Problemy z MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Problemy z MK4

Post autor: imp » wt lut 14, 2006 01:21

więc zakładam ten topic dla uzytkowników mk4 ..benz/diesel ..chodzi mi o to by własciciele tego modelu opisywali w nim swoje problemy..które nie raz z czego zauważyłem powtarzają sie ..pomoże to innym użytkownikom kontrolować słabe sfery swoich mk4..

dla przykładu opisze swoje

mk4 1998 99000tys km 1.6 SR

skaczące obroty ..czeste gaśnięcie

problem z plastikami jeżdzacymi po szynach w mechanizmie podnoszenia szyb/łamią się/

nie ryglowanie sie zamka

niskie zawieszenie..urywanie dokładki z przedniego zderzaka haczenie miską i wahaczami

pozatym..narazie luz mam go od wrzesnia 2005 sprowadzony z FR
Ostatnio zmieniony sob mar 03, 2007 00:31 przez imp, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
bojar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
Kontakt:

Post autor: bojar » wt lut 14, 2006 16:33

Witam,
ja mam mkIV 1,9 TDI (90km) rocznik 1999, przebieg 152 tys. km.
Na razie:
- połamane łapki od szyby- po zbiciu szyby przez jeb...ego złodzieja, który mi ukradł radyjko
- walnęła mi turbina (olej z niej poszedł do silnika i wszystko tam porozwalał... :( naprawa: 4 tys. zł., ale teraz jestem pewny, że spokojnie drugie tyle samochodzikiem przejeżdżę...
- przerwany, albo odłączony przewód od spryskiwacza tylnej szyby- zabieram się za to jak się trochę ociepli.
- miałem też awarię kompresora klimy- rozpadło się łożysko, ale 300 zł. i klima działa...
- oczywiście samochodzik jest trochę za niski- połamałem osłonę silnika, była plastikowa, ale już mam drugą...
- innych usterek nie miałem, samochodzik mało pali- 5-6l. napędu/100km

Powiem szczerze, że jestem trochę zawiedziony mk IV, myślałem, że te samochodziki są o wiele bardziej "twarde", a tu i mi się przydarza dużo usterek i o wielu czytam na forum...


[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » wt lut 14, 2006 16:37

- naprawde zbyt niskie auto - osłone pod silnikiem już urwałem jeszcze tylko szoruje wahaczami
- podgrzewanie lusterek padło
- padła już wycieraczka tylna


jak narazie to by było chyba na tyle ...



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt lut 14, 2006 21:45

MKIV 2002r 1,9 TDi 100ps na pompkach od nowości .60000km przebiegu 1-wytarta osłona pod silnikiem 2-poszarpana osłona dżwigni zmiany biegów 3-żarówki jak muchy mi popadały wszystkie po kolei w ciągu miesiąca po wymianie ok 4-jak jest sucho to drzwi od kierowcy skrzypią jak u babci komoda 5-przy 50.000km poszły jednocześnie klocki przód i tył co dla mnie jest dziwne 6-jak jest sucho i ciepło to skrzypi zawieszenie ,gumy na drążku stabilizatora 7-oświetlenie tablicy rejestracyjnej poprostu skorodowane 8-no i w środku na tych elementach tapicerki pogumowanyuch ta guma sie łuszczy . Tak poza tym to rewelacja



Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » wt lut 14, 2006 23:41

co do gum na stabilizatorze to się zgodze, straszna siepa było jeździć - wymieniłem czym prędzej

i niestety u mnie guma też się łuszczy :/



Mosart
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 25, 2005 12:48
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Mosart » śr lut 15, 2006 08:41

MkIV 1998r 1,4 16v 120tys. km. Mam go od nowości i tak naprawdę głowną bolączką jest to, że bierze olej - ok. 0,5/1000km (czasami mniej i nie zależy to od stylu jazdy). SPRAWDZAJCIE OLEJ w 1,4, bo mój mechanik miał ostatnio dwa takie zatarte silniki.
Pozatym:
-plastikowe osłony silnika połamane,
-katalizator do wymiany po uderzeniu w glebę,
-urwany zaczep tłumika środkowego,
-gumy stabilizatora,
-przegnity kabelek od alternatora,
-mechanizm tylnej wycieraczki do wymiany,
-mikrostyk w zamku tylnej klapy

czyli generalnie pierdoły.

Pozdrawiam



gREGORPG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt sty 07, 2005 16:40
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: gREGORPG » śr lut 15, 2006 12:22

mk4 2001,1,6 16V, 75kkm
mam go od 1,5 roku
1-polamana oslona dolna silnika - czyli stndard,
2-klocki przod przy ok 60kkm
3-2 zarowki tyl
4-cewka zaplonowa 1szt-miesiac temu
na razie tyle



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » śr lut 15, 2006 15:27

Mk4 1998 1.9 tdi 90KM 174tys km, 4 tys km moje:
-powycierane elementy gumowane (juz prawie na gladko wiec tragicznie to nie wyglada)
-przepalona zarowa podswietlenia nawiewu
-czasem piszczy silnik dmuchawy
-wymienione dwie uszczelki w chlodnicy oleju
-problem z zamkiem w tylnych drzwiach lub klapie (a moze jedno i drugie), chyba zamarza
-spadek mocy przy pewnej predkosci (prawdopodobnie n75) ale juz ostatnio bylo dobrze (w cudowny sposob sam sie naprawil?)
-podswietlenie tablicy rej nie dzialalo z prawej strony (przerdzewiale blaszki stykajace zie z zarowka)
-czasem telepie na wolnych obrotach (chyba kolo dwumasowe)

poza tymi minusami same plusy czyli spalanie i znaczek VW na kierownicy :grin:
Ostatnio zmieniony sob cze 16, 2007 17:44 przez ksionc, łącznie zmieniany 1 raz.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
Kris99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 14:17
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Kris99 » śr lut 15, 2006 15:29

Mój mk4 2001,1,4 16V, 75kkm - 106 000 km

- zbyt niski choć mam gumy (czyt. opony) o wysokim profilu
- zatarte na przegubach wycieraczki z przodu
- wymiana czujnika ABS
- wymiana rozrządu po 90 000km
- wymiana pompy wody po 90 000 km
- wymiana sondy lambda przed katalizatorem po 109 000- pali ok 7,9-8,7 litra w zimie (mam go około 1/2 roku)
- spalona żarówka podświetlenia nawiewu (nie łatwa wymiana)
- spalona zarówka swiateł postojowych, drogowych i mijania z przodu
- spalona zarówka świateł drogowych i świateł hamowania z tyłu
- bierze troche oleju
- pali średnio 7-8l/100 wg ksiązeczki ma plaiwć średnio 6,5l/100
- nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym

Obecnie przejechane 110 000 i wszytsko pozostałe ok
Ostatnio zmieniony wt lip 04, 2006 10:53 przez Kris99, łącznie zmieniany 2 razy.


Mój Golf IV 1.4 16V - 2001r

fibolek

Post autor: fibolek » śr lut 15, 2006 16:13

A wobec tego jaka wersja Mk4 jest udana?



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

MK4

Post autor: Maćko1979 » śr lut 15, 2006 16:56

Witka Mk4 1.6SR 1999R 125000 przejechane sprowadzony z Niemiec

Mam MK4 od 2 miesięcy i:
- jeszcze nic nie urwałem ale może mi się to przydażyć (obniżone zawieszenie) ciągle o coś zawadzam;
- wymiana uszczelki pod chłodnicą oleju po 2 tygodniach po wymianie oleju spieprzył mi olej czyli podwójny koszt;
- od niedawna troche głupieją obroty jak jest zimny po rozgrzaniu OK ( przepustnica po czyszczeniu i adaptacji wg, mojego brata mechanika kończy swój żywot silnik krokowy, na VAG'u pokazuje usterkę przepustnicy);
- zacinanie się centralnego zamka prawe drzwi pasażera tył;
- padło ogrzewanie lusterek (nowe maty w ASO niedostępne, zato dostępne razem z lustrami koszt 120 PLN jedno..... kupiłem maty na allegro koszt 13 PLN założyłem ....... działa jest git);
- niestety spore spalanie po mieście ale pocieszam się że jak przyjdzie lato to będzie lepiej.

Pozdro dla wszystkich. Mam nadzieję że więcej będzie czwórek:)


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » śr lut 15, 2006 17:15

m_maryszczak pisze:wymiana uszczelki pod chłodnicą oleju po 2 tygodniach po wymianie oleju
no wlasnie trzeba na te uszczelki uwazac. ja zajechalem na wymiane oleju a koles do mnie: ale u pana olej nap.... i rzeczywiscie. koszt uszczelek niewielki a jak jest cala oslona pod silnikiem to nie widac czy przypadkiem nie znaczy terenu olejem.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » śr lut 15, 2006 17:23

Dokładnie na samą uszczelkę wydałem o ile dobrze pamiętam 8 PLN i ponad stówe na nowy olej bo tamtego z wymiany mało coo zostało. no i niestety mam jeszcze osłone pod silnnikiem więc tak jak mówi ksionc nic by nie było widać ale wyciekła taka ilość że bokiem poleciało:(


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości