Dobre posunięcie koszty może deczko większe ale w końcu robisz wygłuszenie matami przeznaczonymi do tego celuo app raczej nie myslałem chce kupic stp m1
zabudowa by ajurczuk
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
dokladnie jak by byla jakas roznica czym wbije gwozdzia mlodkiem czy siekieraDJ_SM pisze:robisz wygłuszenie matami przeznaczonymi do tego celu
- Kubus20
 - VW Baron

 - Posty: 3221
 - Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
 - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
 - Kontakt:
 
Ja miałem kominówkę w poprzednim MK2, a w tym poszedł cały bulk pack Stingera i jest różnica.
Przy najprostszym teście, czyli oklejniu kawałka blachy dekarą, a drugiego Stingerem, czy Dynamatem, potem pukaniu w każdy kawałek od raazu słychać co lepiej tłumi puknięcie.
Dalej, w brzmieniu również różnicę odczułem, tyle że naprawdę nie warto do głośników za 300-400zł kłaść od razu Stingera...
Trzeba robić to z głową i dostosować głuszenie do sprzętu, auta itd.
Poza tym główne różnice to przede wszystim to, że dobra mata nie zmienia drastycznie swoich właściwości tłumiących w szerokim zakresie temperatur(w zimę dekara i APP robią się cholernie sztywne, a Stingera Czy Dynamata to nie rusza i nadal są plastyczne, co wpływa na współczynnik stratności akustycznej).
Dalej, profi maty są robione na bazie gumy butylowej, a nie asfaltu, co wpływa na dźwięk, wagę i parametry maty.
Dobra mata dużo lepiej przylega do blachy i usztywnia ją, a na dziurach nie "pompuje" się pord wpływem wytwarzanego w drzwiach ciśnienia. Dekara lubi puchnąć, bo jest dość cienka...
Generalnie temat rzeka i ilu ludzi, tyle opinii.
Ja w każdym razie różnicę odczułem i to znaczną, i nigdy w swoim aucie już drzwi na taniej macie nie zrobię...
			
									
									Przy najprostszym teście, czyli oklejniu kawałka blachy dekarą, a drugiego Stingerem, czy Dynamatem, potem pukaniu w każdy kawałek od raazu słychać co lepiej tłumi puknięcie.
Dalej, w brzmieniu również różnicę odczułem, tyle że naprawdę nie warto do głośników za 300-400zł kłaść od razu Stingera...
Trzeba robić to z głową i dostosować głuszenie do sprzętu, auta itd.
Poza tym główne różnice to przede wszystim to, że dobra mata nie zmienia drastycznie swoich właściwości tłumiących w szerokim zakresie temperatur(w zimę dekara i APP robią się cholernie sztywne, a Stingera Czy Dynamata to nie rusza i nadal są plastyczne, co wpływa na współczynnik stratności akustycznej).
Dalej, profi maty są robione na bazie gumy butylowej, a nie asfaltu, co wpływa na dźwięk, wagę i parametry maty.
Dobra mata dużo lepiej przylega do blachy i usztywnia ją, a na dziurach nie "pompuje" się pord wpływem wytwarzanego w drzwiach ciśnienia. Dekara lubi puchnąć, bo jest dość cienka...
Generalnie temat rzeka i ilu ludzi, tyle opinii.
Ja w każdym razie różnicę odczułem i to znaczną, i nigdy w swoim aucie już drzwi na taniej macie nie zrobię...
Kubus20 pisze:Ja w każdym razie różnicę odczułem i to znaczną, i nigdy w swoim aucie już drzwi na taniej macie nie zrobię
sory za ot ale sie kazdemu przyda wyklad o matach
					Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 19:10 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

