Wahania obrotów !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wahania obrotów !!!
Witam ! Mam taki problem : gdy odpalam samochód przez chwile jest ok, później zaczynają dosyć mocno wahać się obroty. Gdy roszę też tak jest więc przy rozpędzaniu jeszcze szarpie autem. Po chwile jazdy, gdy auto się nieco rozgrzeje problem mija, jedynie gdy gdzieś stanę są jeszcze wahania obrotów tylko mniejsze. Co to może być ? Wymieniłem świece, filtr powietrza. Na starych świecach była sadza.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Jezeli na blacie pokazuje Ci 50 *C a mimo tego odpala sie wentylator to znak ze masz uwalony czujnik na gornym wezu. Bo wentylator startuje przewaznie przy 95 i 102 stopniach<--to najlatwiejszy sposob na sprawdzenie (jezeli nie dysponujesz miernikiem). Mnie tez by interesowaly te opornosci...witus pisze:Dodam że wydawało mi się że padł mi termostat bo temperatura mi dochodzi do ok. 50 stopni
przy zero
0 C 5600 plus -minus 6000 ohm
10 stopni 4000 - plus - minus 500 ohm
20 stopni 2500 - plus - minus 500 ohm
30 stopni 1750 - plus - minus 250 0hm
40 stopni 1250 - plus - minus 250 ohm
50 stopni 825 - plus - minus 125 ohm
60 stopni 625 - plus - minus 125 ohm
70 stopni 450 - plus - minus 75 ohm
80 stopni 300 - plus - minus 50 ohm
90 stopni 235 - plus - minus 35 ohm
100 stopni 200 - plus - minus 25 ohm
0 C 5600 plus -minus 6000 ohm
10 stopni 4000 - plus - minus 500 ohm
20 stopni 2500 - plus - minus 500 ohm
30 stopni 1750 - plus - minus 250 0hm
40 stopni 1250 - plus - minus 250 ohm
50 stopni 825 - plus - minus 125 ohm
60 stopni 625 - plus - minus 125 ohm
70 stopni 450 - plus - minus 75 ohm
80 stopni 300 - plus - minus 50 ohm
90 stopni 235 - plus - minus 35 ohm
100 stopni 200 - plus - minus 25 ohm
Nagrzałem silnik i wentylator załączył się przy ok 70 stopniach. Wiec chyba czujnik walnięty. Jak będę miał miernik to sprawdzę jeszcze na nim. Mam jeszcze jedno pytanie: czy jest możliwe że auto przez ten defekt zaczęło kopcić bo tak mi się wydaje że kopci, chyba ze to przez pogodę : zimno, wilgotno itd. ?
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 17:20 przez witus, łącznie zmieniany 1 raz.
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wyjdź do samochodu jak jest ciemno , otwórz maskę i popatrz czy przebicia nie ma na kablach WN a szczególnie przy cewce obejżyj dokładnie. Jeśli przebić nie ma, to stawiam na silnik krokowy - 6-cio pinowy jest u nas.Wydaje mi się że ten problem jest związany z wilgocią w powietrzu, bo pojawił się w momencie gdy zaczął padać deszcz.
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości