Metalowa płyta pod silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

aDudzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sie 11, 2008 09:26
Lokalizacja: SGL

Metalowa płyta pod silnik

Post autor: aDudzio » śr paź 14, 2009 10:30

Czy ktoś ma taką założoną?
Jak z montażem czy nie ma problemu i wszystko pasuje?

http://www.allegro.pl/item753791340_osl ... lf_iv.html



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Metalowa płyta pod silnik

Post autor: Haki » śr paź 14, 2009 18:24

aDudzio pisze:Czy ktoś ma taką założoną?
Jak z montażem czy nie ma problemu i wszystko pasuje?

http://www.allegro.pl/item753791340_osl ... lf_iv.html
Wszystko pasuje bez najmniejszej ingerencji w narzędzia typu wiertarka czy kątówka :helm: Zestaw jest tak wykonany,że poradzisz sobie z tym sam bez kłopotów mając oczywiście dostęp do podnośnika ew kanału.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr paź 14, 2009 18:47

Tylko że jak założysz taka metalowa i gdzieś stukniesz to bedzie probelm z wyprostowaniem tego.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr paź 14, 2009 20:15

marcin999 pisze:Tylko że jak założysz taka metalowa i gdzieś stukniesz to bedzie probelm z wyprostowaniem tego.
Marcin lepiej poklepać :bajer: jak zbierać kawałki plastikowej na drodze włącznie z miską itp


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr paź 14, 2009 21:11

Moze i racja. Powiem Wam jedno VW niezle spierdzielil IV robiac przod taki niski. mk3 tego nie mialo tamto szlo jak traktor a w tym to na byle krawezniku sie trzese zeby nie zaczepic:/


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr paź 14, 2009 21:32

marcin999 pisze:Moze i racja. Powiem Wam jedno VW niezle spierdzielil IV robiac przod taki niski. mk3 tego nie mialo tamto szlo jak traktor a w tym to na byle krawezniku sie trzese zeby nie zaczepic:/
Spierdzielili ale tylko MK4 z silnikami DIESLA :) bo w Benzynce tego nie ma,,, i wszystko wyżej jest.
Swoją drogą myślałem kiedyś nad podniesieniem tego do góry. Podobno jakieś tuleje od Skody trzeba założyć i idzie ze 2-3 cm do góry cały przód.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » śr paź 14, 2009 21:51

Haki pisze:Wszystko pasuje bez najmniejszej ingerencji w narzędzia typu wiertarka czy kątówka :helm: Zestaw jest tak wykonany,że poradzisz sobie z tym sam bez kłopotów mając oczywiście dostęp do podnośnika ew kanału.
Dodaj jeszcze, że przydałaby się nitownica do nitowkrętów pod śruby M10, więc te tańsze z allegro po 40-80zł nie podejdą, bo są do rozmiarów M8, a taka pasująca to już wydatek od 250-300zł w górę.
Ewentualnie podjechać gdzieś do warsztatu żeby wrzucili te nity.
aDudzio pisze:Jak z montażem czy nie ma problemu i wszystko pasuje?
Pasować pasuje bo nawet VW oferuje taką osłonę.
Tu masz szkic z ETKA z numerami i potrzebnymi częściami.
P.S. Co do nitowkrętów i śrub to ASO sobie odpuść, bo policzą jak za zboże. Odwiedź jakiś sklep metalowy i zapłacisz z 5 razy mniej :-)

Obrazek


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 340 gości