Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » czw paź 08, 2009 17:14
Siemka. Wlasnie przyszly dlugo wyczekiwane obrysowki/markey ze stanow. W weekend mam zamiar je zalozyc i tutaj pytanko do was. Przeszukalem forum ale nie znalazlem nic na temat jak je zalozyc? W sensie jaki dokladnie otwor wyciac i moze jakies tricki co by nie odwalic czegos przy montowaniu? Czekam na opd
POZDRO
[ Dodano: 08 Paź 2009 16:15 ]
Wymiary otowru dolkadnie

[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
greg
Post
autor: greg » czw paź 08, 2009 20:18
masz obrysówkę w łapie - bierzesz kawałek kartki - odrysowujesz obrys i robisz otwór mniejszy o 3mm z każdej strony a następnie doszlifowując spasujesz
a jak chcesz robić elektrykę to masz do wyboru - albo działa jako obrysówka albo jako obrysówka i jako kierunek rozbłyskując w tym samym momencie co w błotniku a nie naprzemiennie - potrzebna dioda zaporowa 1A + rezystor ceramiczny
Aha - miejsce wycięcia wybierałem tak że po nałożeniu na listwę z każdej strony kartki dociętej na wzór zostawała ta sama odległość
[ Dodano: Czw Paź 08, 2009 8:22 pm ]
a tu masz foto jak to wygląda

Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 20:18 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.
-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » czw paź 08, 2009 23:01
greg pisze:masz obrysówkę w łapie - bierzesz kawałek kartki - odrysowujesz obrys i robisz otwór mniejszy o 3mm z każdej strony a następnie doszlifowując spasujesz
a jak chcesz robić elektrykę to masz do wyboru - albo działa jako obrysówka albo jako obrysówka i jako kierunek rozbłyskując w tym samym momencie co w błotniku a nie naprzemiennie - potrzebna dioda zaporowa 1A + rezystor ceramiczny
Aha - miejsce wycięcia wybierałem tak że po nałożeniu na listwę z każdej strony kartki dociętej na wzór zostawała ta sama odległość
[ Dodano: Czw Paź 08, 2009 8:22 pm ]
a tu masz foto jak to wygląda
[url=http://img383.imageshack.us/img383/9421/dsc01519.jpg]Obrazek[/URL]
OK dzieki wilekie
GREG jak mozesz to powiedz jak podpiac ta diode i rezystor i jaki rezystor ma to byc-w sensie jaki opor ma miec. Dzieki jeszcze raz...
[ Dodano: 08 Paź 2009 22:09 ]
Rozumiem ze dioda zaporowa po zeby kierunek w boltniku sie nie siwecil jak wlacze swaitla ale rezystor? Zeby nie spalic zarowki? Nie wiem w kazdym razie daj znac co i jak.
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
-
Kontakt:
Post
autor: Qto » ndz paź 11, 2009 21:38
bicker83 pisze:GREG jak mozesz to powiedz jak podpiac ta diode i rezystor i jaki rezystor ma to byc-w sensie jaki opor ma miec.
dołączam się do pytania, jakiś schemacik mile widziany
za te pomarańczowe wynalazki na fotkach dowodzik poleciał;/

-
Oli
- Gadatliwa bestia

- Posty: 725
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
- Lokalizacja: Hajnówka
-
Kontakt:
Post
autor: Oli » ndz paź 11, 2009 22:39
Qto pisze:za te pomarańczowe wynalazki na fotkach dowodzik poleciał;/
jak byś miał zrobione jako kierunki to by nie poleciał??? (też mam podobne tyle że dymione )

[b]148KM/326Nm[/b]
-
Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
-
Kontakt:
Post
autor: Qto » ndz paź 11, 2009 22:50
Oli pisze:jak byś miał zrobione jako kierunki to by nie poleciał???
gość mówił, że jak bym miał tak podłączone to on akurat by mi nie zabrał, ktoś inny nie wiadomo...masakra

-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » ndz paź 11, 2009 22:54
Qto pisze:Oli pisze:jak byś miał zrobione jako kierunki to by nie poleciał???
gość mówił, że jak bym miał tak podłączone to on akurat by mi nie zabrał, ktoś inny nie wiadomo...masakra

U nas zawsze zabiorą za to co akurat się przydaje

Żuków i Nysek bez świateł, ważnych przeglądów i zostawiających za sobą dymu jak komin Batorego nie widzą... :green_fuck:
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
-
Kontakt:
Post
autor: Qto » ndz paź 11, 2009 23:03
Haki pisze:Żuków i Nysek bez świateł, ważnych przeglądów i zostawiających za sobą dymu jak komin Batorego nie widzą...
Gadałem im że są nie tam gdzie być powinni, pokazałem im dwa źle zaparkowane auta to powiedzieli że mają ważniejsze sprawy...mi dowód zabrali ***
-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » pn paź 12, 2009 00:22
Qto pisze:gość mówił, że jak bym miał tak podłączone to on akurat by mi nie zabrał, ktoś inny nie wiadomo...masakra
bez sensu gada wogole. Jak ludzie auta sprowadzja z USA to jest looz. Dla mnie to jest wogole porazka. Dobrze ze poki co nie musze jezdzic swoim autem w polsce. A tak wogole to pierwszy raz widze obrysowki z tylu w Golfie

[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
-
Kontakt:
Post
autor: Qto » pn paź 12, 2009 00:33
bicker83 pisze:A tak wogole to pierwszy raz widze obrysowki z tylu w Golfie

Nie Ty jeden

Sporo ludzi się pyta co to za wersja

-
greg
Post
autor: greg » pn paź 12, 2009 17:20
a co tu schemat rysować - masa - skund chcesz - do drugiego przewodu idącego do żarówki obrysu dajesz 2 przewody zakończone diodami zaporowymi - jeden od np kierunku z błotnika a drugi od zasilania postojówki reflektora (na tym przewodzie dodatkowo dajesz rezystor)
-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » pn paź 12, 2009 18:21
greg pisze:a co tu schemat rysować - masa - skund chcesz - do drugiego przewodu idącego do żarówki obrysu dajesz 2 przewody zakończone diodami zaporowymi - jeden od np kierunku z błotnika a drugi od zasilania postojówki reflektora (na tym przewodzie dodatkowo dajesz rezystor)
Cool

i rozumiem ze diody maja byc tak ustawione zeby pra szedl tylko w strone obryswoki-co zreszta logiczne jest

DZIEKI WIELKIE
GREG
[ Dodano: 12 Paź 2009 17:30 ]
a wlasnie jaki to ma byc reystor? jaki opor ma miec?
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
-
Kontakt:
Post
autor: Qto » pn paź 12, 2009 19:46
greg taki opis wystarczy:)
bicker83 pisze:a wlasnie jaki to ma byc reystor? jaki opor ma miec?
koniecznie ceramiczny?...one duże są;/
-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » pn paź 12, 2009 19:47
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 19:47 przez
bicker83, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości