Nadwymiarowe tłoki czy tulejowanie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt paź 13, 2009 16:13

Widziałem, i nigdy długo nie żyła, nikt w mojej okolicy nie jest w stanie zrobić dobrze tuleji



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt paź 13, 2009 16:26

toffic pisze:Widziałem, i nigdy długo nie żyła, nikt w mojej okolicy nie jest w stanie zrobić dobrze tuleji
nigdzie nie zrobia dobrze tulei.... no chyba ze do warszawy gdzie na starcie pasowanie tloka z cylindrem to 0.5 mm :D:D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt paź 13, 2009 21:53

toffic pisze:
Skąd taka cena?kupowałem tłoki 1.9TD do Skody i płaciłem niecałe 200zł za tłoka z pierścieniami i sworzniem nominalny.
kolego ty kupowałeś do TD a temat jest o G60 :green_fuck: widzisz różnice?? :chytry:
Nie zauważyłem ale sprawdzę i te tłoki w Focie ile kosztują.Przepraszam za błąd.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt paź 13, 2009 23:44

evolution pisze:no chyba ze do warszawy gdzie na starcie pasowanie tloka z cylindrem to 0.5 mm :D :D
przynajmniej się nie zatrze :goof:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr paź 14, 2009 20:59

28000km nalatane na tulejach z zawartością chromu nieco ponad 7% i latam dalej, progów nie ma bo kamere my wpuszczali do silnika, ciśnienie sprężania po 13 na każdym garze. Tyle samo było jak sprawdzałem po tysiaku. Ale Valwolinea nie wleję już nigdy do silnika.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr paź 14, 2009 21:47

28000km nalatane na tulejach z zawartością chromu nieco ponad 7% i latam dalej, progów nie ma bo kamere my wpuszczali do silnika, ciśnienie sprężania po 13 na każdym garze. Tyle samo było jak sprawdzałem po tysiaku. Ale Valwolinea nie wleję już nigdy do silnika.
ale to N/A rozumie :chytry:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw paź 15, 2009 06:03

Jak najbardziej. Pod ciurbo od razu sam szlifierz powiedział, żebym tłoków szukał nadwymiarowych bo tuleje nie zdają egzaminu, nawet te z lepszego materiału.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw paź 15, 2009 09:48

Jak najbardziej. Pod ciurbo od razu sam szlifierz powiedział, żebym tłoków szukał nadwymiarowych bo tuleje nie zdają egzaminu, nawet te z lepszego materiału
no widzisz a o jakim silniku jest temat :chytry: :grin:



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » czw paź 15, 2009 14:36

Panowie wszystko pieknie ładnie tylko nadwymiary znaleźć do PG to tak jak nawlec nitke na igłe po ciemaku. Pytałem juz wszedzie, po róznych szlifierniach, IC, po ludziach z forum itd i okazuje sie że tylko Woessner z Niemiec ale cena nie wchodzi w gre bo auto mozna za to kupić. Ciekawimnie tylko fakt dlaczego tulejowania nie polecacie do turbo znam pare aut w moim miescie co lataja doładowane tak własnie zrobione i silniki maja igła :chytry: . A co powiecie o tym ze w nowych Volvo takze wstawiają tuleje... :bigok:

Z tej przyczyny mój silnik bedzie zrobiony na nowo od podstaw i nadwymiarów tam nie bedzie.

Pozdro


Dive deep or go home

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw paź 15, 2009 16:36

ziomus w nowych volvo sa tuleje mokre plywajace ktore kupujesz wykponane przez fabrtyke zaden pan stasiu ze zdzisiem nie robia ich z rur kanalizacyjnych co ma miejsce w calym kraju... problem ze znalezieniem tlokow nadwymiarowych jest tylko taki ze zestaw kosztuje...4 razy tyle co tulejowanie... Żaden silnik na tulejach dorabianych u stasia nie zyje dluzej niz 20 kkm no chyba ze jezdzisz jak pipa p.s. nie mam czasu ganiac za dokladna cena dla ludzi ktorzy z zasady nie chca kupowac tlokow ale... jeden tel i cena taka 1830 za kpl 1 szlif , dostepne od reki


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » czw paź 15, 2009 18:09

no własnie cena tłoków 4x wieksza niz tulejowanie. Wczoraj widziałem silnik z fiata punto GT z przebiegiem 32tys km na tulejach i zero progów takze nie bedziemy tu rozgrzebywac tematu bo kazdy ma swoje zdanie i wszystko zostało juz powiedziane. Pozyjemy zobaczymy


Dive deep or go home

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw paź 15, 2009 20:21

fiat nie jest doladowany, ale rob co chcesz, zeby nikt z nas nie pomyslal kiedys a nie mowilem w temacie twojego silnika....

P.s. Stac bylo na krowe, musi byc stac na łancuch.... :green_fuck:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw paź 15, 2009 23:50

Ja powiem tak, też chciałem tulejować swoje 16V. Rozmyslilem sie i kupilem komplet nadwymiarow na 2 szlif. Tulejowanie sprawdza sie w ssakach. Tulejowalismy z kumplem jego 16v i przezylo niezle katorgi (w tym przegrzania konkretne) i nie bylo zadnych problemow. Nie wiem jak sie zachowuja tuleje w doladowanych silnikach wiec nie chcialem ryzykować. Uważam jednak caly czas, że jeśli to g60 nie będzie robione na moce powyzej 180 koni to tuleje zdadzą egzamin przy dobrym smarowaniu i szanowaniu motoru. Do sportu i upalania na bank nie zdadzą egzaminu.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » pt paź 16, 2009 09:39

evolution, Fiat Punto 1.4 turbo po hamowni 180kuca :bigok:
evolution pisze:P.s. Stac bylo na krowe, musi byc stac na łancuch.... :green_fuck:
dobre :helm:

bugalon, na wcześniejszej stronie mówiłęś ze tulejowanie da rade do ok 300km ale do rzeczy trzeba działac coś czy w te czy w jedną strone, czas pokaże


Dive deep or go home

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości