Mk3 1,4 ABD 92r
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk3 1,4 ABD 92r
Witam wszystkich .Mam do was pytanie czy ktorys z chlopakow z forum robil przekladke silnika z 1,4 ABD na 1,6 ABU ? Czy np skrzynia biegow +mocowanie silnika bedzie takie samo,czy elektryka bedzie pasowac,jaki mogł by byc koszt takiej przekładki(BEZ SILNIKA I EWENTUŁALNIE SKRZYNI) z tego co widzialem to 1,4 ABD wyglada prawie tak samo jak 1,6 ABU.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 17:23 przez wolny83, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/241/73fd4b95b7dbdc5fmed.gif[/img][/url] www.chuligani.com
Tez juz myslalem nad takim swapem, ale 1,6 ktorym jezdzilem nie byl znacznie lepszy (dynamiczniejszy) od mojego 1,4.
Z tego co wiem to skrzynia powinna pasowac jezeli ma 5 biegów, chlodnica chyba tez nie bedzie za mala, mocowanie jest niemal ze identyczne, jezeli masz wspomaganie to do 1,6 masz ten sam alternator i pompe wspomagania,pompa paliwa raczej da rade, z elektryki to chyba tylko komputer
Do 1,4 i 1,6 sa te same alternatory z uchwytami - inne do wspomagania i bez
Z tego co wiem to skrzynia powinna pasowac jezeli ma 5 biegów, chlodnica chyba tez nie bedzie za mala, mocowanie jest niemal ze identyczne, jezeli masz wspomaganie to do 1,6 masz ten sam alternator i pompe wspomagania,pompa paliwa raczej da rade, z elektryki to chyba tylko komputer
Do 1,4 i 1,6 sa te same alternatory z uchwytami - inne do wspomagania i bez
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
Kolego 1.6ABU to rozwiercony 1.4 ABD. Problemów z przekładką nie powinno być. Skrzynia jest taka sama, mocowanie silnika również. Dokładnie nie pamiętam juz jak to było z elektronika w ABD,ale większych problemów z nią nie powinno być. jedyne co to komp do wymiany.
Ale tak szczerze to czy opłaca się wymieniać 1.4 na 1.6ABU?? Z przekładką silnika jest troche bawienia. Jak już się bawić w takie cos to na mocniejszy motorek. np. 1.8
albo jeśli chcesz 1.6 to AFT na pełnej szprycy.
Ale tak szczerze to czy opłaca się wymieniać 1.4 na 1.6ABU?? Z przekładką silnika jest troche bawienia. Jak już się bawić w takie cos to na mocniejszy motorek. np. 1.8
albo jeśli chcesz 1.6 to AFT na pełnej szprycy.
wiem ze 1,6 ABU jest nie wiele mocniejszy od 1,4 ABD ale tak jak sam pisales prawdopodobnie trzeba bylo by tylko zmienic kompa.A przy mocniejszych silnikach juz mocowanie silnika by bylo troche inne noi co najwazniejsze trzeba by było tez zmienic hamulce na mocniejsze i caly uklad wydechowy nie wspominajac o elektryce,skrzynie biegow i koszty by poszly duzo do gory.Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/241/73fd4b95b7dbdc5fmed.gif[/img][/url] www.chuligani.com
kolega przed kupnem mojego Mk3 powiedzial mi ze lepiej kupic golfa z silnikiem 1,6 bo bedzie palil tyle samo co 1,4 nie posłuchalem go a mial racje,i ma 15 km wiecej odemnie a pali tyle samo co moj
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/241/73fd4b95b7dbdc5fmed.gif[/img][/url] www.chuligani.com
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
U mnie średnie spalanie to 8L LPG w cyklu mieszanym. Prędkość w granicach 80-110km/h.wolny83 pisze:a pali tyle samo co moj
Na trasie zszedłem do 6.3l LPG ale to była bardzo delikatna jazda. Zmiana biegów przy 2200 obrotów i max 80km/h. na 5 biegu to nieco ponad 2tyś obr/min. Ale to było tylko raz A wcześniejszy 1.4 ABD łykał mi 9l na dzień dobry.
Jeśli patrzysz pod tym względem to można uważać to za opłacalne. Tylko teraz trzeba znaleźć dobrego ABU. A to bedzie ciezkie.
pzdr.
Nie miał racji -1.6 paliłby mniej Tylko że spalanie to jeden z niestety niewielu jego atutów.wolny83 pisze:kolega przed kupnem mojego Mk3 powiedzial mi ze lepiej kupic golfa z silnikiem 1,6 bo bedzie palil tyle samo co 1,4 nie posłuchalem go a mial racje,i ma 15 km wiecej odemnie a pali tyle samo co moj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 211 gości