mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pn paź 12, 2009 15:21

Rapix pisze:miałem takie turbo w swoim 1Z generalnie w miarę fajnie wstawało ale jakiś tam delikatny lag był ale na pewno mniejszy niż na GT22, aczkolwiek teraz i tak wsadzał bym od razu GT2256v i nie bawił się w GT20 tyle samo przeróbek, a potencjał zawsze większy

w sumie niezalezy mi tak na tym aby miec ponad 200km bo i tak niewykozystam tego w przednio napedowym aucie w jakim aucie wystepowalo takie gt2256v? jak to wstaje ??
i jaki moment na tym turbo do osiagniecia na wtryskach 230?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn paź 12, 2009 15:48

nawet jeśli nie chcesz ponad 200KM to i tak wolał bym GT22 będzie sobie bardziej lajtowo pracowało :bigok: przy pompie 11, 230 i takim turbo z 400NM jest do osiągnięcia, a dostępne jest z mercedesa cdi np.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » śr paź 14, 2009 17:00

Rapix pisze:nawet jeśli nie chcesz ponad 200KM to i tak wolał bym GT22 będzie sobie bardziej lajtowo pracowało :bigok: przy pompie 11, 230 i takim turbo z 400NM jest do osiągnięcia, a dostępne jest z mercedesa cdi np.


jaki kolektor wydechowy najlepiej podchodzi do tego gt2256v od 1,6 td?
jak jest z doprowadzeniem oleju?
pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr paź 14, 2009 18:12

kolektor od 1.6td najlepiej pod to flanszę z zasilaniem delikatnie trzeba przerobić ale myślę że spokojnie dasz radę ;)



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » śr paź 14, 2009 18:59

Rapix pisze:kolektor od 1.6td najlepiej pod to flanszę z zasilaniem delikatnie trzeba przerobić ale myślę że spokojnie dasz radę ;)
to turbo trzeba mocowac tak jak aw69
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219187
czy niżej ?
u aw69 wyglada jak by zasilanie mial odwrotnie tzn tam gdzie odplyw tam dane zasilanie
popraw jesli sie myle niemialem tego turbo w rekach bo chyba z wygladu niewiele sie roznia gt2260v i gt2256v
jesli moglbys podac z dokladnie jakiego auta bedzie najlepsze to gt2256v zeby bylo jak najmniej kombinowania
masz jakies fotki jak to wyglada w 1z afn??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

arwam

Post autor: arwam » czw paź 15, 2009 11:05

z taką suszarką raczej wcześnie nie będzie wstawało :hmm:
jak wstaje za późno to ogranicznik zamknięcie kierownic idzie w ruch.

i może wtedy nawet od 1300rpm wstawać.
u mnie na 1.6TD JR GT2052V przy zamkniętych kierownicach po regulacji ogranicznika potrafiło już zaczynać pompować na pół-sprzęgle bez gazu.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » czw paź 15, 2009 23:59

Koledzy mam malutki problemik
zrobilo sie juz chlodno wiec olej silnikowy (castrol 10w40) gesty po dluzszym postoju
po uruchomieniu silnika wiadomo tluka sie moment popychacze po chwili cichutko (dodam ze wymienione na oryginaly "ina" przy kompletnym remoncie glowicy moze przejechane 1 tys km)
wiec niekrece zimnego auta max 2 tys rpm ale zdazylo mi sie ze musialem energicznie ruszyc i przykrecilem do prawie 3 (na skrzyzowaniu) i tu "tak jakby odcielo moc silnik zaczol glosno klekotac i wydechu chmura dymu i zgasl silnik kilka sekund po tym nieda sie odpalic auta
po czym odpala i jakby nic sie niestalo pracuje normalnie
niewyskakuje zaden blad (spr vag-com)
czy to moze byc zawieszajaca sie pompa oleju? przez co moze niebyc cisnienia oleju i popychacze wariuja?
ktos spotkal sie z takim czyms
przed remontem glowicy zdazylo mi sie takie cos 2 razy po remonci mi sie to niepowtarzalo do dzis .
co radzicie ?
wymiana oleju na full-syntetyka
czy wymiana pompy oleju (czyscilem ja przy wymianie oleju 3 tys km temu)

z gory dzieki za pomoc


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

arwam

Post autor: arwam » pt paź 16, 2009 11:10

raczej ustawienie zaworu ciśnieniowego pompy olejwej.
podstawiło
Ci zawory. to jest jedna z nie licznych wad tych silników



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » pt paź 16, 2009 11:30

sproboj full syntetyk, nie powinno ci na nim podstawiac zaworow chyba ze pompa oleum juz swiruje



jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » pt paź 16, 2009 14:34

psikuta19 pisze:Koledzy mam malutki problemik
zrobilo sie juz chlodno wiec olej silnikowy (castrol 10w40) gesty po dluzszym postoju
Teraz to mnie rozwaliłeś, tuningujesz auto i jeździsz na oleju półsyntetycznym i to jednej z najgorszych marek. Przecież ten olej nie spełnia normy dla twojego silnika. Do TDI nie wlewa się oleju półsyntetycznego, tylko i wyłącznie full syntetyk.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt paź 16, 2009 15:09

jarol2002 pisze:Do TDI nie wlewa się oleju półsyntetycznego, tylko i wyłącznie full syntetyk.
Do tdi pd,bo do silnika na vp,można lać nawet mineralny :grin:


AFN 165,5@380,8

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » pt paź 16, 2009 15:37

Teraz to mnie rozwaliłeś, tuningujesz auto i jeździsz na oleju półsyntetycznym i to jednej z najgorszych marek. Przecież ten olej nie spełnia normy dla twojego silnika. Do TDI nie wlewa się oleju półsyntetycznego, tylko i wyłącznie full syntetyk.[/quote]


jesli chodzi o scislosc kolego to spelnia normy vw 505 00


2 sprawa to poprzedni wlasniciel przeszedl na polsytetyk jesli bylby lany full to bym nadal lał fulla!

mozn przejsc na fullsyntetyka niepopierniczy sie nic??
ja zrobilem jakies 40 tys na takim oleju a poprzedni wlasciciel niemam pojecia


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości