Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
No i potwierdziły sie wasze czarne scenariusze nie trzeba foto dałem rade odczytac oznaczenie chodz cięzko było... to k24 tak jak mówiliście, czyli jestem skazany na muła przy małych obrotach a zalezało mi na tym zeby turbo sie budziło przy 2.000obr a teraz to juz po zabawie nic sie nie da zrobić ???????????????????
Ja sie cieszylem jak zobaczylem ze mam duzą k24pablo4451 pisze:potwierdziły sie wasze czarne scenariusze
Mi silnik przy 2000 obr ladnie ciągnie a jak się zalączy turbo to nie ma zmilujpablo4451 pisze:czyli jestem skazany na muła przy małych obrotach
Kup k14 sprzedaj swoją, jeszcze na tym zarobisz bo K24 chodzi w lepszej ceniepablo4451 pisze:a zalezało mi na tym zeby turbo sie budziło przy 2.000obr a teraz to juz po zabawie nic sie nie da zrobić ???????????????????
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
K24 bedzie pompowac powietrze od okolo 3tys obr a czy przed trzema tys. czy za trzema tysiącami to zalezy od dawki paliwa i regulacji kata wtrysku, Juz Ci to duzo osob pisalo, podkęć dawke zwieksz cisnienie zalóż IC, zrob kilka modow w pompie i zapnij pasy
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 11:09 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał bo napewno chętnego znajdziesz który by K14 zamienił na K24pablo4451 pisze:No i potwierdziły sie wasze czarne scenariusze nie trzeba foto dałem rade odczytac oznaczenie chodz cięzko było... to k24 tak jak mówiliście, czyli jestem skazany na muła przy małych obrotach
I nawet by pokrył koszty ewentualnych przesyłekarwam pisze:ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał bo napewno chętnego znajdziesz który by K14 zamienił na K24
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Dzikuvip,
nie o sobie mówię bo co z tego że do TDI bym założył jak ledwo sięobudzi to już trzeba zmieniać bieg bo w TDI takie dymy jak w TD mogą spowodować przegrzanie końcówek wtryskiwaczy, a jak wrócę do 1.6TD bo to sięjuż nie będę w półśrodki bawił tylko odrazu jakąś wielką lochę wrzucę na miejsce K24 i od jakiegoś MAN'a lub czegoś gabarytowo podobnego, i napewno będzie duża pompa
nie o sobie mówię bo co z tego że do TDI bym założył jak ledwo sięobudzi to już trzeba zmieniać bieg bo w TDI takie dymy jak w TD mogą spowodować przegrzanie końcówek wtryskiwaczy, a jak wrócę do 1.6TD bo to sięjuż nie będę w półśrodki bawił tylko odrazu jakąś wielką lochę wrzucę na miejsce K24 i od jakiegoś MAN'a lub czegoś gabarytowo podobnego, i napewno będzie duża pompa
koniecznie dołóż IC wtedy efekty będą duże w porównaniu do serii i ulżysz silnikowi bo nie będzie zmuszany do łykania gorącego powietrza o temp znacznie przekraczającej 100*Cpablo4451 pisze:Narazie zostane przy swojej k24 pomodze z LDA i cisnieniem doładowania i zobacze jakie efekty bedą
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 16:54 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
arwam pisze:nie o sobie mówię
Wiem arwam, zle mnie zrozumiales
pablo4451,
nie zmnieniaj suszary, czyli tak jak piszesz zostan przy k24, na dniach i ja bede mial IC od mastera i mam coś podobny osprzet jak Ty i podziele się tym co Taki JR osiąga
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14245
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zobaczymy.arwam pisze:Michaś_1977, żebyś tego nie żałował.
nie żebym ja Ci turba załował ale na wiekszej pompie to podejrzewam że chyba się nie będzie chciała wyrobić.
i będziesz przekładał jeszcze szybciej niż ją zakładał
Puki co świetnie mi sie jeździ na K-24,ale ona najlepsza jest na trasę,bo w mieście nie ma możliwości wyłuskać z niej całej mocy,a ja właśnie najwięcej tłukę sie po mieście.
Jakby coś było nie tak na samej K-14,to zostanie ona wykorzystana do podwójnej suszary,tak jak Ci mówiłem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości