Problemy z MK4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
Problemy z MK4
więc zakładam ten topic dla uzytkowników mk4 ..benz/diesel ..chodzi mi o to by własciciele tego modelu opisywali w nim swoje problemy..które nie raz z czego zauważyłem powtarzają sie ..pomoże to innym użytkownikom kontrolować słabe sfery swoich mk4..
dla przykładu opisze swoje
mk4 1998 99000tys km 1.6 SR
skaczące obroty ..czeste gaśnięcie
problem z plastikami jeżdzacymi po szynach w mechanizmie podnoszenia szyb/łamią się/
nie ryglowanie sie zamka
niskie zawieszenie..urywanie dokładki z przedniego zderzaka haczenie miską i wahaczami
pozatym..narazie luz mam go od wrzesnia 2005 sprowadzony z FR
dla przykładu opisze swoje
mk4 1998 99000tys km 1.6 SR
skaczące obroty ..czeste gaśnięcie
problem z plastikami jeżdzacymi po szynach w mechanizmie podnoszenia szyb/łamią się/
nie ryglowanie sie zamka
niskie zawieszenie..urywanie dokładki z przedniego zderzaka haczenie miską i wahaczami
pozatym..narazie luz mam go od wrzesnia 2005 sprowadzony z FR
Ostatnio zmieniony sob mar 03, 2007 00:31 przez imp, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
- bojar
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
- Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
- Kontakt:
Witam,
ja mam mkIV 1,9 TDI (90km) rocznik 1999, przebieg 152 tys. km.
Na razie:
- połamane łapki od szyby- po zbiciu szyby przez jeb...ego złodzieja, który mi ukradł radyjko
- walnęła mi turbina (olej z niej poszedł do silnika i wszystko tam porozwalał... naprawa: 4 tys. zł., ale teraz jestem pewny, że spokojnie drugie tyle samochodzikiem przejeżdżę...
- przerwany, albo odłączony przewód od spryskiwacza tylnej szyby- zabieram się za to jak się trochę ociepli.
- miałem też awarię kompresora klimy- rozpadło się łożysko, ale 300 zł. i klima działa...
- oczywiście samochodzik jest trochę za niski- połamałem osłonę silnika, była plastikowa, ale już mam drugą...
- innych usterek nie miałem, samochodzik mało pali- 5-6l. napędu/100km
Powiem szczerze, że jestem trochę zawiedziony mk IV, myślałem, że te samochodziki są o wiele bardziej "twarde", a tu i mi się przydarza dużo usterek i o wielu czytam na forum...
ja mam mkIV 1,9 TDI (90km) rocznik 1999, przebieg 152 tys. km.
Na razie:
- połamane łapki od szyby- po zbiciu szyby przez jeb...ego złodzieja, który mi ukradł radyjko
- walnęła mi turbina (olej z niej poszedł do silnika i wszystko tam porozwalał... naprawa: 4 tys. zł., ale teraz jestem pewny, że spokojnie drugie tyle samochodzikiem przejeżdżę...
- przerwany, albo odłączony przewód od spryskiwacza tylnej szyby- zabieram się za to jak się trochę ociepli.
- miałem też awarię kompresora klimy- rozpadło się łożysko, ale 300 zł. i klima działa...
- oczywiście samochodzik jest trochę za niski- połamałem osłonę silnika, była plastikowa, ale już mam drugą...
- innych usterek nie miałem, samochodzik mało pali- 5-6l. napędu/100km
Powiem szczerze, że jestem trochę zawiedziony mk IV, myślałem, że te samochodziki są o wiele bardziej "twarde", a tu i mi się przydarza dużo usterek i o wielu czytam na forum...
[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!
Legia Warszawa !!!
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
MKIV 2002r 1,9 TDi 100ps na pompkach od nowości .60000km przebiegu 1-wytarta osłona pod silnikiem 2-poszarpana osłona dżwigni zmiany biegów 3-żarówki jak muchy mi popadały wszystkie po kolei w ciągu miesiąca po wymianie ok 4-jak jest sucho to drzwi od kierowcy skrzypią jak u babci komoda 5-przy 50.000km poszły jednocześnie klocki przód i tył co dla mnie jest dziwne 6-jak jest sucho i ciepło to skrzypi zawieszenie ,gumy na drążku stabilizatora 7-oświetlenie tablicy rejestracyjnej poprostu skorodowane 8-no i w środku na tych elementach tapicerki pogumowanyuch ta guma sie łuszczy . Tak poza tym to rewelacja
MkIV 1998r 1,4 16v 120tys. km. Mam go od nowości i tak naprawdę głowną bolączką jest to, że bierze olej - ok. 0,5/1000km (czasami mniej i nie zależy to od stylu jazdy). SPRAWDZAJCIE OLEJ w 1,4, bo mój mechanik miał ostatnio dwa takie zatarte silniki.
Pozatym:
-plastikowe osłony silnika połamane,
-katalizator do wymiany po uderzeniu w glebę,
-urwany zaczep tłumika środkowego,
-gumy stabilizatora,
-przegnity kabelek od alternatora,
-mechanizm tylnej wycieraczki do wymiany,
-mikrostyk w zamku tylnej klapy
czyli generalnie pierdoły.
Pozdrawiam
Pozatym:
-plastikowe osłony silnika połamane,
-katalizator do wymiany po uderzeniu w glebę,
-urwany zaczep tłumika środkowego,
-gumy stabilizatora,
-przegnity kabelek od alternatora,
-mechanizm tylnej wycieraczki do wymiany,
-mikrostyk w zamku tylnej klapy
czyli generalnie pierdoły.
Pozdrawiam
- ksionc
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
- Kontakt:
Mk4 1998 1.9 tdi 90KM 174tys km, 4 tys km moje:
-powycierane elementy gumowane (juz prawie na gladko wiec tragicznie to nie wyglada)
-przepalona zarowa podswietlenia nawiewu
-czasem piszczy silnik dmuchawy
-wymienione dwie uszczelki w chlodnicy oleju
-problem z zamkiem w tylnych drzwiach lub klapie (a moze jedno i drugie), chyba zamarza
-spadek mocy przy pewnej predkosci (prawdopodobnie n75) ale juz ostatnio bylo dobrze (w cudowny sposob sam sie naprawil?)
-podswietlenie tablicy rej nie dzialalo z prawej strony (przerdzewiale blaszki stykajace zie z zarowka)
-czasem telepie na wolnych obrotach (chyba kolo dwumasowe)
poza tymi minusami same plusy czyli spalanie i znaczek VW na kierownicy
-powycierane elementy gumowane (juz prawie na gladko wiec tragicznie to nie wyglada)
-przepalona zarowa podswietlenia nawiewu
-czasem piszczy silnik dmuchawy
-wymienione dwie uszczelki w chlodnicy oleju
-problem z zamkiem w tylnych drzwiach lub klapie (a moze jedno i drugie), chyba zamarza
-spadek mocy przy pewnej predkosci (prawdopodobnie n75) ale juz ostatnio bylo dobrze (w cudowny sposob sam sie naprawil?)
-podswietlenie tablicy rej nie dzialalo z prawej strony (przerdzewiale blaszki stykajace zie z zarowka)
-czasem telepie na wolnych obrotach (chyba kolo dwumasowe)
poza tymi minusami same plusy czyli spalanie i znaczek VW na kierownicy
Ostatnio zmieniony sob cze 16, 2007 17:44 przez ksionc, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
Mój mk4 2001,1,4 16V, 75kkm - 106 000 km
- zbyt niski choć mam gumy (czyt. opony) o wysokim profilu
- zatarte na przegubach wycieraczki z przodu
- wymiana czujnika ABS
- wymiana rozrządu po 90 000km
- wymiana pompy wody po 90 000 km
- wymiana sondy lambda przed katalizatorem po 109 000- pali ok 7,9-8,7 litra w zimie (mam go około 1/2 roku)
- spalona żarówka podświetlenia nawiewu (nie łatwa wymiana)
- spalona zarówka swiateł postojowych, drogowych i mijania z przodu
- spalona zarówka świateł drogowych i świateł hamowania z tyłu
- bierze troche oleju
- pali średnio 7-8l/100 wg ksiązeczki ma plaiwć średnio 6,5l/100
- nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym
Obecnie przejechane 110 000 i wszytsko pozostałe ok
- zbyt niski choć mam gumy (czyt. opony) o wysokim profilu
- zatarte na przegubach wycieraczki z przodu
- wymiana czujnika ABS
- wymiana rozrządu po 90 000km
- wymiana pompy wody po 90 000 km
- wymiana sondy lambda przed katalizatorem po 109 000- pali ok 7,9-8,7 litra w zimie (mam go około 1/2 roku)
- spalona żarówka podświetlenia nawiewu (nie łatwa wymiana)
- spalona zarówka swiateł postojowych, drogowych i mijania z przodu
- spalona zarówka świateł drogowych i świateł hamowania z tyłu
- bierze troche oleju
- pali średnio 7-8l/100 wg ksiązeczki ma plaiwć średnio 6,5l/100
- nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym
Obecnie przejechane 110 000 i wszytsko pozostałe ok
Ostatnio zmieniony wt lip 04, 2006 10:53 przez Kris99, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój Golf IV 1.4 16V - 2001r
- Maćko1979
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
MK4
Witka Mk4 1.6SR 1999R 125000 przejechane sprowadzony z Niemiec
Mam MK4 od 2 miesięcy i:
- jeszcze nic nie urwałem ale może mi się to przydażyć (obniżone zawieszenie) ciągle o coś zawadzam;
- wymiana uszczelki pod chłodnicą oleju po 2 tygodniach po wymianie oleju spieprzył mi olej czyli podwójny koszt;
- od niedawna troche głupieją obroty jak jest zimny po rozgrzaniu OK ( przepustnica po czyszczeniu i adaptacji wg, mojego brata mechanika kończy swój żywot silnik krokowy, na VAG'u pokazuje usterkę przepustnicy);
- zacinanie się centralnego zamka prawe drzwi pasażera tył;
- padło ogrzewanie lusterek (nowe maty w ASO niedostępne, zato dostępne razem z lustrami koszt 120 PLN jedno..... kupiłem maty na allegro koszt 13 PLN założyłem ....... działa jest git);
- niestety spore spalanie po mieście ale pocieszam się że jak przyjdzie lato to będzie lepiej.
Pozdro dla wszystkich. Mam nadzieję że więcej będzie czwórek:)
Mam MK4 od 2 miesięcy i:
- jeszcze nic nie urwałem ale może mi się to przydażyć (obniżone zawieszenie) ciągle o coś zawadzam;
- wymiana uszczelki pod chłodnicą oleju po 2 tygodniach po wymianie oleju spieprzył mi olej czyli podwójny koszt;
- od niedawna troche głupieją obroty jak jest zimny po rozgrzaniu OK ( przepustnica po czyszczeniu i adaptacji wg, mojego brata mechanika kończy swój żywot silnik krokowy, na VAG'u pokazuje usterkę przepustnicy);
- zacinanie się centralnego zamka prawe drzwi pasażera tył;
- padło ogrzewanie lusterek (nowe maty w ASO niedostępne, zato dostępne razem z lustrami koszt 120 PLN jedno..... kupiłem maty na allegro koszt 13 PLN założyłem ....... działa jest git);
- niestety spore spalanie po mieście ale pocieszam się że jak przyjdzie lato to będzie lepiej.
Pozdro dla wszystkich. Mam nadzieję że więcej będzie czwórek:)
Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
- ksionc
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
- Kontakt:
no wlasnie trzeba na te uszczelki uwazac. ja zajechalem na wymiane oleju a koles do mnie: ale u pana olej nap.... i rzeczywiscie. koszt uszczelek niewielki a jak jest cala oslona pod silnikiem to nie widac czy przypadkiem nie znaczy terenu olejem.m_maryszczak pisze:wymiana uszczelki pod chłodnicą oleju po 2 tygodniach po wymianie oleju
Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
- Maćko1979
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Dokładnie na samą uszczelkę wydałem o ile dobrze pamiętam 8 PLN i ponad stówe na nowy olej bo tamtego z wymiany mało coo zostało. no i niestety mam jeszcze osłone pod silnnikiem więc tak jak mówi ksionc nic by nie było widać ale wyciekła taka ilość że bokiem poleciało:(
Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości