Wymiana amorków + spręzyn tylko na jakie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Wymiana amorków + spręzyn tylko na jakie
[Jetta mk2 1990 benzyna] W związku z tym iż mam do wymiany całe zawieszenie nie wiem na co się zdecydować. Na chwilę obecną tył mi dziwnie siedzi (jak to w jettach bywa), a przód jest jakoś wyżej. Na wiosnę będę zakładał klimę a co za tym idzie na przód przyjdzie większe obciążenie i wydaje mi się iż lekko przysiądzie. Chcę by Jetta po wymianie stała wmiarę równo a nie tak jak jest teraz. Czy dobrym rozwiązaniem będzie wstawienie standardowych amorków olejowo-gazowych i zostawienie sprężyn które mam??? - liczyć bym musiał że przód przysiądzie jak zamontuje klime. Czy może lepiej dać na przód jakieś spiringi (-40), tył zostawić bez zmian i na to standardowe amorki olejowo-gazowe??? - tylko czy jak dołożę klimę do przód za nisko nie będzie siedział???. Mowa o amorkach olejowo-gazowych firmy bilstein. Dzięki za pomoc w podjęciu decyzji
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 16:32 przez Jajcek, łącznie zmieniany 1 raz.
jak chcesz komfort to wal standardowe wysokości... jak chcesz bardziej stylowo to gleba ale mniej komfortowo. Klima nie obciąży Ci tak przodu żeby mocno opadł... iel dołożysz 80 kilo 120??
ja polecam standardowe do normalnej jazdy i komfortowej, bo gleba fajnie wygląda ale jest twardo... zależy do czego będziesz wykorzystywał auto...
ja polecam standardowe do normalnej jazdy i komfortowej, bo gleba fajnie wygląda ale jest twardo... zależy do czego będziesz wykorzystywał auto...
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Ja osobiście polecam springi Eibacha -40/40 albo -40/60mm i amorki MTS Technik, to taki budżetowy kit ale w zasadzie po takiej zmianie minimalnie odczujesz spadek komfortu, a autko będzie już się o niebo lepiej prezentowało i na drodze zachowywał...
A co do serii to springi Sachsa i amorki Bilsteina B2, tani zestaw i sprawdzony
A co do serii to springi Sachsa i amorki Bilsteina B2, tani zestaw i sprawdzony
No ja tak przekopuję net i dochodzę do wniosku że założę przód -40 waitec (zielone), tył standard + amorki bilstein (przód i tył) olejowe lub olejowo gazowe. Doszedłem też do wniosku że autka z klimą jakoś tragicznie nisko nie stoją jak mają założone -40. Dzięki -40 z przodu podniesie mi się minimalnie tył. Dodatkowo jak założę klimę to przód jeszcze mi minimalnie się obniży. Nie ukrywam że poważnie brałem pod uwagę gwint bilstein ale cena mnie lekko zwala z nóg. Dzięki za dotychczasowe rady
kompletnie mi się nie widzi taka "osa" przód nisko pupa w górze... zastanawiając się to łatwo będziesz mógł zerwać przyczepność tylnych kół... ale dalej powracam do tematu że kiepsko to wygląda... jeszcze wtedy trzeba światła przestawić bo skraca się widoczność w nocy przy takim setupie.Jajcek pisze:przód -40 waitec (zielone), tył standard + amorki bilstein
witam, nie chciałamzakładac nowego tematu wiec zapytam tu:
może ktoś z kolegów mi pomoże
czy te sprężynki w linku poniżej sa do golfa przed 94 czy po 94 roku
z góry thx za pomoc
http://www.allegro.pl/item780246870.html
może ktoś z kolegów mi pomoże
czy te sprężynki w linku poniżej sa do golfa przed 94 czy po 94 roku
z góry thx za pomoc
http://www.allegro.pl/item780246870.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości