Na wstępie chciałem się przywitać.
Mam problem,po wymianie filtra paliwa sprawdzeniu uszczelek itp. zalaniu filtra paliwem
silnik odpalił pochodził 20 sekund i zgasł ,po kilkakrotnej próbie odpalenia bez skutecznego
sprawdziłem obecność paliwa w Vacum pompie po odkręceniu korka do sprawdzania ciśnienia,jakie ciśnienie powinna dawać pompa elektryczna paliwa.Układ zapowietrzony ,jak odpowietrzyć ?.
Pozdrawiam
Silnik nie odpala.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
kolego, napisz to trochę bardziej zrozumiale. Jakieś przecinki, kropki...jak pytasz to taki znaczek "?"pioter117 pisze:po kilkakrotnej próbie odpalenia bez skutecznego
sprawdziłem obecność paliwa w Vacum pompie po odkręceniu korka do sprawdzania ciśnienia,jakie ciśnienie powinna dawać pompa elektryczna paliwa
układ powinien sam się odpowietrzyć.pioter117 pisze:Układ zapowietrzony ,jak odpowietrzyć ?.
może z filtrem coś nie tak...
Filtr sprawdzany kilkakrotnie,jeszcze jutro sprawdzę ,zaraz po wymianie chodził z 20 sekund i zgasł. Pozdrawiam.Qto pisze:kolego, napisz to trochę bardziej zrozumiale. Jakieś przecinki, kropki...jak pytasz to taki znaczek "?"pioter117 pisze:po kilkakrotnej próbie odpalenia bez skutecznego
sprawdziłem obecność paliwa w Vacum pompie po odkręceniu korka do sprawdzania ciśnienia,jakie ciśnienie powinna dawać pompa elektryczna paliwaukład powinien sam się odpowietrzyć.pioter117 pisze:Układ zapowietrzony ,jak odpowietrzyć ?.
może z filtrem coś nie tak...
[ Dodano: 06 Gru 2009 19:50 ]
Witam.
Problem został rozwiązany , w moim przypadku musiałem odpowietrzyć odłączając przewód paliwowy powrotu do zbiornika kierując go do butelki.Paliwo widocznie skracało
sobie drogę zamiast przez pompę" DUO " mieszało się w obudowie filtra paliwa i szło z powrotem do zbiornika.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 461 gości