[mk2]zaplon
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2]zaplon
Bylem ostatnio u mechanika i ustawil mi zaplon przy pomocy lampy stroboskopowej na ustawienia "fabryczne" ( pokryly sie znaczniki na kole i bloku silnika ) i golfik przestal praktycznie jezdzic !! dlawil sie po dodaniu gazu , zero mocy, np na dwojce przy wcisnietym na maxa pedale gazu ledwo wchodzil na obroty :[ . Olalem wiec ustawienie fabryczne i przyspieszylem zaplon i chodzi o wiele lepiej tylko ze mam pytanie jak wyczuc jak optymalnie ustawic wyprzedzenie zaplonu?? Bawilem sie w sluchanie czy zawory nie stukaja przy dodaniu gazu na wysokim biegu ale nie jestem pewien czy to dobra metoda. aa i co moze byc przyczyna tego ze na tych fabrycznych jest tak zle ?? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2006 23:30 przez Boo_Boo, łącznie zmieniany 1 raz.
źle ustawiony gaźnik może być...
przy złym ustawieniu gaźnika a dobrym ustawieniu zapłonu mogło sie chyba tak dzieć bo owe dwa elementy w ogóle sie nie zgrywały ze sobą...
a jak zapłon masz źle nastawiony i gaźnik też to sie troche zgrywają i działa silnik w miare OK...
jakbyś miał idealnie nastawiony zapłon i gaźnik to powinno być SUPER
(chyba )
przy złym ustawieniu gaźnika a dobrym ustawieniu zapłonu mogło sie chyba tak dzieć bo owe dwa elementy w ogóle sie nie zgrywały ze sobą...
a jak zapłon masz źle nastawiony i gaźnik też to sie troche zgrywają i działa silnik w miare OK...
jakbyś miał idealnie nastawiony zapłon i gaźnik to powinno być SUPER
(chyba )
to samo
wiec tak jakustawie lampa stroboskopowa to nei dzial poniewaz jest tam takei kolo napedzane paskiem rozzrzadu kotr skolei napedza zaplon i hyab pompe olejowa wiec jezeli zle ustawioen tto lam
pa sie nieda trzeba na sluch i z tym mam wlasnie problem ;/
pa sie nieda trzeba na sluch i z tym mam wlasnie problem ;/
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pewnie ustawił ci na znak "zerowy" a nie ten który ma być. POwinno się ustawiać w tym silniku z przyłączonym wężykiem podciśnieniowym do rozdzielacza zapłonu i na 18 stopni przed położeniem zwrotnymBoo_Boo pisze: pokryly sie znaczniki na kole i bloku silnika )
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 9:00 pm ]
co takiego? Czemu ma się nie dać.bystry pisze: lam
pa sie nieda
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 414 gości