Jak troche utwardzić auto - mocno buja

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » wt paź 13, 2009 19:45

czy tuleje o numerze 8N0407182A podejdą do zwykłego golfa?


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » wt paź 13, 2009 22:02

U mnie bujalo bo mialem zajechane amorki-twoje sa OK?


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Wojciech_d78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 18:15
Lokalizacja: LKS/WJ
Kontakt:

Post autor: Wojciech_d78 » śr paź 14, 2009 18:57

To może podpowiecie mi - problem z bujającym się przodem, pacjet Golf IV kombi TDI z 2004r, przebieg 144tys km.
Ostatnio wymieniłem amorki na sachs gazowe i jest troche lepiej ale dalej przód podskakuje aż światłami biję po oczach, jest poprostu za miękki, lekko go uginam i już się kołysze. Domniemuje, że znowu trzeba będzie rozebrać kolumny i zainwestować w wymianę sprężyn? Podpowiecie ewentualnie jak to zdiagnozować i jak usunąć problem?



greg

Post autor: greg » śr paź 14, 2009 19:12

Wojciech_d78 pisze:Domniemuje, że znowu trzeba będzie rozebrać kolumny i zainwestować w wymianę sprężyn?
dokładnie - tylko zastanów się nad wyborem sprężyn bo często obniżają duużo (zima i polskie drogi mogą załatwić najpierw osłonę silnika a potem miskę olejową). Moim po obniżeniu mam czasem problem z wjazdem na niektóre podwórka



Wojciech_d78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 18:15
Lokalizacja: LKS/WJ
Kontakt:

Post autor: Wojciech_d78 » śr paź 14, 2009 21:31

Ja bym chętnie został przy tej wysokości co mam, tym bardziej, że ingerując jedynie w przód i obniżając go (tył zostaje taki jak jest) to może być śmieszny efekt zadartego tyłu :)
A tak swoją drogą to przy jakich przebiegach zmienialiście sprężyny i amorki? U siebie mam orginalny przebieg 144 tys km i na sprężyny trochę wcześnie jak na mój gust.
Jednocześnie jadąc po drogach lekko pofałdowanych to widzę nawet po światłach że skaczą góra-dół więc ewidentnie za miękko.
Nigdy nie jeździłem tak miękkim samochodem, kiedyś sporo śmigałem Golfami V i nigdy takich odczuć nie miałem bez względu czy były to 1.6noPb czy 1.9 TDI.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 181 gości