Turbawka z arl do ahf a wydech?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbawka z arl do ahf a wydech?
Witam
Zastanawiam sie nad zmiana turbo na wieksze, jednak jak patrze na turbo z arl to nie widze na nim polaczenia 3 srubd z rurą wydechu lecz same koło. Moze mi ktos napisac co takiego się tam kombinuje aby wsadzic arl? np kolektor jest inny i na łączenie wydechu idzie jakas przejścówka czy jak? szukalem ale nic takiego nikt nie pisał(albo taki ze mnie szukacz).
Zastanawiam sie nad zmiana turbo na wieksze, jednak jak patrze na turbo z arl to nie widze na nim polaczenia 3 srubd z rurą wydechu lecz same koło. Moze mi ktos napisac co takiego się tam kombinuje aby wsadzic arl? np kolektor jest inny i na łączenie wydechu idzie jakas przejścówka czy jak? szukalem ale nic takiego nikt nie pisał(albo taki ze mnie szukacz).
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Turbo z arl dokladnie tak samo wyglada jak asz, alh i inne, jesli masz kolo to prawdopodobnie masz turbo z jakiegos 2,0tdi lub nowszych 1,9tdi, tam jest laczenie wydechu na okragla opaske.
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 14:30 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie da się starej rury mocowanej trzema nakrętkami połączyć z turbina mającą wyjście na opaskę.
Wygląda ona tak.
Wygląda ona tak.
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 20:22 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
Sagon cos fota nie doszla :/ czyli jakie turbo bez kombinowania moglbym wstawic, oczywiscie lepsze od tego co mam? mierze cos na 140km 145km tylko bez naciagania tego komputerem lecz spokojnie wyregulowane na lepszych podzespolach wtryski w ahf to 0,205 nie takie zle czyli jak zmiane na lepsze wtryski to 0,216 lub 0,230 moge cos lepszego dostac, intercooler mowia ze wystaczy do 150km choc rozkminialbym o jakims modzie z fmiciem tak zeby bylu wiecej powietrza w jego pluca.
Propo wtrysko moje sa niby na 190/220 barów, otrzymalbym duza roznice po wyregolowaniu od 220/300 barów, to mam pytanko da sie samemu wyregulowac ?ewentualnie jakie urządzonko do tego służy?
A tak wogle patrzac na strone z modelami turbin to ja mam gt1749v ? czyli turbina stosowana
nawet w modelach o wiekszej mocy, czy mam racje ? Czyli autka z wieksza iloscia koni roznia sie wtryskami np PD lub CR , czyli jakby wstawic mu lepsze wtryski i podciagnac go komputerem to spokojnie powinien zlapac 140 kucyków? Czy mam racje?
Propo wtrysko moje sa niby na 190/220 barów, otrzymalbym duza roznice po wyregolowaniu od 220/300 barów, to mam pytanko da sie samemu wyregulowac ?ewentualnie jakie urządzonko do tego służy?
A tak wogle patrzac na strone z modelami turbin to ja mam gt1749v ? czyli turbina stosowana
nawet w modelach o wiekszej mocy, czy mam racje ? Czyli autka z wieksza iloscia koni roznia sie wtryskami np PD lub CR , czyli jakby wstawic mu lepsze wtryski i podciagnac go komputerem to spokojnie powinien zlapac 140 kucyków? Czy mam racje?
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 08:36 przez admin911, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jest delikatnie inny, miedzy innymi jest inna lapa podtrzymujaca turbo, ale wszystko pasuje pnp.lolo_golf pisze:Ale kolektor jest inny w AHFie i w ARLu...
Piszac kolektor mam na mysli cale turbo.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo ARL jest oczywiście razem z kolektorem - jest całością i pasuje do AHFa p&p, jedynie wąż czerwony jest jeszcze potrzebny + mała przeróbka tego węża i nic więcej!
Oczywiście uwaga przy odkręcaniu przewodów olejowych - głównie ten z góry!!
Przy okazji wymiany turbawy, polecam wywalenie kata...
Powodzenia
P.S. jezeli chcesz mieć bezpieczne 150ps i bezdymne, to idź za swoją myślą, czyli turbina większa, wtryski (bo nie wiadomo czy twoje org. dadzą rade tyle zupy polać) i FMIC. Później pewnie też sprzęgło...
Oczywiście uwaga przy odkręcaniu przewodów olejowych - głównie ten z góry!!
Przy okazji wymiany turbawy, polecam wywalenie kata...
Powodzenia
P.S. jezeli chcesz mieć bezpieczne 150ps i bezdymne, to idź za swoją myślą, czyli turbina większa, wtryski (bo nie wiadomo czy twoje org. dadzą rade tyle zupy polać) i FMIC. Później pewnie też sprzęgło...
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 19:29 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 2 razy.
I tak będziesz musiał jechać na programik,bo sama wymiana wtrysków,zapodanie większej turbiny bez ogarnięcia tego softem mija się z celem.admin911 pisze:mierze cos na 140km 145km tylko bez naciagania tego komputerem lecz spokojnie wyregulowane na lepszych podzespolach
Będziesz odczuwał przyrost mocy,ale i widział dużo dymu.
AFN 165,5@380,8
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Witam, a jak wygląda sprawa turbiny właśnie ARL do silnika ASV tyle, że to ibiza nie golf. Bo czytałem i podobno nie podchodzi? Czy ktoś może ma inną koncepcje? Myślałem o wymianie części gorącej z ARL ( z kolektorem ) na gorącą z np. AWX (bez kolektora). Co o tym myślicie? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 22:56 przez tomek08, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości