
[mk2]problem z nakrętka półosi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
[mk2]problem z nakrętka półosi

Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2006 23:29 przez silent_rob, łącznie zmieniany 1 raz.

- malox
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 15:21
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
ja zawsze robie tak: psikam wd 40.powale porządnie młotkiem.mam dobry klucz samoróbka(to podstawa) i ruła ok 2 m. zapierasz samochód o ściane tj.dajesz styropian i dociskasz samochodem.póżniej ręczny i 5 bieg i musi iść.jak to nie pójdzie to pozostaje palnik i nagrzanie śruby, jak masz porządny klucz to musi iść
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przerabiałem temacik przy wymianie przegubu w Jettcie. Potrzebny był potężny rurkowy klucz, do niego wajcha i waliłem po niej pięciokilowym młotem, auto oczywiście musi stać na kołach i zaciągnięty ręczny. Klucz pożyczyłem w warsztacie naprawiającym... autobusy. Póki nakrętka się nie obrobi - a nie słyszałem żeby to się komuś stało to szanse są. W końcu można też chyba wziąć palnik i grzać lub rozciąć nakrętkę jeśli i tak zmieniasz przegub. Ale porządne narzędzie musi dać skutek.
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 5:10 pm ]
raz też wiziałem że jeden mechanik stał na 1,5 metrowej wajsze doklucza rurkowego, a drugi walił po kluczu ogromnym młotkiem - w kierunku osi koła.
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 5:10 pm ]
raz też wiziałem że jeden mechanik stał na 1,5 metrowej wajsze doklucza rurkowego, a drugi walił po kluczu ogromnym młotkiem - w kierunku osi koła.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
też miałem taki problem a rozwiązanie jest bardzo proste a zrobiłem tak po połamaniu paru kluczy na tej nakrętce .................podjeżdzasz do dobrego warsztatu bo ważne żeby mieli dobre klucze i trzeba poprosić jakiegoś mechanika o poluzowanie tej nakrętki jak dobrze zagadasz to zrobią to za friko 

- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
dobre klucze to podstawa-do niedawna urzywałem kutej nasadki z czasów PRL ale przegrała w walce z renault 21 i teraz urzywam nasadki YATO i jakiegoś starego pokrętła(PRL) oraz długiej rury 2 cale-dodam,że warto aby ktoś siedział w aucie i deptał na hamulec bo ręczny trzyma na tył i czasem na ręcznym autko przetaczałem mimo ręcznego
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
auto stalo na kolach , hamulec trzymany , drugie kolo trzymane zeby sie nie obracalo na boki ale i tak system nasadka + dźwignia nie dal rady na tej nakretce ( a jedna odkrecil) . Co do plynów to psikalem K2 -007 , i dwoma roznymi Wurtha na rdze
ale nic nie daly , mlotkiem tez mu sie dostalo
ale TYQS przyjechal i zalatwil od kolesia klucz jednolity zespawany dlugi i od razu poszlo :] takze z glowy juz , jutro bede walcyzl z torxami polosiek






Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości