Ciekawa cena za 0.216

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Ciekawa cena za 0.216

Post autor: admin911 » śr paź 14, 2009 07:52

Witam
Ostatnio spotkalem sie z roznymi cenami wtryskow 0.216 i znalazlem stronke gdzie mozna
kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu :)
Co wy na to? Choc i nawet na ebay.com sa za 87dolarow.
Cowboy kupuje bosha za 950 a tu firma bo i nie firma ale cena hmm 1/3 .
Ktos cos wie czy to warte tej kasy ?
Nawet w ebay.de sa wtryski 0.216 20euro za sztuke.
Znalazlem tez ciekawą opcje dla zwiekszenia pompy wtryskowej 10 na 12 tylko ze cena 200euro :/.
http://www.veg-injection-service.com/st ... ucts_id=13
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 08:08 przez admin911, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 14, 2009 10:11

admin911 pisze:kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu :)
350 PLN koszty transportu - to czym to jest sprowadzane ? :P
admin911 pisze:Co wy na to? Choc i nawet na ebay.com sa za 87dolarow.
Cowboy kupuje bosha za 950 a tu firma bo i nie firma ale cena hmm 1/3 .
Ktos cos wie czy to warte tej kasy ?
kup i przetestuj, ktos juz pisał o tych koncówkach z Kanady



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr paź 14, 2009 13:10

cowboy pisze:350 PLN koszty transportu - to czym to jest sprowadzane ? :P
admin911 pisze:350zl plus koszty transportu :)
Też jestem Ciekaw kanadyjskich końcówek...

link...
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=246917

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=191314

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=255446
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 13:40 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 14, 2009 16:53

CrocodileReggae pisze:admin911 napisał/a:
350zl plus koszty transportu :)
po edycie :) :chytry:



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr paź 14, 2009 17:54

Ostatnio zmieniony przez admin911 Dzisiaj 8:08, w całości zmieniany 2 razy
cowboy pisze:Wysłany: Dzisiaj 10:11
admin911 napisał/a:
kupic owe wtryski za 120dolarow to bodajze 350zl plus koszty transportu :)
cowboy pisze:po edycie :) :chytry:
:helm:


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » śr paź 14, 2009 18:52

ogarnia ktoś może jaki jest koszt +/- przerobienia pompy 10 na 11 za pomoca tego kitu u pompiarza
http://www.veg-injection-service.com/st ... ucts_id=28




bo przełożenie końcówek i ustawienie obu ciśnień na 4 wtryskach to koszt ok 200zł??



na handel to tak sobie ale dla siebie to nawet dobra opcja przesyłka do PL tylko 15$



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 14, 2009 19:31

mp1985 pisze:ogarnia ktoś może jaki jest koszt +/- przerobienia pompy 10 na 11 za pomoca tego kitu u pompiarza
około 500 PLN sama przeróbka z tego co pamietam

ale wymiana samego tłokorozdzielacza to nie wszystko, bo oryginalna 11 ma jeszcze inna falę...



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr paź 14, 2009 20:27

cowboy pisze:bo oryginalna 11 ma jeszcze inna falę..
co nie wpływa na obsadzenie tłoczka na innej np 1Z
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 20:34 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 14, 2009 20:38

ale 10tka z mk4 ma chyba taka sama fale co 11 ??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » śr paź 14, 2009 21:15

czyli się nie opłaca ten kit bo:
kit 150$= 450zł
przeróbka= 500
suma 950zł


a oryg 11 kupi za 1,2tys -1,5tys zł - sprzedaż swojej starej pompy ok400zł = 800-1100zł za oryg



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 14, 2009 22:19

mp1985, 11 na szrocie mozna wyrwac za 800 zl :P

ja swoja zdobylem za 600


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » śr paź 14, 2009 22:44

cały czas się bujam z myślami czy dać do swojego 216 i modzić grubo dalej czy olać bo blokuje mnie ten cholerny osprzęt (przepływka boscha, nastawnik potencjometryczny, komp)



admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » czw paź 15, 2009 08:07

No nie badzcie pedantami ,trzepiacie sie za edytowanie ;P, szybko pisze i nie lookam przewaznie w stecz . Nie klikam dwoma palcami :] Ciekawa sprawa z tymi wtryskami, przełożenie końcówek mam w PDF od TDICLUB.COM , napisali jak przelozyc. Wiadomo moglby kopcic troche bo lal by wiecej ropki wiec trzeba bylo by sie w sofcie pobawic i lekko go przeciągnąć (nad tym pracuje a dopiero sie ucze lol ). Choc z tego co wylokalem dawke paliwa mozna wyregulowac i sprawdzic vagiem .
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
temat : Setting Injection Timing
jest podane jak ustawic wtrysk zaraz po wymianie rozrzadu oraz podawanej dawki w mg. za pomoca vaga.
Mozna by tym poskutkowac aby nie kopcil i pracowal okej na takich wtryskach.
Co wy na to? Czy jednak trzeba regulowac cisnienia ? Gdzie malo kto pisze na innych forach o tej regulacji jedynie o wymianie.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw paź 15, 2009 08:29

admin911 pisze:przełożenie końcówek mam w PDF od TDICLUB.COM
a wiesz ze po zmnianie koncowek (nie wtryskow) wypadaloby sprawdzic jak rozpylaja i przy jakich cisnieniach? rozumiem ze masz sprzet do tego?:P

[ Dodano: Czw Paź 15, 2009 8:33 am ]
admin911 pisze:Choc z tego co wylokalem dawke paliwa mozna wyregulowac i sprawdzic vagiem .
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
temat : Setting Injection Timing
chyba niezbyt wiesz o czym piszesz :P - tu chodzi o regulacje kata wtrysku a nie wielkosci podawanego paliwa

poza tym vagiem owszem mozna regulowac dawke paliwa ale w niewielkim zakresie- na minus o ile mnie pamiec nie myli ok 1 moze 2 mg na plus ok 0.4 :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości