[MK4] ALH problem z wskazaniami przepływomierza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK4] ALH problem z wskazaniami przepływomierza
witam wszystkich mój problem wygląda tak ze samochód dymi i ma mało mocy diagnozowałem go vagiem i wskazania przepływomierza wynoszą 850 mg a powinny wynosić od 240-340 wiec kupiłem przepływke założyłem i dalej jest to samo myślałem ze sprzedali mi uszkodzoną więc podłożyłem jeszcze z innego samochodu i dalej to samo proszę pomóżcie jeśli ktoś zna przyczynę
zapomniąłem dodać ze te wskazania pokazuje na biegu jałowym
zapomniąłem dodać ze te wskazania pokazuje na biegu jałowym
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 20:26 przez KUBOLEC, łącznie zmieniany 1 raz.
nie świstu nie słychać nieszczelność wykluczam układ został przepatrzony skrupulatnie zresztą
niepokoi mnie ten przepływ powietrza na biegu jałowym 900obr/min i 1000mg przypływu a powinno być od 240 -340 to tak jak by miał gaz do deski wciśnięty takie wskazania pokazuje a tak jak pisałem 3 przepływki podkładałem i nic ten sam odczyt i kopci pewnie dlatego bo jak pokazuje 1000mg to automatycznie dawka większa i nie spala bo w rzeczywistości przepływ pewnie jest mniejszy poprawcie mnie jak się mylę
niepokoi mnie ten przepływ powietrza na biegu jałowym 900obr/min i 1000mg przypływu a powinno być od 240 -340 to tak jak by miał gaz do deski wciśnięty takie wskazania pokazuje a tak jak pisałem 3 przepływki podkładałem i nic ten sam odczyt i kopci pewnie dlatego bo jak pokazuje 1000mg to automatycznie dawka większa i nie spala bo w rzeczywistości przepływ pewnie jest mniejszy poprawcie mnie jak się mylę
Tak na wstępie to strasznie powoli ci się wkręca turbina.KUBOLEC pisze:niepokoi mnie ten przepływ powietrza na biegu jałowym 900obr/min i 1000mg przypływu a powinno być od 240 -340
Jeżeli chodzi o przepływomierz to sprawdz napięcie jakie dochodzi na piny mierzące wartości przepływu powietrza. Niestety nie wiem jakie to piny bo nie mam etki przed sobą. Ale po twoich wywodach twierdzę że masz napięcie tam około 5V stucznie podawane przez np przebicie jakieś. Trzeba by było zdiagnozować obwód od przepływki do ECU.
Jak kabelki będą ok no to ECU podaje takie wartości więc wtedy trzeba kombinować z ECU
to nic nie da, naewt jak egr jest zaślepiony to nie będzie takiego przepływu powietrza. Tu ewidentnie widać, że coś nie tak z instalacją. To jest efekt jak się podłączało diodę pn w celu sprawdzania przepływki. Dioda symulowała efekt dużego przepływu powietrza poprzez podanie napięcia na pin measure około 4,5V. Tu w tym orzypadku dzieje się tak samo, albo jest gdzieś przebicie albo sterownik głupieje.arturo pisze:KUBOLEC, Sprawdź jeszcze przepływkę w ten sposób, że odpal silnik podłącz VAG-a i zobacz ile przepływomierz pokazuje jak zdejmiesz rurę (za przepływką), potem załóż i znowu zdejmij i zaobserwuj zmiany, bo może masz coś z instalacją jak kolega.ringel napisał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości