Jeż (grzałka) w kolektorze dolotowym. MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Łukasz 123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn cze 29, 2009 09:35
Lokalizacja: białywostok

Jeż (grzałka) w kolektorze dolotowym. MK2

Post autor: Łukasz 123 » wt paź 13, 2009 11:29

Czołem
Montuje w moim golfie inny gaźnik. Mam dość Pierburga 2e2.
W zwiasku z tym mam pytanie co odpowiada za wyłączanie i włączanie grzałki w kolektorze.
pozdrawiam
PS silnik GU 1,8
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 11:30 przez Łukasz 123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt paź 13, 2009 11:36

Przekaźnik :smoke: ,pozycja numer 2, w skrzynce
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 11:37 przez Mieniu_69, łącznie zmieniany 2 razy.



Łukasz 123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn cze 29, 2009 09:35
Lokalizacja: białywostok

Post autor: Łukasz 123 » wt paź 13, 2009 11:42

Mieniu_69 pisze:Przekaźnik :smoke: ,pozycja numer 2, w skrzynce
Dzieki
A z jakiego czujnika temperatury bierze sygnał?
Czy działa tylko czasowo?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt paź 13, 2009 12:34

Mieniu_69 pisze:Przekaźnik
- no super odpowiedź... A za włączenie lampki oświetlenia wnętrza odpwiada przewód między krańcówką a lampką....

Jeża załącza czujnik temperatury w króćcu z przodu silnika - jeżeli chodzi o silniki z gaźnikiem 2E2. Co do przekaźnika, to w nowszych skrzynkach jest to przekaźnik na pozycji 12.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt paź 13, 2009 13:33

Dołączam się do pytania, bo też mamy takie zadanie.
W niektórych wersjach są trzy: jeden od dołu - to dla wskaźnika, i dwa od góry - to jeden będzie dla komputera a drugi dla lampki, czyli Kolego Lipek81, któryś z nich?
Jeśli skrzynka jest nowa (a jest) to jest sterowany przekaźnikiem, więc sygnał chyba z tego dla kompa?
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 13:34 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt paź 13, 2009 13:52

Lipek81, czego plujesz, bylo pytanie, jest odpowiedz.
Lipek81 pisze:czujnik temperatury w króćcu z przodu silnika - jeżeli chodzi o silniki z gaźnikiem 2E2
tak są dwa, do gory i na dole, nie pamietam ktory byl za to odpowiedzialny.

[ Dodano: 13 Paź 2009 13:53 ]
Lipek81 pisze:nowszych skrzynkach jest to przekaźnik na pozycji 12.
w starych na dwojce,



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt paź 13, 2009 15:20

Zico63b pisze:ołączam się do pytania, bo też mamy takie zadanie.
W niektórych wersjach są trzy: jeden od dołu - to dla wskaźnika, i dwa od góry - to jeden będzie dla komputera a drugi dla lampki, czyli Kolego Lipek81, któryś z nich?
Jeśli skrzynka jest nowa (a jest) to jest sterowany przekaźnikiem, więc sygnał chyba z tego dla kompa?
- jeżeli gaźnik jest 2E2 to jak dobrze pamiętam czujnik koloru brązowego. Tak samo jest w RP. Z tym sterowaniem tego przekaźnika to może być ogólnie różne, w niektórych silnikach np. PN sterowany jest z ECU, w niektórych sterowany jest z tego czujnika. Ponieważ temat tyczy się 2E2, czyli sterowanie z czujnika w króćcu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 181 gości