.216 i znalazlem stronke gdzie mozna
kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu
Co wy na to? Choc i nawet na ebay.com sa za 87dolarow.
Cowboy kupuje bosha za 950 a tu firma bo i nie firma ale cena hmm 1/3 .
Ktos cos wie czy to warte tej kasy ?
Nawet w ebay.de sa wtryski 0.216 20euro za sztuke.
Znalazlem tez ciekawą opcje dla zwiekszenia pompy wtryskowej 10 na 12 tylko ze cena 200euro :/.
http://www.veg-injection-service.com/st ... ucts_id=13
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 08:08 przez admin911, łącznie zmieniany 2 razy.
350 PLN koszty transportu - to czym to jest sprowadzane ?admin911 pisze:kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu
kup i przetestuj, ktos juz pisał o tych koncówkach z Kanadyadmin911 pisze:Co wy na to? Choc i nawet na ebay.com sa za 87dolarow.
Cowboy kupuje bosha za 950 a tu firma bo i nie firma ale cena hmm 1/3 .
Ktos cos wie czy to warte tej kasy ?
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
cowboy pisze:350 PLN koszty transportu - to czym to jest sprowadzane ?
Też jestem Ciekaw kanadyjskich końcówek...admin911 pisze:350zl plus koszty transportu
link...
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=246917
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=191314
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=255446
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 13:40 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 2 razy.
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio zmieniony przez admin911 Dzisiaj 8:08, w całości zmieniany 2 razy
cowboy pisze:Wysłany: Dzisiaj 10:11
admin911 napisał/a:
kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu
cowboy pisze:po edycie
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
ogarnia ktoś może jaki jest koszt +/- przerobienia pompy 10 na 11 za pomoca tego kitu u pompiarza
http://www.veg-injection-service.com/st ... ucts_id=28
bo przełożenie końcówek i ustawienie obu ciśnień na 4 wtryskach to koszt ok 200zł??
na handel to tak sobie ale dla siebie to nawet dobra opcja przesyłka do PL tylko 15$
http://www.veg-injection-service.com/st ... ucts_id=28
bo przełożenie końcówek i ustawienie obu ciśnień na 4 wtryskach to koszt ok 200zł??
na handel to tak sobie ale dla siebie to nawet dobra opcja przesyłka do PL tylko 15$
No nie badzcie pedantami ,trzepiacie sie za edytowanie ;P, szybko pisze i nie lookam przewaznie w stecz . Nie klikam dwoma palcami :] Ciekawa sprawa z tymi wtryskami, przełożenie końcówek mam w PDF od TDICLUB.COM , napisali jak przelozyc. Wiadomo moglby kopcic troche bo lal by wiecej ropki wiec trzeba bylo by sie w sofcie pobawic i lekko go przeciągnąć (nad tym pracuje a dopiero sie ucze lol ). Choc z tego co wylokalem dawke paliwa mozna wyregulowac i sprawdzic vagiem .
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
temat : Setting Injection Timing
jest podane jak ustawic wtrysk zaraz po wymianie rozrzadu oraz podawanej dawki w mg. za pomoca vaga.
Mozna by tym poskutkowac aby nie kopcil i pracowal okej na takich wtryskach.
Co wy na to? Czy jednak trzeba regulowac cisnienia ? Gdzie malo kto pisze na innych forach o tej regulacji jedynie o wymianie.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
temat : Setting Injection Timing
jest podane jak ustawic wtrysk zaraz po wymianie rozrzadu oraz podawanej dawki w mg. za pomoca vaga.
Mozna by tym poskutkowac aby nie kopcil i pracowal okej na takich wtryskach.
Co wy na to? Czy jednak trzeba regulowac cisnienia ? Gdzie malo kto pisze na innych forach o tej regulacji jedynie o wymianie.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a wiesz ze po zmnianie koncowek (nie wtryskow) wypadaloby sprawdzic jak rozpylaja i przy jakich cisnieniach? rozumiem ze masz sprzet do tego?:Padmin911 pisze:przełożenie końcówek mam w PDF od TDICLUB.COM
[ Dodano: Czw Paź 15, 2009 8:33 am ]
chyba niezbyt wiesz o czym piszesz - tu chodzi o regulacje kata wtrysku a nie wielkosci podawanego paliwaadmin911 pisze:Choc z tego co wylokalem dawke paliwa mozna wyregulowac i sprawdzic vagiem .
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
temat : Setting Injection Timing
poza tym vagiem owszem mozna regulowac dawke paliwa ale w niewielkim zakresie- na minus o ile mnie pamiec nie myli ok 1 moze 2 mg na plus ok 0.4
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości