ok do ustawiania potrzebne są klucze 12, 13, 19 i zegar
na początek ściągamy filtr powietrza i osłonę rozrządu
popuszczamy trzy śruby od pompy
następnie odkręcamy śrubę kluczem 12 w głowice pompy a w miejsce śruby wkręcamy zegar
następnie ustawiamy na znaku w skrzyni
potem kluczem 19 kręcimy silnikiem do tyłu aż wskazuwka na zegarze przestanie sie poruszać
ustawiamy zegar kręcąc obudową na zero i kręcimy silnikiem do przodu aż będzie na znaku w skrzyni jeżeli mamy już na znaku zegar pokazuje nam wartość wyprzedzenia kąta. Aby przestawić wartość popuszczamy ostatnią śrubę pompy
kręcąc pompą w stronę silnika zwiększamy kąt.
Po ustawieniu żądanej wartości skręcamy wszystko spowrotem.
Niestety wartości dla swoich silników musicie gdzieś poszukać ja mam przerobioną pompe i dlatego ustawiam metodą prób i błędów.