Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam jest to moj pierwszy post takze prosze o wyrozumialosc
tak sobie czytam ten watek ale nia znalazlem paru odpowiedzi
mam takie pytanie
kupilem sobie Bore 2002 rok i nie mam tam nawet mfa, chcialbym sobie zalozyc do niej tempomat oraz komputer (ale tu sie nasowa pytanie czy pelen fis czy 1/2, nie wiem czy pelny fis bedzie smigal , moze wystarczy mi tylko 1/2)
nastepne pytanie to jak wyciagnac pin przy pomocy vag tacho, czy wystarczy wcisnac Read PIN?
kupujac manetki czy musza one byc jakies specjalne do modelu czy wszystkie sa uniwersalne np vw,skoda,seat
i jaki licznik najlepiej wybrac aby nie bylo z nim problemow przy instalacji
z gory dzieki za odp
przy wyciaganiu pinu z licznika jest on w samochodzie czy lepiej na stole
jesli na stole to jak go podpiac pod zasilanie
tak sobie czytam ten watek ale nia znalazlem paru odpowiedzi
mam takie pytanie
kupilem sobie Bore 2002 rok i nie mam tam nawet mfa, chcialbym sobie zalozyc do niej tempomat oraz komputer (ale tu sie nasowa pytanie czy pelen fis czy 1/2, nie wiem czy pelny fis bedzie smigal , moze wystarczy mi tylko 1/2)
nastepne pytanie to jak wyciagnac pin przy pomocy vag tacho, czy wystarczy wcisnac Read PIN?
kupujac manetki czy musza one byc jakies specjalne do modelu czy wszystkie sa uniwersalne np vw,skoda,seat
i jaki licznik najlepiej wybrac aby nie bylo z nim problemow przy instalacji
z gory dzieki za odp
przy wyciaganiu pinu z licznika jest on w samochodzie czy lepiej na stole
jesli na stole to jak go podpiac pod zasilanie
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 21:20 przez on6222, łącznie zmieniany 1 raz.
- hanshubert
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: wt sie 30, 2005 23:26
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
Witam Wszystkich.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia...
Miałem już 1J0 920 826C, zmieniłem (a raczej ktoś za $) na 1J5 920 826C + rkm.
Teraz zakupiłem 3B0 920 847E (full fis tdi can immo3), planuje zamienić obudowę i tarczki z 1J5 920 826C.
PIN mam tylko do swego 1J5 920 826C.
Posiadam K+CAN Commander 1.4.
Pytań mam kilka:
1. Czy ten soft wystarczy?
2. Jaki dump wrzucić: 1J5 920 846C (linki z 22 str. tematu), czy swój z 1J5 920 826C?
3. Czy dam radę przepisać pastylki immo i VIN?
Wiele mi wyjaśnia strona:
http://www.gti-tdi.de/board2/index.php? ... 1&pageNo=1
jednak pytanie 1 i 3 wciąż są aktualne.
Proszę o sugestie dotyczące mego planu, może ktoś na tym skorzysta, gdyż liczniki B5FL są tańsze.
Po całym dniu grzebania temat już ogarnięty, pomoc znalazłem na forum passata.
Temat jest dosyć prosty. Zainteresowanym służę pomocą.
Pozdrawiam
Apetyt rośnie w miarę jedzenia...
Miałem już 1J0 920 826C, zmieniłem (a raczej ktoś za $) na 1J5 920 826C + rkm.
Teraz zakupiłem 3B0 920 847E (full fis tdi can immo3), planuje zamienić obudowę i tarczki z 1J5 920 826C.
PIN mam tylko do swego 1J5 920 826C.
Posiadam K+CAN Commander 1.4.
Pytań mam kilka:
1. Czy ten soft wystarczy?
2. Jaki dump wrzucić: 1J5 920 846C (linki z 22 str. tematu), czy swój z 1J5 920 826C?
3. Czy dam radę przepisać pastylki immo i VIN?
Wiele mi wyjaśnia strona:
http://www.gti-tdi.de/board2/index.php? ... 1&pageNo=1
jednak pytanie 1 i 3 wciąż są aktualne.
Proszę o sugestie dotyczące mego planu, może ktoś na tym skorzysta, gdyż liczniki B5FL są tańsze.
Po całym dniu grzebania temat już ogarnięty, pomoc znalazłem na forum passata.
Temat jest dosyć prosty. Zainteresowanym służę pomocą.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 21:57 przez hanshubert, łącznie zmieniany 2 razy.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
ok panowie kto mi pomoze ze zmiana softu w liczniku. Mianowicie jakie sa procedury tego kodowania ktora cyferka co oznacza w sofcie. Nie moge pozbyc sie bledu wyskakujacego na fiz oil sensor workshop. Auto to ahf z konca 99 zegary nowe z wyersjii pd chyba bo wyskalowane do 260. Juz smigam z tym ponad rok czasu ale juz nei wytrzymuje. Probowalem ostatnio cyfre zienic na 0 to niby jest od czujnika oleju ale nie przyjmuje tego i nie mozna zmienic. Bledy na vagu sa nastepujace:
Control Module Part Number: 1J0 920 822 C
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V59
Software Coding: 00144
Work Shop Code: WSC 00050
Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1109358
3 Faults Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to B+
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01315 - Transmission Control Module
49-00 - No Communications
Moze wy cos poradzicie. Wiem ze koduje sie zaleznie od rocznika.
Control Module Part Number: 1J0 920 822 C
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V59
Software Coding: 00144
Work Shop Code: WSC 00050
Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1109358
3 Faults Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to B+
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01315 - Transmission Control Module
49-00 - No Communications
Moze wy cos poradzicie. Wiem ze koduje sie zaleznie od rocznika.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
ok dzisiaj bede walczyl zobaczymy co wyjdzie
[ Dodano: 11 Paź 2009 14:10 ]
Zmienilem 1 na 0 i nic dale to samo. chcialem zniemic przedostatnie na o nei da sie to samo z ostatnia. O co tu chodzi. W ogole to jakis czujnik temp oleju nie poziomu tak pokazuje vag czyjnik G8 czy ja go mam? Moze prosciel bedzie nalesci kabelek i podpiac do masy macie jakas rozpiske kosek w liczniku?
[ Dodano: 11 Paź 2009 14:10 ]
Zmienilem 1 na 0 i nic dale to samo. chcialem zniemic przedostatnie na o nei da sie to samo z ostatnia. O co tu chodzi. W ogole to jakis czujnik temp oleju nie poziomu tak pokazuje vag czyjnik G8 czy ja go mam? Moze prosciel bedzie nalesci kabelek i podpiac do masy macie jakas rozpiske kosek w liczniku?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160485&start=315czajaa22 pisze:macie jakas rozpiske kosek w liczniku?
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 20:46 przez Qto, łącznie zmieniany 1 raz.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
no i ladnie zobaczymy moze tak sie da obejsc jak by ktos cos wiedzial prosze o pomoc! Az dziwne ze kodowanie nie pomoglo.
Tak czytam i nie widze tu nic wychodzacego do czujnika poziomu lub tez temp oleju????
Tak czytam i nie widze tu nic wychodzacego do czujnika poziomu lub tez temp oleju????
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 18:55 przez czajaa22, łącznie zmieniany 1 raz.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
A więchanshubert pisze: 1. Czy ten soft wystarczy?
2. Jaki dump wrzucić: 1J5 920 846C (linki z 22 str. tematu), czy swój z 1J5 920 826C?
3. Czy dam radę przepisać pastylki immo i VIN?
Wiele mi wyjaśnia strona:
http://www.gti-tdi.de/board2/index.php? ... 1&pageNo=1
jednak pytanie 1 i 3 wciąż są aktualne.
Pozdrawiam
add.1 ja się bawię VAG_EEPROM_v_1.18 i po linki "K" (zwykły VagCom po RS'sie)
add.2 można przekopiować cały blok odpowiedzialny za immo, a VIN wprowadzasz w edytorze który jest w VAG_EEPROM'erze,
Szczegóły co do immo to na priva (ze zrozumiałych powodów nie śpi)
Ps poszukuję wsadu do licznika 3B0 920 847 E
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 13:31 przez pivvo, łącznie zmieniany 1 raz.
To jest właśnie jedna z wad liczników immo2 FIS.czajaa22 pisze:no i ladnie zobaczymy moze tak sie da obejsc jak by ktos cos wiedzial prosze o pomoc! Az dziwne ze kodowanie nie pomoglo.
Tak czytam i nie widze tu nic wychodzacego do czujnika poziomu lub tez temp oleju????
1. Nie da wyłączyć poprzez kodowanie dodatkowego czujnika oleju który jest montowany w lepszych wersjach na dole w misce. Odpowiada za niego pin 18 zielonej wtyczki licznika
2. Nie pokazuje spalania w litrach na godzinę na postoju tylko ostatnie chwilowe ktore jest nieadekwatne do niczego
3. immo2 nie ma MENU
Dlatego lepiej sobie wziąść licznik IMMO3 jeśli się ma jeszcze wybór nawet w samochodzie immo2
[S] VFIZ + ew. licznik FIS do VW/Skoda/Seat (mk4)
kinniooo, nie wiem kogo masz na mysli, ale zalezy jaka wersja FIS czy 1/2 FIS, np. czy sport edition i czy z canem czy bez. Najpopularniejsza wersja immo3 FIS najczesciej gdzies okolo 500 (chociaz jak bedziesz mial szczescie to kupisz sobie i za 300 tylko trzeba miec jeszcze na uwadze aby byl nie stary rocznik bo one w upaly juz siadaja)
Do tego manetki jesli nie masz.
Ewentualnie adaptacja jesli sam nie zrobisz.
Do tego manetki jesli nie masz.
Ewentualnie adaptacja jesli sam nie zrobisz.
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 23:56 przez kicoro, łącznie zmieniany 1 raz.
[S] VFIZ + ew. licznik FIS do VW/Skoda/Seat (mk4)
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Pomysle nad tym albo nad zmiana licnzika na immo 3 chociaz to mnie wiecej wyniesie i juz nie chce mi sie bawic w to wszystko i znowu ladowac kase bo sa inne rzeczy do zrobienia. Co do czujnika zgodze sie ze mozna go zalac ale co z temperatura bo on pelni dwiefunkcji takze temperatury.kicoro pisze:Ale napewno zawsze można jeszcze kupić czujnik zalać go olejem, uszczelnić, podłączyć i gdzieś schować
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości